عقد نامه یا دعای مهره مار

راهنمایی ای که این عزیزان برای اینکه مهره مار را کجا بگذاریم اشتباه است عقد نامه مهره مار زیرا بعضی ها ایمان دارن که باید جایی از بدن را با تیغ سوراخ کرده و مهره مار را در آنجا قرار دهیم. از مهمترین کارایی های مهره مار اصل هندی می توان به ایجاد جذابیت و مهرو محبت اشاره کرد که با استفاده اصولی از مهره مار می توانید درصد جذابیت خود را بین دوستان و اطرافیان افزایش دهید. مهره های مار به واسطه انرژی مغناطیسی و نیروی جاذبه ای که دارند خواص مختلفی می توانند داشته باشند که این خواص مهره مار به واسطه جذب انرژی های مثبت اطراف و انتقال آنها به صاحب مهره مار (جهت تقویت مغناطیس بدن صاحب مهره مار ) پدیدار می شود.

دعای مهره مار صوتی

دعای-مهره-مار-دابویا-هندی-mi دعای مهره مار دابویا نژاد دیگری که قابلت خوانده شدن دعا و فعال شدن را دارد ، مهره مار دابویا هندی است. این نژاد از مهره مار از نظر قدرت مغناطیسی و جذب کارایی بهتری نسبت به مهره مار شاه کبری دارد. دعا و ذکر مهره مار یکی از نکاتی است که باید به آن بسیار توجه کنیم. جفت بودن مهره مار یعنی اینکه هر دو مهره مار باید از همان مارهایی باشد که باهم جفت گیری کرده اند تا نیروی مغناطیسی قوی تری داشته باشند.

دعای مهره مار بنام زدن

یعنی با توجه به اندازه و شکل ظاهری مهره مار می توانیم نژاد مهره ها را که مربوط به کدام نوع از مارها است تشخیص داده و از اصل بودن آنها مطمئن شویم. یعنی اگر طلسم و دعای مخصوصشان روی مهره ها خوانده نشود ، کاملاً بی فایده است. این جانوران از پستانداران مختلف نیز تغذیه می کنند، البته این نکته را باید افزود که اگر جثه آن ها بزرگ و ماهیچه ای باشد، می توانند حتی پستاندارانی مانند گوزن را نیز شکار کنند.

دانلود دعای مهره مار

مورد اول دعای مهره مار است که باید به درستی باید روی مهره مار انجام شود و اعمال مهره مار نیز تحد شرایط خاصی روی مهره ها اعمال شود. نوع دیگری از مهره مار که بار مغناطیسی و اندازه بزرگتری نسبت به سایر مهره های دیگر را دارد ، مهره مار مامبای سیاه آفریقایی است که فوق العاده تاثیر گذاری بالایی دارد که در مقایسه انواع مهره مار می توانیم تا به امروز رتبه اول را به این نژاد اختصاص دهیم.

دعای مهره مار رایگانبا استفاده از دعای زنابندی و چشم زخمی که روی مهره ی مار خوانده می شود براحتی میتوانید از این مشکل خود نیز عبور کنید. مهر مار دابویا فقط یک نوع دارد که تنها می توان این نوع مهره ها را در جنگل های سریلانکا و همچنین جنوب کشور هندوستان یافت، این مهرهها بسیار بزرگتر از مهره های مار معمولی هستند و همچنین از لحاظ قدرت مغناطیسی نیز قدرت مغناطیسی بیشتری دارند. نمی توان روی مهره مار ایرانی دعای خوانده شود به همین خاطر پیشنهاد می شود که هنگام خرید کاملا دقت داشته باشید تا مهره ی مار هندی تهیه فرمایید در ابعاد بزرگ تا در مرحله بنام زدن دچار مشکل نشوید.

دعای مهره مار و ناموس کفتار

شرایط استفاده و نگهداری مهره مار نسبت به دعای مهره مار و شرایط شخص متفاوت است که این شرایط هنگام سفارش مهره مار توسط همکاران ما به مشتریان عزیز اعلام می شود. همانطوری که اعلام کردیم جفت بودن مهره مار خیلی خیلی مهم است چون اگر مهره ها جفت نباشند تمام اعمالی که باید روی مهره مار انجام شود عملا بی فایده خواهد بود. مورد دوم اینکه شرایط استفاده و نگهداری مهره مار باید بصورت اصولی و دقیق رعایت شود تا بتوانیم در بازه زمانی یک هفته تا نود روز تاثیرات فوق العاده آن را مشاهده کنیم.

متن کامل دعای مهره مار رایگان

اگر مهره مار شما از نژاد های اصلی باشد و دعای فعال سازی روی آن بدرستی انجام شود باید در بازه زمانی یک هفته تا 90 روز شروع به کار کند و به مرور زمان تاثیرات آن بیشتر و قوی تر شود. افرادی که با همسران خود مشکلات عاطفی و روحی دارند با استفاده از مهره مار شاه کبری میتوانند به راحتی مشکلات میان خود را حل کند زیرا یکی از خواص مهم مهره مار اصل بیشتر کردن محبت میان افراد است شما با استفاده از این مهره ها شما می توانید محبت میان خود و همسرتان را گسترش دهید.

طلسم دعای مهره مار

هر شخصی که مهره مار را تهیه می کند می خواهد از خواص و فواید آنها بهرمنده شود و به کمک این خواص به خواسته ها و نیازهای خود برسد. برای اینکه بتوانیم از تاثیرات مهره مار بهرمند شویم باید به چند نکته مهم توجه ویژه داشته باشیم. مهره مار نکته اول: مهره های خریداری شده باید اصل باشند. در این موضوع بهترین کتاب های دعانویسی که بطور مجموعه ای برای شما این طلسمات و علاقه مندان کتاب های علوم غریبه جمع آوری کرده ایم که بتوانید بصورت کامل دانلود و دریافت کنید.

همان گونه که در تصویر زیر مشاهده می کنید مهره مارهای هندی تقریبا 10 برابر بزرگتر از نژاد ایرانی هستند. این دعا ها بر حسب قدرت و بار مغناطیسی موجود در مهره مار قابل انجام است. پس از تحقیقات فراوان متوجه شدیم که درگذشته برخی از فروشندگان مهره مار برای اثبات اصل بودن مهره مار از این روش استفاده می کردند . توجه داشته باشید که شکل اصلی مهره مار چه ایرانی و یا هندی باید بصورت نیم دایره باشد که یک طرف آن کاملا صاف و مارپیچی مانند بوده و طرف دیگر آن کاملا گرد باشد.

علوم غریبه دعای مهره ماردلیل دوم: مهره مار باید توسط خود مار رها شود نه اینکه آن را از سر مار در بیاورند. نکته دوم: جفت بودن مهره ها خیلی مهم بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است. مهره ی دابویا به خاطر بالا بودن میدان مغناطیسی قوی در برخی موارد عملکرد بهتری نسبت به مهره ی شاه کبری دارد. افرادی که حس میکنند در زندگیشان بدشانس هستند و در کارهایشان به نتیجههای مطلوب و مورد نظر خودشان نمیرسند ، میتوانند از مهره مار شاه کبری استفاده نماید.