فرماندار میسوری تهدید کرد که روزنامه نگار محلی را برای یافتن داده های فاش شده از ایالت تحت تعقیب قرار خواهد داد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به PDT به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 15 اکتبر 2021 خوش آمدید! جمعه بر شما و شما مبارک باد ؛ من به همه ما افتخار می کنم که هفته ای را بیش از حد شلوغ گذراندیم. از بالا ، تخفیفات در رویداد فضایی ما به ترتیب بسیار کوتاه به پایان می رسد. و بدون هیچ گونه توضیح بیشتر ، اجازه دهید وارد اخبار شویم! – الکس

TechCrunch Top 3

  • فرماندار میسوری روزنامه نگاری و هک را اشتباه می گیرد: ایالات متحده یک ملت بزرگ است که دارای افراد باهوش و کم هوش بسیار است. یک داستان از دسته دوم هنگامی که فرماندار ایالت تصمیم گرفت که یک روزنامه نگار با اشاره به نقص های امنیتی در یک وب سایت رسمی ، هک مخرب است ، به اتاق چرخ ما رسید. شاید داستان هایی از این دست به این دلیل باشد که بسیاری از افراد Gen Z مرده اند؟
  • اعتصاب خریداران Instacart: سعی کنید زمانی را به خاطر بیاورید که بخشی از نیروی کار Instacart خوشحال بودند و نه در شرف اعتصاب بودند و نه اعتصاب. سخته ، آره؟ شنبه ، “برخی از خریداران Instacart اعتصاب خواهند کرد و به حقوق پایین این شرکت و عدم ارتباط با کارگران اعتراض خواهند کرد.” TechCrunch گزارش می دهد. بیایید ببینیم آیا این قطعه خاص از حماسه بزرگتر Striketober با نتایج دوستانه کارگران به پایان می رسد.
  • پس از درخواست مقامات چینی از سوی اپل ، برنامه قرآن را کنار گذاشت: یک روز پس از آنکه مایکروسافت اعلام کرد قصد دارد سرویس اصلی LinkedIn را از چین خارج کند ، زیرا نتوانست با دولت آن کشور و نظرات خود هماهنگ شود ، به نظر می رسد که اپل به درخواست دولت چین مبنی بر حذف “قرآن مجید ، یک برنامه محبوب برای خواندن متن مذهبی اسلامی و سایر اطلاعات مربوط به دعا »از فروشگاه برنامه چینی. با توجه به سوء استفاده دولت چین از مسلمانان در داخل مرزهای خود ، این یک اقدام کوچک نیست.

استارتاپ ها/VC

بیایید امروز را در دنیای استارتاپ ها ، جمعه و همه چیز وقت بگذاریم.

در ابتدا ، ما یک قطعه عالی از ربکا بلان جستجوی تعداد زیادی از استارتاپ هایی که به طبقه متوسط ​​در حال ظهور در سراسر جهان کمک می کنند تا بتوانند مکان کسب کنند. این فهرست شامل مواردی مانند “Swvl ، Treepz ، Jatri ، SafeBoda ، Urbvan ، Chalo و Buser” می شود. اگر اهل فن حمل و نقل هستید ، خواندن عالی است.

بعداً ، اندی استینز ، شریک عمومی Cloud Apps Capital Partners ، مقاله ای برای وبلاگ امروز نوشت و در آن گفت که در حالی که بازار گاو سرمایه امروزی (بیشتر در اینجا) به طور کلی برای بنیانگذاران مفید است ، “بازرسی دقیق تر نشان می دهد که این روندها بسیار ظریف تر هستند و به طور بسیار نابرابر در سرتاسر بودجه از مرحله اولیه تا اواخر اعمال می شوند. ” اگر به دنبال افزایش سرمایه هستید ، ارزش وقت گذاشتن را دارد.

حرکت در امتداد ، خود ما تیلور هتمکر آیا کار یومن در Core ، محیطی متاورس که در آن سرگردان بود ، انجام شد و چشم انداز را هم زیبا و هم یکپارچه یافت. اگر می خواهید نگاهی به آینده بازی و تعاملات اجتماعی بیندازید ، این برای شما مناسب است.

و قبل از اینکه به بقیه راه اندازی استارتاپ خود برسیم ، من یک مصاحبه خیالی با مدیرعامل ساخته در مورد یک IPO تخیلی نوشتم. برای درک بیشتر ، به اینجا سر بزنید.

