فعالان خرید Instacart اعتصاب می کنند – TechCrunch

روز شنبه ، برخی خریداران Instacart در اعتراض به حقوق پایین این شرکت و عدم ارتباط با کارگران آن اعتصاب خواهند کرد. این اقدام توسط گروه کارگران Gig ، که در اوایل سال 2020 تشکیل شد ، رهبری می شود ، اگرچه خریداران Instacart از سال 2016 چندین راهپیمایی ترتیب داده اند. به عنوان مثال ، در شروع قرنطینه های COVID-19 در ایالات متحده ، گروه برای اقدامات احتیاطی ایمنی بهتر تجمع کرد. شیوع.

مجموعه کارگران Gig – نماینده مجموعه ای از حدود 13000 نفر از 500000 خریدار Instacart – ماه گذشته کمپینی را راه اندازی کرد و از مشتریان خواست برنامه Instacart را به عنوان همبستگی با خواسته های خریداران حذف کنند. اما Instacart به خواسته های گروه ، که شامل پرداخت با سفارش شخصی و نه دسته ای از سفارشات می شود ، توجه نکرد. بازگرداندن کمیسیون های مبتنی بر اقلام ؛ اطمینان حاصل شود که سیستم رتبه بندی خریداران را برای موارد خارج از کنترل آنها مجازات نمی کند. ارائه مزایای مرگ و میر شغلی ؛ و برای تنظیم نکته پیش فرض حداقل 10، ، از 5 default پیش فرض فعلی. تا زمانی که این خواسته ها برآورده نشود ، فعالان خریداران اعتصاب خواهند کرد.

برخی از خریداران ناامید هستند که علی رغم ارزش گذاری 39 میلیارد دلاری Instacart ، آنها احساس می کنند ایجاد نرخ ساعتی معقول در این پلت فرم دشوارتر شده است. در گذشته ، Instacart حداقل 10 دلار درآمد برای هر دسته ای که یک خریدار تکمیل می کرد ، داشت (دسته ها می توانند بین یک تا سه سفارش مشتری جداگانه داشته باشند). اما پس از آنکه بنیانگذار و مدیرعامل سابق آپوروا مهتا در فوریه 2019 بخاطر یارانه این حداقل 10 دلار با راهنمایی خریداران عذرخواهی کرد ، حداقل دستمزد دسته ای برای خریداران با خدمات کامل به 7 دلار تغییر کرد ، که هم مواد غذایی را انتخاب می کنند و هم آنها را تحویل می دهند. Instacart این را به عنوان “طبقه تضمین شده بالاتر” تعریف کرد – حداقل پرداخت دسته ای قبلی 3 دلار بود ، اگرچه خریداران همیشه حداقل 10 میلیارد دلار دریافت می کردندبه دلیل حداقل تعیین شده (که بخشی از آن با راهنمایی های خریداران ، بدون اطلاع آنها در آن زمان پرداخت شده است). اما با حذف این سیاست ، برخی از خریداران حتی کمتر از قبل از تغییر سیاست درآمد کسب می کنند.

در حال حاضر ، یک خریدار ممکن است قبل از راهنمایی ، سفارشات شخصی سه مشتری را با حداقل مجموع پرداخت 7 دلار پایه پر کند. Instacart به TechCrunch گفت که هنگام تعیین پرداخت برای یک دسته ، اقلام ، مسافت پیموده شده ، وزن و سایر عوامل را در نظر می گیرد. اما ویلی سولیس ، سازمان دهنده اصلی Gig Workers Collective و خریدار Instacart ، به TechCrunch گفت که نحوه ترکیب سفارشات در دسته “هیچ قافیه و دلیل ندارد”.

او گفت: “شما فکر می کنید که آنها در همان موقعیت جغرافیایی قرار دارند که شما به آن تحویل می دهید ، اما اینطور نیست.” “این می تواند قسمتهای کاملاً متفاوتی از شهر باشد ، بنابراین شما باید برای یکی به سمت شرق و برای دیگری برای غرب حرکت کنید.”

Instacart به TechCrunch گفت که سفارشات دسته ای این امکان را برای خریداران فراهم می کند که از یک سفر به فروشگاه مواد غذایی سه راهنمایی جداگانه دریافت کنند. اما این بدان معناست که خریداران تنها در صورتی می توانند غرامت قابل قبولی دریافت کنند که مشتریانشان به طور مناسب به آنها اخطار دهند. هنگامی که مشتریان برای چک کردن مراجعه می کنند ، گزینه راهنمایی پیش فرض 5 است. یکی از اهداف اعتصاب این است که میزان پیش فرض را به 10، برساند ، که در سال 2016 در پلت فرم استاندارد بود. اگر مشتری بیش از 5 tips راهنمایی کند ، این درصد به صورت پیش فرض برای سفارش بعدی خود اضافه می شود ، اما خریداران هنوز متوجه شده اند که دستمزد ساعتی کافی ندارند.

