فرماندار کالیفرنیا لایحه مربوط به سهمیه انبارهای ناامن را امضا کرد – TechCrunch

گوین نیوسوم فرماندار کالیفرنیا این هفته لایحه ای را امضا کرد که هدف آن حفاظت از کارگران انبار در برابر سهمیه های ناایمن است. این لایحه که به مسائل مربوط به استراحت حمام ، دوره های استراحت و سایر قوانین ایمنی اشاره می کند ، به منزله انکار شکایات طولانی مدت علیه شرایط محل کار در مراکز تحقق آمازون تلقی شده است.

این لایحه توسط لورنا گونزالس ، عضو مجمع در ماه فوریه معرفی شد و به منظور افزایش شفافیت سهمیه های اعمال شده بر کارکنان مراکز توزیع انبار طراحی شده است. بر اساس این قانون ، کارفرمایان موظفند کارگران را از سهمیه سرعت مطلع کنند. این قانون همچنین برای کاهش مجازات تنبیهی برای عدم دستیابی به سهمیه ها ، از جمله حذف تعطیلات ، طراحی شده است.

“در این لایحه مقرر می شود که اگر کارمند فعلی یا سابق معتقد باشد که رعایت سهمیه باعث نقض حق وعده غذایی یا استراحت آنها شده یا آنها را ملزم به نقض هرگونه قانون یا استاندارد بهداشت و ایمنی شغلی کرده است” ، در بخشی از آن آمده است: “آنها حق دارند درخواست کنند و کارفرما موظف است توضیحات کتبی هر سهمیه ای را که کارمند مشمول آن است ارائه دهد و یک کپی از 90 روز اخیر داده های سرعت شخصی کار خود کارمند.”

این قانون در لیست 33 لایحه امضا شده توسط فرماندار متخلف به همراه یک جفت وتوی برجسته ترین بود. نیوزوم در بیانیه ای که به اخبار مربوط می شود ، اظهار داشت:

ما نمی توانیم به شرکت ها اجازه دهیم سود را بر مردم ترجیح دهند. کارکنان زحمتکش انبار که در این دوران بی سابقه به ما کمک کرده اند ، نباید در معرض خطر صدمه دیدن یا مجازات در نتیجه سهمیه های استثماری قرار گیرند که سلامت و ایمنی اولیه را نقض می کنند. من مفتخرم که این قانون را امضا می کنم و به آنها عزت ، احترام و ایمنی را که شایسته آن هستند ، می دهد و رهبری کالیفرنیا را در خط مقدم ایمنی محل کار ارتقا می بخشد.

گونزالس به نوبه خود در مورد تأثیر لایحه بر آمازون مستقیمتر عمل کرده است ، زیرا سابقه شرکت را در بیانیه ای که پس از امضای فرماندار منتشر شد ، ذکر کرده است.

“مدل کسب و کار آمازون متکی بر اعمال سرعت غیر انسانی کار است که با سرعتی بیشتر از آنچه ما تا به حال دیده ایم باعث آسیب دیدن کارگران می شود. کارگران ماشین نیستند گونزالس می نویسد: “ما به شرکتی اجازه نمی دهیم که سود خود را بر بدن کارگران قرار دهد تا استانداردهای کار را فقط برای” تحویل همان روز “تنظیم کند. “این لایحه به سادگی به کارگران احترام اولیه می بخشد و آنها را قادر می سازد تا خود را ایمن نگه دارند.”

در سال های اخیر ، مراکز تحقق آمازون نقطه عطفی برای تلاش های اتحادیه کارگران بوده است. اخیراً ، کارگران یکی از مراکز تحقق آلبرتا شرکت برای رای گیری اتحادیه ثبت نام کردند و نماینده ای برای تیمستر کانادا این شرکت را “عمیقا ضد کارگر” نامید.