  • SoundCloud با پاندورا همکاری می کند ، ایستگاه رادیویی جدید: همانطور که Spotify تبدیل به یک غول موسیقی شد ، SoundCloud به زیر زمین نزدیک شد. و زنده ماند ، که برخی انتظار آن را نداشتند. امروز ، سرویس موسیقی جدید اعلام کرد که قراردادی با پاندورا دارد که می تواند به جذب مخاطب بیشتر کمک کند.
  • Clubhouse “حالت موسیقی” را اضافه می کند: Clubhouse برای یک یا دو مورد دیگر به یک موضوع موسیقی پایبند است ، راهی را برای نوازندگان ایجاد کرده است تا موسیقی خود را به طور مستقیم در این سرویس پخش کنند. بنابراین ، من فکر می کنم Clubhouse هم اکنون می تواند قهوه خانه باشد؟
  • و سرانجام ، Spot AI با ابزار جستجوی دوربین امنیتی خود مخفی کاری را ترک می کند: Spot AI با 22 میلیون دلار و به تازگی برچسب “مخفی کاری” خود را از بین برده است ، امروز در معرض دید عموم قرار می گیرد ، چرا که محصول اصلی آن با دوربین های امنیتی و نحوه بلعیدن آنها مطابقت دارد. این شرکت تصاویری را از دستگاه ها “می خواند” ، و به خود اجازه می دهد ویدئو قابل جستجو باشد. اگر خیلی مبهم باشد وحشتناک است.

آوردن آن در خانه: هنگام استخدام یک مشاور عمومی به چه نکاتی توجه کنیم

تیم پاریلا ، مدیر ارشد حقوقی LinkSquares در ستون مهمان می نویسد که به دلایل مختلف ممکن است وکلای باتجربه از شرکت های بزرگ برای پیوستن به یک استارتاپ به عنوان مشاور عمومی دور شوند.

او می نویسد: “برای برخی ، این تلاش برای یافتن تعادل بهتر بین کار و زندگی است (وای!) ، در حالی که دیگران مشتاق ساختن و مدیریت تیم خود هستند یا آن را فرصتی برای کار در یک شرکت ماموریت محور می دانند.”

برای بنیانگذاران ، این فرصتی است که به جای تکیه بر یک شرکت حقوقی عمومی (و پرهزینه) ، از یک متخصص ماهر استفاده کنید که می تواند اطلاعات عمیقی از کسب و کار شما ایجاد کند.

Parilla نکات مفصلی در مورد اینکه رهبران استارتاپ در مشاوره داخلی باید به دنبال چه چیزی باشند ارائه می دهد (و همچنین چند مورد که نشان می دهد وکیل برای تجارت شما مناسب نیست).

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • محققان نشان می دهند ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک می توانند یک کاربر را هدف قرار دهند: این روش بستگی به دانستن اطلاعات کافی درباره نحوه نگاه فیس بوک به شخص دارد ، اما هنوز نگران کننده نیست. ابزار مخاطبان سفارشی فیس بوک ممکن است برای علاقه ما کمی بیش از حد سفارشی باشد.
  • با عرض پوزش ، گیربکس ، مردم خودروهای اسپرت برقی می خواهند: در حالی که پورشه 911 یک خودروی نمادین است ، اما در جنگ فروش به رقیب داخلی خود باخته است. TechCrunch گزارش می دهد که 911 مجهز به سوخت نفتی توسط پورشه تایکان برقی در سه ربع اول سال 2021 فروخته شده است. نه انتظار می رود که برای چند سال
  • یک به روز رسانی بزرگ برای “عبور حیوانات” در راه است: اخبار نینتندو ، برای شما طرفداران “Animal Crossing”. عنوان محبوب دارای یک به روز رسانی بزرگ در 5 نوامبر است. با عنوان Happy Home Paradise ، مطمئن هستم آنچه را که روی قلع می گوید انجام می دهد.
  • و برای پایان دادن به اخبار امروز ، فروش جهانی گوشی های هوشمند در سال گذشته 6 درصد کاهش یافته است، احتمالاً به دلیل کمبود تراشه جهانی است که صنایع را از خودرو گرفته تا کامپیوتر و تنش های پیرامون حاکمیت تایوان را تشدید می کند.

کارشناسان TechCrunch

کارشناسان dc

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL / گتی ایماژ

ما با بنیانگذاران استارتاپ ها تماس می گیریم تا به ما بگویند وقتی می خواهند به روزترین شیوه های بازاریابی رشد را داشته باشند ، به چه کسانی مراجعه می کنند. نظرسنجی را اینجا پر کنیدبه

یکی از توصیفاتی را که در زیر دریافت کرده ایم بخوانید!

بازاریاب: کی از داخل

توصیه شده توسط: ناشناس

شهادت: “کی بیش از سه سال است که از تجارت ما حمایت می کند و هر بار راههای منحصر به فردی برای فراتر از انتظارات پیدا می کند. از راه اندازی محصولات جدیدی که در عرض چند روز به فروش می رسند و نه در هفته ها ، اینکه بتوانیم اعضای جدید تیم خود را سوار کنیم تا بتوانند سریعتر مشارکت کنند ، و اینکه فردی باشیم که می تواند در سطح استراتژیک با معاونان ما و در سطح داده با تحلیلگران کار کند. ، محدوده او واقعاً برجسته است و من معتقدم که او در 1٪ از 1٪ از بازاریابان قرار دارد. “

انجمن

پیوستن والتر تامپسون در روز سه شنبه ، 19 اکتبر ، ساعت 3 بعد از ظهر PT/6 بعد از ظهر به وقت محلی ET برای یک گفتگوی Twitter Spaces ، همانطور که او در مورد آنچه TechCrunch در مشارکت های مهمان به دنبال آن است راه می رود.