فضای نسبیت به نقطه عطفی دست یافت و ناسا سیارک ها را هدف گرفت – به معنای واقعی کلمه – TechCrunch

با سلام و بازگشت به Max Q. امیدوارم همه از دمای پایین تر و دیگر لذت های فصلی که پاییز به ارمغان می آورد لذت ببرند. اینجا در آستین ، جایی که من زندگی می کنم ، بیشترین میزان روزانه هنوز در دهه 90 است ، اما شب ها و صبح ها به خیر و برکت بسیار خوب است. من برش میدارم.

نکات ، نظرات ، انتقادات ، افکار؟ به [email protected] برای من ایمیل بزنید یا در توییتر به آدرس زیر مراجعه کنید @نان ازبه

فراموش نکنید که ثبت نام کنید تا نسخه خبرنامه رایگان Max Q به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.

Relativity Space مرحله 1 آزمایش موشک Terran 1 را تکمیل کرد

Relativity Space روز جمعه اعلام کرد مرحله 1 آزمایش موشک Terran 1 را شامل آزمایش ضد آب ، آزمایش ضد سرمازدگی و آزمایش فشار پرواز به پایان رسانده است. از اینجا ، این شرکت باید آزمایشات پس از ادغام را که در کیپ کاناورال در فلوریدا انجام می شود ، تکمیل کند.

هدف نسبیت این است که اولین موشک پرینت سه بعدی جهان را در اوایل سال 2022 به مدار زمین بفرستد. مهندسان نسبیت را مشاهده کنید که مرحله 1 را بر روی ایستگاه آزمایشی در اینجا بالا می برند:

https://www.youtube.com/watch؟v=s1eeT5XFeJk

مسافر بعدی Blue Origin ویلیام شاتنر است

بله شما آن را درست خواندید. این بازیگر 90 ساله ، که به خاطر بازی در نقش کاپیتان جیمز تی کرک در “Star Trek” شناخته می شود ، در مراسم رونمایی که قرار است در 12 اکتبر انجام شود ، به کریس بوشوییزن و گلن د وریس می پیوندد. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، او بهترین والی فانک را به عنوان مسن ترین فردی که به فضا رفته است. (البته فانک نیز با Blue Origin به مدار سفر کرد.)

آدری پاورز خود Blue Origin ، که به عنوان نایب رئیس شرکت New Shepard Mission & Flight Operations فعالیت می کند ، خدمه چهار نفره را جمع خواهد کرد.

پرتاب بعدی موشک Blue Origin’s New Shepard در حالی صورت می گیرد که این شرکت پس از آنکه 21 کارمند فعلی و سابق به اتهام نگرانی های مربوط به ایمنی و آزار جنسی در شرکت علنی شدند ، با یک سیل بررسی مواجه است. FAA گفت که “اطلاعات را مرور می کند” که در مقاله آمده است ، اما تا کنون هیچ نشانه ای وجود ندارد که برنامه راه اندازی را مختل کند.

ناسا قصد دارد یک فضاپیما را به ماهواره بکوبد

تصویر CG از فضاپیمای DART که به قمر دیدیموس برخورد می کند.

اعتبار تصویر: ناسا

این مورد را در زیر فایل کنید ، خدایا من عاشق علم هستمبه ناسا در حال حاضر تاریخی را برای آنچه DART نامیده است ، آزمایش هدایت مجدد سیارک ها ، تعیین کرده است ، مأموریتی که به نظر می رسد مستقیماً از یک فیلمنامه هالیوودی جدا شده است. در اینجا نحوه نزول وجود دارد: ناسا دو ماهواره را به یک جفت نسبتاً نزدیک از سیاره ها پرتاب می کند – یک سیارک بزرگ و یک “ماهواره” در مدار خود. این ماهواره کوچک است ، دقیقاً از نوع جسمی فضایی است که زمین را تهدید می کند ، بنابراین ناسا امکان رهگیری یکی از آنها را با سرعت 15000 مایل در ساعت آزمایش می کند.

DART قرار است از واندنبرگ در کالیفرنیای جنوبی ساعت 22:20 روز 23 نوامبر ، سوار بر SpaceX Falcon 9 ، پس از تاخیر در تابستان امسال ، پرتاب شود.

امارات متحده عربی می خواهد کاوشگری را در سال 2028 به کمربند سیارک ها بفرستد

در مورد سیارک ها ، آژانس فضایی امارات متحده عربی در حال برنامه ریزی بلند پروازانه ترین ماموریت خود است. این آژانس که تنها در سال 2014 تشکیل شد ، می خواهد در سال 2028 یک فضاپیما به کمربند سیارکی بین مریخ و مشتری ارسال کند. در حالی که هنوز اهداف علمی دقیق این مأموریت اعلام نشده است ، هرگونه اطلاعاتی که فضاپیما جمع آوری می کند می تواند به درک ما کمک کند. از ریشه های جهان این به این دلیل است که برخی دانشمندان تصور می کنند که سیارک ها از زمان شکل گیری منظومه شمسی باقی مانده از آسمان هستند.

پس از پرتاب ، فضاپیما سفری طولانی و پرپیچ و خم خواهد داشت: این هواپیما در طول پنج سال 3.6 میلیارد کیلومتر را طی می کند و در اطراف زهره و زمین بومرنگ می کند و سرعت کافی را ایجاد می کند تا سرانجام در سال 2030 به کمربند سیارکی فراتر از مریخ برسد. فضاپیما روی یک سیارک در سال 2033

اخبار از سراسر وب

  • بر اساس گزارش CNBC ، ارزش SpaceX اکنون فقط 100 میلیارد دلار است. ارزش گذاری جدید در پی توافق فروش سهام با سرمایه گذاران برای فروش سهام تا 755 میلیون دلار به ازای هر سهم 560 دلار است.
  • پس از آنکه شرکت اعلام کرد قرارداد ناسا برای راه اندازی یک نمایش فناوری به شرکت واگذار شده است ، سهام آزمایشگاه موشک افزایش یافت. ماهواره Advanced Composite Solar Sail System (ACS3) آژانس در اواسط سال 2022 به مدار یک موشک الکترون ارسال می شود.
  • Muon Space ، یک شرکت متمرکز بر آب و هوا که قصد توسعه و راه اندازی مجموعه ای از ماهواره ها را دارد ، 10 میلیون دلار بودجه تأمین کرده است. این دور توسط Costanoa Ventures با مشارکت Space Capital ، Congruent VC ، Ubiquity Ventures ، South Park Commons و Climactic VC رهبری شد.
  • نیروی فضایی ایالات متحده 13 استارتاپ و 11 تیم دانشگاهی را برای رقابت در شتابدهنده خود ، Hyperspace Challenge ، انتخاب کرده است. این چالش توسط آزمایشگاه تحقیقاتی نیروی هوایی و CNM Ingenuity برگزار می شود.

با ما در TC Sessions: Space در دسامبر همراه باشید

سال گذشته ما اولین رویداد فضایی اختصاصی خود را برگزار کردیم و آنقدر خوب پیش رفت که تصمیم گرفتیم دوباره آن را در سال 2021 میزبانی کنیم. امسال این اتفاق در 14 و 15 دسامبر رخ می دهد و بار دیگر یک کنفرانس کاملاً مجازی خواهد بود. در سراسر جهان قادر به پیوستن خواهید بود – و شما نیز می توانید.