فایروالا یک پورتال امنیتی مبتنی بر وب راه اندازی می کند تا به کاربران خود در مدیریت فایروال های متعدد کمک کند

فایروالا با ارائه فایروال‌های سخت‌افزاری قدرتمند و در عین حال مقرون‌به‌صرفه‌ای که در ابتدا عمدتاً برای مصرف‌کنندگان طراحی شده بودند، نامی برای خود دست و پا کرد. کسب و کارهای کوچک و متوسط ​​نیز به سرعت به مزایای استفاده از راه حل های شرکت پی بردند. این شرکت با فایروال و روتر 585 دلاری Gold Plus خود، اخیراً دستگاهی را راه اندازی کرده است که به طور خاص برای این مخاطبان طراحی شده است که دارای چهار پورت 2.5 گیگابیتی است تا تماس های Zoom و انتقال فایل های بزرگ آزادانه جریان داشته باشد. امروز، با راه‌اندازی پورتال امنیتی مدیریت‌شده فایروالا، گام دیگری در خدمت مستقیم‌تر به این بازار برمی‌دارد (اگرچه قطعاً موارد استفاده مشتری و مصرف‌کننده برای این سرویس نیز وجود دارد).

به طور سنتی، کاربران فایروالا برای مدیریت دستگاه های خود به اپلیکیشن موبایل این شرکت تکیه می کردند. من از طرفداران پر و پا قرص این برنامه هستم که به شما امکان می دهد یا دستگاه خود را تنظیم و فراموش کنید یا تا آنجا که می خواهید در پیکربندی شبکه خود عمیق شوید. این همیشه یکی از نکات فروش این سرویس بوده است، اما برنامه همیشه به سمت مدیریت یک دستگاه منفرد طراحی شده بود و در حالی که می‌توانستید دستگاه‌های بیشتری اضافه کنید، تجربه به‌سرعت بدتر شد.

اکنون، با درگاه امنیتی جدید، فایروالا یک رابط وب ارائه می دهد که به کاربران خود اجازه می دهد تا به سرعت هر تعداد دستگاه را که می خواهند مدیریت کنند و جریان های شبکه، قوانین و آلارم ها را تنظیم کنند. کاربران پیچیده تر همچنین می توانند از این ابزار برای ایجاد مش VPN برای ایجاد یک شبکه امن بین جعبه های خود استفاده کنند. توسعه دهندگان همچنین می توانند از APIها و Webhooks جدید فایروالا برای ادغام سرویس جدید با برنامه های کاربردی خود استفاده کنند.

«جامعه فایروالا فراتر از کاربران خانگی است. کسب‌وکارهای کوچک و ارائه‌دهندگان خدمات مدیریت‌شده نیز از جعبه‌های ما استفاده می‌کنند، و این MSP به آنها توانایی مدیریت مکان‌های زیادی را بدون نیاز به رفتن فیزیکی به آنجا می‌دهد. «مخاطبان خریدار ما همچنین علاقه زیادی به Firewalla MSP نشان داده‌اند، بنابراین مردم می‌توانند شبکه خانگی خود را مدیریت کنند، شبکه‌ای تخصصی برای دستگاه‌های فرزندانشان، و حتی یک مدیر مورد اعتماد برای شخص دیگری، مانند شبکه‌های خانگی والدین خود، همه از یک واحد باشند. صفحه نمایش.”

این همچنین اولین باری است که فایروالا یک سرویس اشتراک را راه اندازی می کند. در حالی که پورتال برای کاربران شخصی که فقط می خواهند یک جعبه واحد را مدیریت کنند رایگان است، برنامه حرفه ای 9.99 دلاری این شرکت برای خانواده ها و کاربران SOHO با پشتیبانی از حداکثر سه دستگاه در نظر گرفته شده است. کاربران تجاری به تعدادی از ویژگی‌های سازمانی مانند چندین مدیر مبتنی بر نقش، پشتیبانی بهبودیافته و نگهداری طولانی‌تر داده دسترسی دارند. قیمت این طرح 29.99 دلار در هر جعبه و ماه است. این شرکت در حال حاضر یک آزمایش 10 ماهه را به قیمت یک ماه و تخفیف برای اشتراک سالانه ارائه می دهد.

اعتبار تصویر: فایروال