فصل آخر و سوم «جنگ ستارگان: دسته بد» در سال 2024 از دیزنی پلاس پخش خواهد شد.

لوکاس فیلم در جشن جنگ ستارگان در لندن اعلام کرد که «جنگ ستارگان» دسته بد» برای فصل سوم و آخرین فصل در دیزنی پلاس در سال 2024 بازخواهد گشت. این شرکت تاریخ دقیق انتشار را ارائه نکرده است.

این مجموعه به دنبال نیروی کلون 99 است که با نام Bad Batch نیز شناخته می‌شود، که گروهی از کلون‌های نخبه پس از فرمان 66 و ظهور امپراتوری است. پایان فصل 2 طرفداران را پس از مرگ تک، عضو تیم و تسخیر امگا، به هیجان آورد.

این شرکت در روز چهارم رویداد Star Wars Celebration 2023 اعلام کرد. روز جمعه، لوکاس فیلم اعلام کرد که اسپین آف Star Wars “The Acolyte” در سال 2024 در دیزنی+ نمایش داده خواهد شد. این مجموعه در پایان دوران جمهوری بالا قبل از رویدادهای فیلم های اصلی جنگ ستارگان اتفاق می افتد. آماندلا استنبرگ و لی یونگ جائه در نقش های اصلی بازی خواهند کرد.

لوکاس فیلم همچنین امروز اعلام کرد که سریال «آهسوکا» در آگوست 2023 پخش خواهد شد. نمایش‌های آینده به فهرست رو به رشد سریال‌های لایو اکشن جنگ ستارگان در دیزنی پلاس می‌پیوندند که شامل «ماندالوریان»، «اندور» و «کتاب» می‌شود. بوبا فت.» علاوه بر این، این شرکت فاش کرد که فصل دوم Andor در آگوست 2024 پخش خواهد شد.

لوکاس فیلم همچنین سه فیلم از جنگ ستارگان را معرفی کرد که یکی از آنها بازگشت دیزی ریدلی در نقش ری را نمایش می دهد. این فیلم 15 سال پس از وقایع “ظهور اسکای واکر” و در اطراف ری و تشکیل یک فرقه جدی جدی رخ می دهد. یکی از فیلم‌ها به سپیده‌دم جدی بازمی‌گردد، در حالی که فیلم سوم بر روی جمهوری جدید تمرکز می‌کند و داستان‌های به هم پیوسته روایت شده در «ماندالوریان»، «کتاب بوبا فت»، «آهسوکا» و سری های دیگر دیزنی + دیزنی و لوکاس فیلم تاریخ اکران هیچ یک از این فیلم ها را اعلام نکرده اند.