عدالت برای OpenSea – TechCrunch

به The TechCrunch Exchange ، خبرنامه هفتگی استارتاپ ها و بازارها ، خوش آمدید. از آن الهام گرفته شده است ستون روزانه TechCrunch+ جایی که نام خود را می گیرد هر شنبه آن را در صندوق ورودی خود می خواهید؟ ثبت نام اینجابه

تیم! شنبه شاد. بعد از ظهر جمعه است که این نامه را برای شما می نویسم ، بنابراین امیدوارم شما پشت میز خود نباشید. ما امروز سرگرم می شویم ، بنابراین لطفاً این مطلب را از روی مبل بخوانید.

یک وایلدیسم مشهور می گوید که دوستان شما را در جلوی چاقو قرار می دهند ، که به اندازه کافی درست است و این یادآوری ارزش یادآوری را دارد. در یکی دو هفته گذشته وقتی به تصمیم اخیر Coinbase برای ورود به بازی NFT فکر کردم ، به ذهنم رسید.

چند واقعیت به جزئیات دلایل مناسب بودن مرجع وایلد در لحظه کمک می کند:

  • مارک آندرسن ، بنیانگذار a16z ، در هیئت مدیره Coinbase ، شرکتی که شرکت او قبل از انتشار عمومی آن ، از آن حمایت می کرد ، نشسته است.
  • a16z رهبری سری A OpenSea ، یک معامله 23 میلیون دلاری که به بازار NFT پول نقد و پول زیادی داد.
  • Coinbase Ventures همچنین در OpeanSea سرمایه گذاری کرد ، یکی از سرمایه گذاری های بسیار زیادی که شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر شرکت انجام داده است.
  • و سپس Coinbase اعلام کرد که در حال ورود به NFT است و تعداد زیادی از ثبت نام ها را برای لیست انتظار خود ایجاد می کند.

با توجه به گروه مشاهده رمزنگاری DappRadar ، OpenSea بزرگترین بازار NFT امروز است. اگر کاربرانی که علاقمند به راه حل رقیب خود هستند در واقع خرید و فروش NFT در پلتفرم معروف سرمایه گذاری رمزنگاری انجام دهند ، ممکن است Coinbase آن را دچار مشکل کند.

که OpenSea را در چیزی شبیه ترشی قرار می دهد.

اگر VCها بخواهند و شرکتهای پرتفولیوی آنها آنها را حفظ کنند، پس از اینکه سهامی عام شد، در هیئت مدیره شرکتها باقی بمانند. برخی از VC ها از عضویت هیئت مدیره عمومی عادت می گیرند. به عنوان مثال، مارک آندرسن در هیئت مدیره فیس بوک است، که در بیانیه خود درباره این مرد اشاره می کند که او قبلاً در eBay و HP صندلی هیئت مدیره داشته است. سرد.

اما وقتی سرمایه گذار مورد بحث در هیئت مدیره یک شرکت نمونه کارها باقی بماند و تصمیم بگیرد مستقیماً نمونه کارهای شرکت همان سرمایه گذار را بگیرد ، کمی چسبناک می شود. جایی که آن سرمایه گذار هنوز کار می کند. اگر من OpenSea بودم و مارک را در هیئت مدیره Coinbase می دیدم همزمان که شرکت سرمایه گذاری او روی میز من بود ، در حالی که Coinbase تصمیم گرفت به بازار من حمله کند ، من عصبانی می شدم.

دوستان جلوی شما را چاقو زدند؟

همچنین به یاد بیاورید که آخرین فشار رمزنگاری فیس بوک با Coinbase، درست حدس زده اید، مشارکت دارد!

اخیراً طنزهای دیگری نیز در مورد اعضای هیئت مدیره فیس بوک وجود داشته است. به عنوان مثال ، پیتر تیل در هیئت مدیره فیس بوک است. و از JD Vance ، سیاستمدار مشتاق ، حمایت می کند. قابل ذکر است که JD Vance در حالی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری است به فیس بوک حمله می کند. در حالی که تماشای حماسه OpenSea کمی مضحک است زیرا شرکت های بزرگ که مشغول به کار انداختن نگرانی های کوچکتر هستند واقعاً چیز مورد علاقه من نیست ، اما تماشای پول فیس بوک در حال گاز گرفتن فیس بوک در الاغ است. است خنده دار است زیرا هیچ سیب زمینی سرخ شده کوچکی در این فرآیند آسیب ندیده است.

با این وجود ، باید تعجب کنید که آیا نباید صندلی های تخته را کمی در اطراف پهن کنیم. در غیر این صورت a16z همچنان تلاش می کند تا از بنیانگذاران پشتیبان خود کم کند.

ولوو و سایر IPOها

من قصد داشتم این هفته زمانی را برای بررسی پیشنهادات ولوو پیدا کنم، اما موفق نشدم. در اینجا می توانید نگاهی به یادداشت های شرکت در مورد خود بیاندازید. به یاد بیاورید که ولوو از Polestar جدا شده است، که از طریق SPAC در دسترس عموم قرار می گیرد.

و با نزدیک شدن به پایان این هفته ، Braze پرونده ای برای انتشار عمومی داد. اطلاعات بیشتر در مورد آن شرکت و S-1 آن در روز دوشنبه.

بیشتر در آینده، از جمله نگاهی به مسابقه استارتاپی با ریسک بالا برای ساختن بهترین پلتفرم هدیه شرکتی (بدون شوخی)،

الکس