فایل های Udemy پس از افزایش درآمد B2B به صورت عمومی منتشر می شود – TechCrunch

پس از حفاری در در اجاره IPO اجاره باند فرودگاه صبح امروز ، ما به Udemy مراجعه می کنیم.

پیشنهاد Udemy در پی IPO موفق Duolingo در اوایل سال جاری صورت می گیرد. و اولین شرکت ممکن است آخرین IPO اصلی edtech در آستانه آغاز نهایی Byju باشد – عملکرد خوب Udemy در عرضه عمومی خود می تواند بر دیگران در بازار آن ، از جمله برخی از بازیکنان فوق العاده ثروتمند فناوری آموزش تأثیر بگذارد.


بورس استارتاپ ها ، بازارها و پول را بررسی می کند.

هر روز صبح آن را در Extra Crunch بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


بنابراین ، پس از گذر موج تقاضا برای ادتک از طریق همه گیری ، چگونه نمایه رشد شرکت ظاهر می شود؟

در مورد Udemy ، ما به دنبال یک سرویس یادگیری آنلاین هستیم که 300 میلیون دلار در حالت خصوصی جمع آوری کرده است. 50 میلیون دلار سری F جمع آوری شده در اواخر سال 2020 ، ارزش این شرکت را بیش از 3.2 میلیارد دلار برآورد کرد ، بر اساس داده های Crunchbase.

برای Lightbank ، Insight Partners ، Norwest Venture Partners ، Mindrock Capital و Tencent ، IPO شرکت یک رویداد نقدینگی مهم است. سرمایه زیادی در موفقیت آن وجود دارد

شرکت edtech یک کسب و کار دو قسمتی جالب است ، که یکی از فعالیتهای آن برای مصرف کنندگان و قسمت دوم برای مشاغل طراحی شده است. برای درک اینکه Udemy چقدر سالم است یا نیست ، باید در هر نیمی از مدل تجاری آن تحقیق کنیم – همچنین می خواهیم بدانیم که در مجموع درآمدهای کل شرکت چه می گذرد و در سه ماهه اخیر به کدام سمت متمایل است.

به نظر می رسد سرگرم کننده است؟ من بسیار مشتاق هستم که وارد این مورد شوم. بنابراین ، اجازه دهید:

تجارت Udemy از طریق همه گیری

از سال 2019 تا 2020 ، درآمد Udemy از 276.3 میلیون دلار درآمد به 429.9 میلیون دلار یا 55.6 درصد رسید. این مقدار بسیار زیادی برای شرکتی است که قبلاً به مقیاس مادی یا درآمد 100 میلیون دلار و بالاتر رسیده است. به تازگی ، در نیمه اول سال 2021 ، Udemy 250.6 میلیون دلار درآمد کلی داشته است که 24.5 up در مقایسه با H1 2020 افزایش یافته است.

اما ما انتظار داشتیم که Udemy پس از بحران همه گیر ، به آرامی رشد کندتری داشته باشد ، بنابراین کاهش درآمد شرکت تا سال 2021 شوک بزرگی نیست. تماشای اینکه چگونه سرمایه گذاران برای یک شرکت با رشد کمتر-اما بزرگتر و سودآور-ارزش قائل می شوند ، جالب خواهد بود.

نه اینکه Udemy در واقع پول در می آورد. انجام نمیدهد. اما با گذشت زمان پول کمتری از دست می دهد:

اعتبار تصویر: Udemy S-1

اگر می خواهید یک شماره درآمد خالص بدون هزینه جبران خسارت مبتنی بر سهم دریافت کنید ، می توانید 20.6 میلیون دلار از شماره H1 2020 آن و 16.5 میلیون دلار از رقم H1 2021 آن کسر کنید. محاسبه اخیر شما را در کمتر از 13 میلیون دلار در نیمه اول سال 2021 در Udemy کاهش می دهد. این بسیار بیشتر از سودآوری شرکت در دوره های قبلی است ، نشان می دهد که Udemy از برخی از اهرم های عملیاتی در طول همه گیری برخوردار بوده و در حالی که درآمدهای آن گسترش یافته است ، ضررها را کاهش داده است.

آمیزه درآمد

ما قصد داریم قاعده کلی خود مبنی بر عدم درج نمودارهای مناسب بازاریابی در اشکال S-1 خود را به استثنای زیر نقض کنیم: