فناوری ایجاد شده توسط سیاست تحرک کوچک – TechCrunch

میل به دستیابی به سادگی دور نگه داشتن اسکوتر برقی مشترک از پیاده روها باعث پیشرفت برخی از فناوری های پیشرفته در صنعت حمل و نقل کوچک شده است. زمانی که استان منطقه شمشیربازی بود ، شرکت های اسکوتر به قدری مشتاق رقابت در عرصه رقابت هستند که در حال حاضر از فناوری مشابه سیستم های پیشرفته کمک راننده (ADAS) که معمولاً در خودروها یافت می شود ، استفاده می کنند.

اپراتورهایی مانند Spin ، Voi ، Zipp ، Bird و Superpedestrian روی فناوری مبتنی بر دوربین یا مکان یابی سرمایه گذاری می کنند که می تواند رفتار ضعیف سوار را تشخیص داده و حتی تصحیح کند ، گاهی اوقات در حدی که اسکوترها را متوقف می کنند اگر سوار می شوند. پیاده رو.

افرادی که اسکوتر سواری می کنند یا در پیاده روها پارک می کنند یک مشکل بزرگ برای شهرها است و یکی از اصلی ترین شکایات ساکنان NIMBYist است که وقتی از خطر افتادن جلوگیری می کند ، تغییرات را بیشتر دوست ندارند. شرکت ها در تلاش هستند تا این مشکل را با فناوری حل کنند که به طور م theثر رفتار رانندگان را بر دوش اپراتورها می اندازد ، که ممکن است باعث شود شهرها به اپراتورهای اسکوتر نیاز داشته باشند که از این نوع فناوری ADAS برخوردار باشند.

اسکوتر ADAS احتمالاً عملی ترین و مقرون به صرفه ترین روشی است که شهرها می توانند از آن برای جلوگیری از رفتار ناخواسته سوار استفاده کنند. و این بسیار ارزان تر از تلاش برای کنترل رفتار سوار خود ، یا رفع کمبود زیرساخت های حفاظت شده دوچرخه سواری است.

دیمیتری شولنکو ، بنیانگذار و رئیس Tortoise ، یک سرویس موقعیت یابی اتوماتیک خودرو برای شرکت های کوچک موتوری ، می گوید: “این فناوری از نیاز به خطوط دوچرخه محافظت می شود.” “در این دنیا وجود دارد که سواران باید کارهایی را انجام دهند که برای دیگران چندان عالی نیست ، زیرا جایی دیگر برای رفتن ندارند. و بنابراین این عامل اصلی نیاز به این امر است. “

شهرها می توانند با ایجاد خطوط دوچرخه سواری یا ایجاد جای پارک اسکوتر ، این مشکل را در دراز مدت حل کنند ، اما تا زمانی که این اتفاق نیفتد ، اپراتورها باید به دولت های محلی اطمینان دهند که حرکت کوچک ایمن ، سازگار و برای شهرها مفید است.

الکس نیسیک ، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد تجاری Drover AI ، می گوید: “تا زمانی که شهرها زیرساخت های جدیدی را به کار نگیرند ، باید راهی برای استفاده از فناوری پیدا کنید تا مطمئن شوید که چیزها ضعیف با هم ترکیب نمی شوند.” یک راه اندازی بینایی رایانه ای که اسکوتر مبتنی بر دوربین ADAS را ارائه می دهد. “این واقعا چیزی است که ما دنبال آن هستیم. ما می خواهیم این نوع بلوغ صنعت را فعال کنیم. “

نمای خیابان در مقابل منظره ماهواره

Drover AI با Spin کار می کند ، در حالی که Luna ، یکی دیگر از شرکت های بینایی رایانه ای ، با Voi و Zipp همکاری می کند تا دوربین ها ، حسگرها و ریزپردازنده ای را به اسکوترها وصل کند تا خطوط ، پیاده روها ، عابران پیاده و سایر محیط های اطراف را تشخیص دهد.