غول پرداخت Stripe می گوید که دوباره وارد بازار رمزنگاری شده است-TechCrunch

بر اساس بیانیه های عمومی منتشر شده در توییتر روز سه شنبه ، شرکت پرداخت Stripe اعلام کرد که یک تیم رمزنگاری جدید ایجاد می کند تا به “آینده پرداخت های Web3” کمک کند. Stripe ، که چند سال پیش یکی از اولین افرادی بود که قبل از خروج از بازار از پرداخت بیت کوین پشتیبانی می کرد ، زمان مناسبی را برای بازگشت مجدد تماشا کرده است. اما نحوه اجرای این برنامه ها هنوز تا حد زیادی ناشناخته است.

Stripe که نظر خود را جلب کرده است ، از ذکر هرگونه اطلاعات یا جزئیات بیشتر در مورد استراتژی خود امتناع کرد و تنها به اظهارات عمومی جدید خود و پست قبلی وبلاگ خود اشاره کرد.

در ژانویه 2018 ، استریپ اعلام کرد که در ماه آوریل پشتیبانی از پرداخت های بیت کوین را متوقف می کند و می گوید که این ارز رمزنگاری شده به دلایل مختلف برای پرداخت ها مفیدتر شده است.

سپس این شرکت خاطرنشان کرد که زمان تأیید معاملات افزایش یافته و منجر به افزایش نرخ شکست شده و هزینه ها نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با این حال ، استریپ در آن زمان گفت که هنوز در مورد ارزهای رمزنگاری شده و به ویژه پروژه هایی مانند Lightning و سایر موارد که می توانند پرداخت های سریعتر را فعال کنند ، هنوز بسیار خوش بین است. همچنین به پیشرفت های دیگر مانند OmiseGO اشاره کرد و گفت که تعدادی پروژه با پتانسیل بالا بر اساس Ethereum نیز در دست انجام است.

اکنون ، پس از سالها نشستن در حاشیه ، استریپ دوباره وارد فضای رمزنگاری می شود.

طبق مطلبی که ادوین وی در تیم ارتباطات کاربران Stripe منتشر کرده است ، Stripe به دنبال مهندسان و طراحان Web3 است تا تیم رمزنگاری جدید خود را به نمایش بگذارد. در حالی که Stripe نمی خواست دیدگاه خود را توضیح دهد ، پست Wee کمی بیشتر در مورد دیدگاه شرکت در بازار امروز ارائه می دهد.

او می نویسد: “Crypto پتانسیل پرداخت سریع تر و ارزان تر را دارد ، به ویژه در بازارهای کم خدمات.”

“در سال 2018 ، ما گفتیم که Stripe” به دنبال فرصت هایی برای کمک به مشتریان خود با افزودن پشتیبانی از رمزنگاری در آینده است. ” آن زمان فرا رسیده است. “وی اعلام کرد.

این تیم توسط سرپرست مهندسی Stripe هدایت می شود ، گیوم پونسین، که در مورد فرصت های شغلی نیز پست ارسال کرد. در حال حاضر چهار نقش برای مهندسین رمزنگاری در نیویورک ، سان فرانسیسکو ، سیاتل و در موقعیت های دور افتاده ذکر شده است ، اما استریپ نمی گوید که تعداد کل کارکنان خود را از گروه متقاضیان شغل بیرون می آورد.

در حالی که یک شرکت 95 میلیارد دلاری بار دیگر به ارزهای دیجیتالی سر می زند ، هیچ ضرری ندارد ، اما در حال حاضر مشخص نیست که این اعلامیه از نظر استراتژی گسترده تر شرکت Stripe چقدر مهم است.

گفته می شود ، بازار پرداخت های رمزنگاری شده از زمان خروج Stripe در سال 2018 داغ شده است. علاوه بر راه اندازی استارتاپ های پرداخت رمزنگاری متعدد در فضا و افزایش استقبال از سوی مارک ها و خرده فروشان بزرگتر ، PayPal غول پرداخت نیز در ماه های اخیر گام های بلندی برای استقبال از رمزنگاری برداشته است. به

در نوامبر 2020 ، PayPal اعلام کرد که برای همه کاربران آمریکایی امکان خرید ، نگهداری و فروش ارزهای رمزنگاری شده بر روی پلتفرم آن وجود دارد. اخیراً آن را به بازارهای بین المللی و برنامه پرداخت Venmo گسترش داد. مهمتر از همه ، این ویژگی را راه اندازی کرد که به مصرف کنندگان ایالات متحده اجازه می دهد از ارز رمزنگاری شده خود در هر تاجر PayPal استفاده کنند و به طور قابل توجهی پتانسیل استفاده از رمزنگاری را برای پرداخت های آنلاین افزایش دهند.

در جاهای دیگر ، صرافی ارز دیجیتال Binance با غول تجارت الکترونیکی Shopify در زمینه پرداخت های رمزنگاری همکاری کرده است ، در حالی که Coinbase با افزایش استقبال مصرف کنندگان ، خرید و هزینه رمزنگاری را از طریق ادغام با PayPal ، Apple Pay و Google Pay در دسترس قرار می دهد.

در همین حال ، Stripe تنها نیست که در مورد پتانسیل رمزنگاری در بازارهای “کم خدمات” فکر کند. اسکوئر تابستان امسال اعلام کرد که 25 میلیون دلار باقیمانده از سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری خود را برای حمایت از اقلیت ها و جوامع کم برخوردار اختصاص می دهد و 5 میلیون دلار از این مبلغ به Square، Inc. Bitcoin Endowment اختصاص می یابد.

اسکوئر می گوید: “از کسانی که سابقه اعتباری ندارند و نمی توانند حساب های بانکی باز کنند ، از افرادی که در مکان هایی با دسترسی محدود به بانک ها زندگی می کنند ، تا افرادی که در طول تاریخ مورد تبعیض قرار گرفته اند ، بیت کوین می تواند شرایط بازی را برابر کرده و آینده ای فراگیرتر بسازد.” گفت. شاید استریپ حالا موافق باشد.