فراتر از شبکه: آنچه بنیانگذاران مهاجر در بریتانیا از ساعات اداری VC می خواهند

پس از تسهیل بیشتر بیش از 300 ساعت اداری برای کارآفرینان مهاجری که وارد بازار بریتانیا می شوند، در مورد اینکه این بنیانگذاران چه کسانی هستند و چالش هایی که با آن روبرو هستند چه آموخته ایم؟

مقدمه برای فرود نرم می تواند بسیار مهم باشد، اما ارزش واقعی در جمع آوری بازخوردهای اساسی از سرمایه گذاران با تجربه است.

این در مورد چیزهایی است که شبکه شما می تواند به شما بیاموزد و به شما کمک کند (به عنوان مثال، فرصتی برای ارائه)، نه فقط تعداد اتصالاتی که دارید.

ما اولین نسخه از ساعات اداری بین‌المللی دریاچه آبی را در سال 2022 اجرا کردیم، که شواهد اولیه را نشان داد که روند VCهایی که ساعات اداری را ارائه می‌کنند می‌تواند ارزش واقعی را به ویژه برای بنیان‌گذاران مهاجری که وارد اکوسیستم بریتانیا می‌شوند، ارائه دهد.

در نسخه دوم، که در مارس 2023 اجرا شد، می‌خواستیم به معرفی‌های مفید ادامه دهیم، اما همچنین می‌خواستیم به طور سیستماتیک‌تر بفهمیم که دقیقا، در مورد ساعات اداری بسیار مفید بود.

با این هدف، فرم‌های بازخورد درخواستی و پس از جلسه را برای شناسایی بهتر دو چیز ایجاد کردیم: (1) قبل از جلسه، آنچه که بنیان‌گذاران می‌گویند بیشتر می‌خواهند از ساعات اداری با سرمایه‌گذاران خارج شوند و (2) بعد از جلسه جلسه، آنها می گویند که بیشتر از چه چیزی قدردانی می کنند؟ به گونه‌ای دیگر گفت: آیا بنیان‌گذاران در نهایت به جنبه‌های جلسه آنطور که فکر می‌کنند ارزش می‌گذارند؟

اول اینکه بنیانگذارانی که در دور دوم شرکت کردند چه کسانی هستند؟ 125 متقاضی برای ساعات اداری از فوریه 2023 از 39 کشور در شش قاره و کشورهای مختلف از نظر زبان، توسعه اقتصادی و عوامل دیگر بودند.

کشورهای مبدأ شامل مکان‌های متنوعی مانند استرالیا و آذربایجان، و همچنین غنا و آلمان بودند. کشورهایی که بیشترین تعداد متقاضی را داشتند اوکراین (33)، هند (11) و ترکیه (10) بودند. همچنین ترکیبی از 12 بخش اولیه مختلف توسط متقاضیان شناسایی شده بود. «سایر» بزرگترین دسته واحد (22) بود، پس از آن فین تک (18)، بازار (17)، فناوری پاک (15) و فناوری عمیق (14).

در اینجا تصویری از تنوع ترکیب بخش اولیه ارائه شده است:

اولویت‌های موضوع موسس ساعات اداری VC

اعتبار تصویر: دریاچه آبی وی سی

از نظر جنسیت، متقاضیان عمدتاً مرد بودند و 96 متقاضی مرد، 28 نفر زن و یک متقاضی غیر باینری بودند.

به سؤالات ما در مورد اینکه این بنیانگذاران متنوع و چه می گویند از ساعات اداری می خواهند برگردیم. چهل و پنج شرکت کننده فرم بازخورد درخواست ها و ساعات اداری را تکمیل کردند. ما پاسخ‌های این زیرمجموعه را تجزیه و تحلیل کردیم تا آنچه را که آنها گفته‌اند می‌خواهند از قبل جمع‌آوری کنند، با آنچه که بعداً پوشش داده‌اند و ارزش‌گذاری کرده‌اند، مقایسه کنیم.

در فرم درخواست، هنگامی که از آنها در مورد جنبه هایی که بیشترین ارزش را پیدا می کنند پرسیده شد، 60٪ به “معرفی/شبکه” پاسخ دادند. استراتژی جذب سرمایه با تنها 13 درصد، دومین بیشترین تعداد پاسخ را دریافت کرد. فروش و بازاریابی، مربیگری و تیم همگی تعداد کمی رای دریافت کردند.