گروه کارگران گیگ به TechCrunch گفت که کارگران در سه ماه گذشته شاهد کاهش قابل توجهی در درآمد خود بوده اند. دانیل فوئر ، یکی از خریداران کانادایی ، اخیراً نامه سرگشاده ای به مدیرعامل Instacart ، فیدجی سیمو ، که سرکردگی این شرکت را در ماه جولای بر عهده داشت ، نوشت. او یک نمودار ایجاد کرد که دستمزد ساعتی او را در سال گذشته نشان می دهد.

وی نوشت: “این مورد غافل نمی شود که در پیش از IPO شرکت برای سودآوری ، دستمزد دسته ای به شدت کاهش یافته است.” “می بینید که چگونه کاهش آن در ماه مه امسال آغاز می شود؟”

اعتبار تصویر: آتش دانیال

خریداران دیگر نیز مشاهده کرده اند که حقوق آنها به مرور کاهش یافته است. خریداران هزینه گاز ، بیمه خودرو و هزینه ماشین خود را پرداخت می کنند ، بنابراین دستمزد آنها در خانه کمتر از چیزی است که به نظر می رسد.

شارون گوئن ، خریدار 58 ساله Instacart مستقر در لاس وگاس ، نوادا ، می گوید: “دستمزد من از زمان شروع چهار سال پیش احتمالاً 70 درصد کاهش یافته است.” “قبلاً هر چیزی که بیش از 24 مورد باشد ، دستمزد کمی دریافت می کنید. در حال حاضر ، هر بسته 7 دلار است. من یک روز دیگر دیدم که 77 مورد منحصر به فرد ، 100 واحد ، به قیمت 7 دلار داشت. شما نمی توانید از طریق فروشگاه بروید و 77 مورد را در 15 دقیقه تهیه کنید. شما یک ساعت و نیم آنجا هستید. “

آنی مک کلانگ ، خریدار مستقر در هوستون ، تگزاس ، چهار ماه پیش خرید خود را در Instacart آغاز کرد. اما او قبلاً با نحوه محاسبه حقوق گیج شده است.

“من می خواهم کسی به من توضیح دهد که چرا برای یک دسته 7 دلار ، برای دو دسته 7 دلار و برای سه دسته 7 دلار دریافت می کنم. به نظر می رسد باید 21 دلار به من پرداخت کنند. “مک کلانگ به TechCrunch گفت. “چرا 7 دلار برای نیم مایل و همچنین 7 دلار برای 6.8 مایل است؟”

مک کلانگ ، که در اعتصاب شرکت خواهد کرد ، گفت که او سعی کرد با خط خدمات مشتری Instacart برای خریداران تماس بگیرد تا بداند چگونه مسافت پیموده شده بر اساس دستمزد دسته ای محاسبه می شود. او گفت که بدون دریافت پاسخی به سه نماینده مختلف هدایت شد.

TechCrunch از Instacart درخواست کرد تا مشخص کند که چگونه دستمزد اولیه تحت تأثیر فاصله رانندگی خریدار قرار می گیرد. این شرکت اعلام کرد که مسافت پیموده شده در هزینه اصلی خریدار با نرخ 0.60 دلار در هر مایل از فروشگاه تا تحویل مشتری گنجانده شده است ، مگر در کالیفرنیا ، که نرخ آن 0.30 دلار در مایل است. اما خریداران این ارزش را در دسته های خود منعکس نمی کنند. Instacart از گفتن این خبر به TechCrunch خودداری کرد که آیا حداقل 7 دلار شامل 0.60 دلار در هر مایل رانندگی است یا خیر. اگر اینطور باشد ، این توضیح می دهد که چرا خریداران ممکن است دسته ای را در فاصله 5 مایل با کمتر از 8 دلار ببینند-اگر مسافت پیموده شده به حداقل هزینه کار اضافه شود ، با 5 مایل رانندگی 3 دلار اضافی به خریدار می دهد. پایه 7 دلار آنها

اعتبار تصویر: تصویری از گروه خریداران Instacart Chicago در فیس بوک ، که توسط TechCrunch به دست آمده است

Instacart قرارداد بست 300000 خریدار دیگر در زمان همه گیری کروناویروس از زمانی که تقاضا برای تحویل مواد غذایی بیشتر از همیشه بود. Instacart به TechCrunch گفت که جمعیت خریداران آن از آن زمان تا کنون در حدود 500000 خریدار ثابت مانده است و تقاضای مشتری چهار برابر بیشتر از شروع سال 2020 است. از مارس 2020 ، Instacart گفت که خریداران بیش از 5.5 میلیارد دلار در این پلتفرم درآمد داشته اند. به

اما با تطبیق مشتریان با شرایط همه گیری ، خریداران مشاهده می کنند که مشتریان کمتری از این سرویس استفاده می کنند و کار با این برنامه را دشوار می کند. Instacart گفت که در بسیاری از مناطق لیست انتظار برای خریدار شدن وجود دارد. خریدارانی که از نوادا ، تگزاس و نیویورک با TechCrunch صحبت کردند ، همگی گزارش دادند که بازارهای آنها از تقاضای خریداران برای پر کردن دسته ها اشباع شده است.

