فصل ششم «آینه سیاه» قرار است در ماه ژوئن به نمایش درآید

نتفلیکس امروز اعلام کرد که «آینه سیاه» به طور رسمی در ژوئن امسال بازمی‌گردد و فصل ششم را برای بینندگان به ارمغان می‌آورد که به طور بالقوه باعث می‌شود آنها احساس کنند که همه ما به یک واقعیت ناگوار و دیستوپیایی الهام‌گرفته از فناوری نزدیک‌تر شده‌ایم.

در کنار این اعلامیه، نتفلیکس اولین تیزر فصل 6 را منتشر کرد که شامل یک ایستگاه فضایی در مدار، یک شکلک شکلک ترسناک است که در سراسر ویدیو – از جمله روی یک ساعت هوشمند – ظاهر می‌شود و البته، خشم و خشونت فراوان.

فصلی که ذهن را متحول می کند، بازیگرانی پر ستاره از جمله آرون پل، مایکل سرا، سلما هایک پینو، راب دیلینی، هیمش پاتل، آنی مورفی، روری کالکین، کیت مارا و زازی بیتز و سایرین خواهد داشت.

چارلی بروکر، خالق «آینه سیاه» اشاره می‌کند که طرفداران باید هنگام تماشای این فصل انتظار چیزهای غیرمنتظره‌ای داشته باشند، زیرا در حال شکل‌گیری شگفت‌انگیزترین فصل است.

بروکر به Tudum، وب‌سایت همراه نتفلیکس، گفت: «تا حدی به‌عنوان یک چالش، و تا حدودی برای تازه نگه داشتن چیزها برای من و بیننده، این فصل را با تغییر عمدی برخی از فرضیات اصلی خودم درباره آنچه که باید انتظار داشته باشم آغاز کردم.

«در نتیجه، این بار، در کنار برخی از آشناترهای آینه سیاه، چند عنصر جدید نیز داریم، از جمله برخی که قبلاً قسم خورده بودم که نمایش هرگز انجام نخواهد داد، تا پارامترهای «آینه سیاه» را افزایش دهیم. قسمت ‘حتی است. داستان‌ها هنوز هم به صورت آینه سیاه هستند – اما با نوسانات دیوانه‌کننده و تنوع بیشتر از همیشه.»

اگر نمایش را دیده باشید، پس می‌دانید که داستان‌ها چقدر دیوانه کننده هستند. (هشدار اسپویلر: قسمت اول فصل 1 نخست وزیری را نشان می دهد که مجبور می شود با یک خوک در تلویزیون زنده باشد تا شاهزاده خانم را نجات دهد.) بنابراین، اگر بروکر می گوید که از این مرزها عبور می کند، احتمالاً باید باور کنید. به او.

هر قسمت از مجموعه گلچین طنز، به شکل یا شکلی در مورد جامعه اظهار نظر می کند، مانند موضوعاتی که حول محور هکرهای وب کم، هویت باقی مانده، سگ های رباتیک عجیب و غریب و سمی بودن رسانه های اجتماعی متمرکز است.

حتی برخی از ما به دلیل کوتاهی وقایع عجیبی که در چند سال گذشته رخ داده است، عبارت «زندگی در اپیزود «آینه سیاه» را ابداع کرده‌ایم، از جمله اینکه یک تاجر و ستاره تلویزیون واقعیت، رئیس‌جمهور ایالات متحده شد. یک بیماری همه گیر جهانی، ایلان ماسک کنترل توییتر را در دست گرفت… فقط به نام چند مورد.

من همیشه احساس می‌کردم که Black Mirror باید داستان‌هایی را به نمایش بگذارد که کاملاً از یکدیگر متمایز باشند و مردم (و خودم) را غافلگیر کنند وگرنه چه فایده‌ای دارد؟ باید سریالی باشد که به راحتی قابل تعریف نباشد و بتواند به اختراع مجدد خود ادامه دهد… من نمی توانم منتظر بمانم تا مردم راه خود را از طریق همه اینها بگذرانند و امیدوارم از آن لذت ببرند – به خصوص قطعاتی که نباید.

اعتبار تصویر: نتفلیکس

پس از پایان فصل پنجم “آینه سیاه” در سال 2019، طرفداران منتظر فصل دیگری ماندند. در حالی که بینندگان عادت کرده‌اند برای پایان فصل بعدی «آینه سیاه» مدت‌ها منتظر بمانند، این انتظار چهار ساله طولانی‌ترین تا کنون بوده است.

یک توضیح برای غیبت یک توضیح واضح است – کووید-19 در سال 2020 تمام زندگی ما را وارونه کرد و اجتناب ناپذیر بود که بسیاری از تولیدات را متوقف کرد. با این حال، دلیل اصلی توقف تولید «آینه سیاه» پیچیده‌تر از آن است.

بروکر و شریک خلاقش آنابل جونز در ژانویه 2020 شرکت تولید خانه فردا را ترک کردند. سپس آنها یک سرمایه گذاری جدید را آغاز کردند و شرکت Broke and Bones را تأسیس کردند که نتفلیکس در آن سرمایه گذاری کرد. با این حال، شرکت مادر خانه فردا Endemol Shine Group که گروه Banijay آن را خریداری کرد. ، هنوز حقوق «آینه سیاه» را داشت.

خوشبختانه، نتفلیکس یک قرارداد مجوز با Banijay امضا کرد تا نمایش بتواند به پخش روی پلتفرم ادامه دهد.

در می 2022، Variety آن فصل 6 را گزارش کرد طبق منابع ورایتی، چراغ سبز روشن بود و قرار بود قسمت‌های بیشتری نسبت به فصل قبل داشته باشد. این نشریه نوشت: قسمت‌های جدید همچنین زمان‌های طولانی‌تری خواهند داشت و به عنوان یک فیلم جداگانه در نظر گرفته می‌شوند.

اخیراً، حساب توییتر اختصاص داده شده به “آینه سیاه” تصمیم گرفت پس از سال ها سکوت دوباره ظاهر شود. حساب توییت کرد این هفته، “چه چیزی را از دست دادیم؟” چند هزار طرفدار را به جنون کشاند.

حساب توییتر نتفلیکس پاسخ داد با، “دانشمندان هنوز در حال ساخت ربات هایی هستند که به آرامی از هوش مصنوعی پیشرفته تر استفاده می کنند، مثل اینکه حتی یک قسمت از برنامه شما را تماشا نکرده اند.”

بروکر همچنین به بازگشت اشاره کرد و یک ایموجی چهره متفکر را توییت کرد.