فقط 8 میلیون دلار در تلاش خود برای شکست Root در بازی بیمه اتومبیل – TechCrunch جمع آوری می کند

فقط بیمه کنید، یک شرکت فناوری بیمه پرداخت به ازای هر مایل ، 8 میلیون دلار در یک دور تامین مالی جمع آوری کرده است.

CrossCut Ventures ، ManchesterStory و Western Technology Investments رهبری این سرمایه گذاری را بر عهده دارند که مجموع سرمایه گذاری آن از ابتدای ژانویه 2019 به 15.3 میلیون دلار می رسد.

Just مستقر در لس آنجلس می گوید که از telematics “برای پاداش رانندگان ایمن و کاهش سوگیری بیمه گذاران” با بررسی عواملی مانند نحوه ، زمان و مکان رانندگی مشتریان استفاده می کند ، و نه عواملی مانند کد پستی یا وضعیت تأهل ، مانند بیشتر بیمه گذاران سنتی. یا به بیان ساده تر ، تنها برای کیلومتر رانندگی از مشتریان هزینه می گیرد و نرخ آن بر اساس رفتار رانندگی متفاوت است. به این ترتیب ، فقط می گوید که می تواند نرخ های کمتری را برای “رانندگان ایمن” ارائه دهد و ادعا می کند که مشتریان خود را در حدود 40٪ از “شرکت بیمه اتومبیل قبلی” خود نجات می دهد. در حال حاضر ، تنها در آریزونا موجود است ، اگرچه این شرکت قصد دارد به بازارهای دیگر مانند تگزاس ، نوادا ، پنسیلوانیا ، اوهایو و جورجیا نیز گسترش یابد.

اعتبار تصویر: فقط بیمه کنید

البته ، Just اولین شرکتی نیست که بیمه شخصی خودرو ارائه می دهد. Metromile وجود دارد که آن را راه اندازی کرد بیمه پرداخت خودرو به ازای هر مایل در سال 2012. و همچنین وجود دارد بیمه ریشه، یک استارتاپ بیمه اتومبیل مستقر در اوهایو که از smartpho استفاده می کندفناوری جدید برای درک رفتار رانندگان فردی به گفته روبرت اسمیتسون ، بنیانگذار و مدیرعامل ، اگرچه شباهت هایی بین Root و Just وجود دارد ، اما تفاوت های متمایزی نیز وجود دارد.

روت ماهیانه هزینه ای از مشتریان دریافت می کند و در صورت تمدید خط مشی ها ، نرخ بر اساس رفتار رانندگی تغییر می کند. فقط یک مدل مشابه دارد اگر رانندگان آن رفتار رانندگی ایمن از خود نشان دهند ، نرخ آنها ممکن است کاهش یابد. از سوی دیگر ، اگر رفتار خطرناکی از خود نشان دهند ، نرخ آنها می تواند افزایش یابد. اما بر خلاف روت ، اسمیتسون گفت ، فقط فقط برای مسافت پیموده شده از مشتریان “فقط مسئول” مسئولیت می گیرد. هیچ هزینه ماهانه ای وجود ندارد. برای مشتریان “پوشش کامل” ، فقط شامل یک “هزینه روزانه کوچک” می شود تا نشان دهد کسی می تواند ماشین آنها را بدزدد. از طرف دیگر ، MetroMile از مشتریان نرخ پایه می گیرد به علاوه نرخ بر مایل اسمیتسون خاطرنشان می کند که هیچ یک از نرخ ها تحت تأثیر نحوه رانندگی فرد قرار نمی گیرد.

” [Just] قیمت هر مایل که مشتری دریافت می کند می تواند هر ماه تغییر کند. اسمیتسون می گوید ، این بدان معناست که ما می توانیم به سرعت رانندگان ایمن را با نرخ های کمتری پاداش دهیم و آنها را برای کسانی که رانندگی کمتری دارند افزایش دهیم. “این حلقه بازخورد سریع مردم را تشویق می کند تا تصمیمات هوشمندانه تری در مورد رانندگی بگیرند. و این بدان معناست که مشتریان ما تصادفات کمتری دارند و ما بهتر عمل می کنیم. ”

در سال 2020 ، ضریب ضرر مستقیم روت 82 درصد بودبه نسبت خسارت مستقیم Just تا به امروز 65.8 year از سال گذشته است. اما مطمئناً مشتریان بسیار کمتری دارد و فقط به یک بازار خدمات ارائه می دهد. هنوز ، این شرکت می گوید که قبلاً به سوددهی پذیره نویسی دست یافته است و این بدان معناست که چه مقدار از حق بیمه آن در خسارت پرداخت می شود.

همچنین ، با تغییر تعداد زیادی از افراد در کار در خانه در سال گذشته ، فقط می گوید امسال تقاضا افزایش یافته است. در سه ماهه دوم بیش از 1000 سیاست جدید صادر کرد که در مقایسه با “ده برابر” افزایش یافته است به این دوره زمانی در سال 2020. این استارتاپ اعلام کرد که در همان زمان ، درآمد آن در مقایسه با سه ماهه دوم سال 2020 1400 درصد افزایش یافته استبه

اسمیتسون گفت: “مردم به دلیل افزایش نرخ کار از خانه به سادگی کمتر رانندگی می کنند و این به زودی تغییر نمی کند.” “رویکرد ما به ما این امکان را می دهد که نرخ هایی را به مشتریان ارائه دهیم که واقعاً منعکس کننده رانندگی آنها است.”

این شرکت تجربه کاربری خود را به یک کارت تلفن پیش پرداخت تشبیه می کند. فقط مشتریان می توانند حساب خود را برای 30 دلار برای حداقل پوشش تنها با مسئولیت “بارگیری” کنند 75 دلار برای پوشش کامل برای شروع رانندگی. شرکت بیمه نامه 30 روز است. بنابراین با رانندگی مشتریان ، تعادل آنها کاهش می یابد. هر 30 روز ، این شرکت قیمت هر مشتری را تغییر می دهد زیرا اطلاعات بیشتری در مورد عادات رانندگی آنها جمع آوری می کند.

این رویکردی است که مت کینلی ، بنیانگذار و شریک مدیریت ManchesterStory ، قبلاً آن را ندیده بود.

وی گفت: “این مقرون به صرفه تر ، مقرون به صرفه و سفارشی در همه جا است و منحصر به فرد است زیرا این شرکت به مشتریان نرخ هایی را ارائه می دهد که در واقع منعکس کننده رانندگی آنها است ، که با بیمه حق بیمه کمتر به رانندگان ایمن پاداش می دهد.”

این شرکت قصد دارد از سرمایه جدید خود تا حدی برای استخدام استفاده کند – در حال حاضر 35 نفر کارمند دارد – و محصولات خود را افزایش دهد. همچنین قصد دارد فراتر از آریزونا به کشورهای همسایه راه اندازی شود. اسمیتسون به طور خاص گفت که این استارتاپ مشتاق راه اندازی در تگزاس است.