“در آغاز همه گیری ، این عالی بود. جوجو اسپاتافورا ، یک خریدار در استاتن آیلند ، نیویورک ، که سه سال است با Instacart کار می کند ، گفت: من از 1200 تا 1500 دلار در هفته درآمد داشتم. “اما به نظر می رسد که همه چیز تغییر کرده و آنها بیش از حد استخدام شده اند. Instacart از این موضوع مطلع بوده و هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است. آنها فقط به مشتریان اهمیت می دهند ، نه خریداران آنها. “

در گذشته ، خریداران ساعاتی را که می خواستند کار کنند ، تعیین می کردند و در این مدت ، به صورت جداگانه دسته ای به آنها اختصاص داده می شد – چهار دقیقه فرصت داشتند تا آن را بررسی کرده و تصمیم بگیرند که آیا می خواهند قبل از اختصاص آن به شخص دیگری قبول کنند. از سال 2019 ، Instacart از سیستم درخواستی استفاده می کند ، که در آن خریداران می توانند در یک لحظه کار خود را انتخاب کنند. به همین دلیل ، بسیاری از خریداران به طور همزمان دسته ای را ارائه می دهند که نشان می دهد دستمزد اولیه ، نکته ، مسافت رانندگی و پیش نمایش اقلام سفارش داده شده است – هر کسی که ابتدا دسته را بکشد ، کار را دریافت می کند. گوئن به TechCrunch گفت که منطقه او آنقدر از خریداران اشباع شده است که وقتی دسته ای ظاهر می شود ، باید آن را بپذیرد بدون اینکه وقت زیادی برای بررسی جزئیات بگذارد.

گوئن می گوید: “من 58 ساله هستم و اگر چیزی را دیدم که حقوق خوبی دریافت می کند ، وقت ندارم ببینم چند مورد آب به یک آپارتمان طبقه سوم می رود.” “من دیگر نمی توانم چنین سفارشاتی را به صورت فیزیکی انجام دهم ، و اگر بخواهم آن را بپذیرم و سپس آن را لغو کنم ، با نرخ پذیرش من بر خلاف خواهد بود.” اگر یک خریدار حدود 15 درصد از 100 سفارش اخیر خود را لغو کرده باشد ، قبل از تعلیق حساب خود ، اخطارهایی را از Instacart دریافت می کند.

اعتصاب خریداران امیدوارند این اقدام مورد توجه مدیرعامل فیدجی سیمو قرار گیرد. Instacart به TechCrunch گفت که سیمو به طور مرتب با خریداران در مورد تجربیات آنها در کار صحبت می کند ، اما سیمو به نامه های سرگشاده گروه کارگران Gig پاسخ نداده است.

اسپاتافورا به TechCrunch گفت: “تا آنجا که اعتصاب می کنم ، من در چنین مزخرفاتی شرکت نمی کنم ، زیرا هیچ تفاوتی نمی کند.” “هنگامی که خریداران اعتصاب کردند ، Instacart تصمیم گرفت ما را با حذف پاداش سه دلاری هر بار که مشتری به ما پنج ستاره می دهد ، حذف کند.”

اسپاتافورا به سیاست قبلی Instacart اشاره می کند که به خریداران برای هر سفارشی که با رتبه 5 ستاره تکمیل می کنند 3 دلار اضافی می دهد. به کارگران اعلام شد که این پاداش تا ژانویه 2020 ادامه خواهد داشت. اما وقتی خریداران در نوامبر 2019 اعتصاب کردند و خواستار افزایش مبلغ پیش فرض از 5 درصد به 10 درصد شدند ، این شرکت بلافاصله پس از آن پاداش را حذف کرد. Instacart گفت که همیشه برنامه ریزی کرده بود که این پاداش را در نوامبر 2019 به پایان برساند ، اما گروه کارگران Gig ادعا کرد که این یک اقدام تلافی جویانه است.

“آیا ما واقعاً بر تجارت تأثیر خواهیم گذاشت؟ احتمالاً نه ، “گوئن گفت. Instacart به TechCrunch تأیید کرد که انتظار ندارند تغییری در درآمد خود مشاهده کنند. فکر می کنم این ششمین دور رفت من باشد. من تا زمانی که پیشرفت کنیم این کار را ادامه می دهم. و ما هر از گاهی پیشرفت کرده ایم. “