فراخوان TC Disrupt 2023 فردا به پایان می رسد

دوره فراخوان ما برای محتوا فردا، 21 آوریل به پایان می رسد، بنابراین اگر شما یک متخصص استارت آپ هستید – از هر جهت – و می خواهید در برگزاری جلسه ای در TechCrunch Disrupt در 19 تا 21 سپتامبر فرصتی داشته باشید، باید همین الان و همین الان درخواست بدهید. !

ضرب الاجل را پشت سر بگذارید و برای سخنرانی در TechCrunch Disrupt 2023 درخواست دهید

موضوع شما باید طوری طراحی شود که به بنیانگذاران، سازندگان و کارآفرینان استارت آپ کمک کند تا دانش خود را افزایش دهند و کسب و کار خود را به جلو ببرند. قالب زیر را انتخاب کنید که بیشتر با موضوع شما مطابقت دارد:

  • جلسه برک آوت: حداکثر دو نفر (از جمله ناظم) یک ارائه 30 دقیقه ای و سپس یک پرسش و پاسخ 20 دقیقه ای از بین مخاطبان حداکثر 100 شرکت کننده را هدایت می کنند. شما می توانید یک ارائه را نمایش دهید و قابلیت های AV محدودی دارید. در حین Disrupt یک شکست ارائه خواهید داد.
  • بحث میزگرد: یک نفر یک مکالمه تعاملی 30 دقیقه ای را برای مخاطبان حداکثر 25 شرکت کننده هدایت می کند. هیچ ارائه یا AV وجود ندارد – همه چیز در مورد گفتگوی ارگانیک است. ممکن است به طور بالقوه این میزگرد را دو بار در طول Disrupt تکرار کنید.

فینالیست ها وارد دور رای گیری انتخاب مخاطب می شوند

Team TechCrunch همه برنامه‌ها را بررسی می‌کند و فینالیست‌هایی را انتخاب می‌کنند که به دور رأی‌گیری انتخاب مخاطب ما می‌روند. ما موضوعات، توضیحات و سخنرانان را به صورت آنلاین ارسال می کنیم، و سپس خوانندگان TechCrunch به جلساتی که مایلند در این رویداد ببینند رأی خواهند داد. فقط جلساتی که بیشترین رای داده اند، برش نهایی را برای ارائه در Disrupt انجام می دهند.

TechCrunch Disrupt 2023 فراخوان برای تاریخ های محتوا

  • مهلت درخواست: 21 آوریل
  • فینالیست ها اعلام کردند: 27 آوریل
  • رای انتخاب مخاطب: 1-12 مه
  • به برندگان اعلام شد: 15 می

این یک فرصت عالی برای کمک به بنیان‌گذاران استارت‌آپ در مراحل اولیه برای رسیدن به موفقیت است. جایزه: همچنین این یک راه عالی برای ایجاد یا گسترش نام تجاری خود به عنوان یک متخصص صنعت است.

عکس خود را برای نشان دادن آنچه می دانید در TechCrunch Disrupt در 19 تا 21 سپتامبر از دست ندهید. درخواست خود را برای محتوا ارسال کنید فردا 21 آوریل. و به یاد داشته باشید: قیمت گذاری زودهنگام در حال بازی است – می توانید تا 825 دلار پس انداز کنید. پاس Disrupt خود را بخرید و در سانفرانسیسکو به ما بپیوندید!

آیا شرکت شما علاقه مند به حمایت مالی یا نمایش در TechCrunch Disrupt 2023 است؟ با تیم فروش اسپانسر ما تماس بگیرید پر کردن این فرم.