فناوری بدون پول صندوقدار آمازون “Just Walk Out” به فروشگاه های Whole Foods – TechCrunch می آید

پس از راه اندازی آن در فروشگاه های Go و سپس آوردن آن به سوپر مارکت های بزرگتر ، فناوری “Just Walk Out” بدون صندوقدار آمازون به زودی در دو مکان Whole Foods وارد می شود. این سرویس اعلام کرد که به شما امکان می دهد کالا را از قفسه ها بردارید و بله بیرون بروید ، سال آینده به فروشگاه های جدید در واشنگتن دی سی و شرمن اوکس ، کالیفرنیا می آید.

جان مکی ، بنیانگذار Whole Foods می گوید: “با همکاری با آمازون برای معرفی خرید Just Walk Out در این دو فروشگاه Whole Foods Market ، مشتریان ما می توانند با صرفنظر کردن از خط پرداخت ، در وقت خود صرفه جویی کنند.”

همانطور که قبلاً توضیح دادیم ، Just Walk Out با استفاده از دید رایانه ، حسگرها و هوش مصنوعی به شما امکان می دهد وارد مغازه شوید ، با یک برنامه وارد سیستم شوید ، چمدان های خود را پر کرده و بدون نیاز به پیوستن به یک خط پرداخت خارج شوید. علاوه بر استفاده از این فناوری در فروشگاه های Go و Fresh خود ، آمازون سال گذشته قراردادی را برای مجوز فناوری خود به خرده فروشان شخص ثالث امضا کرد.

این فناوری در Whole Foods ، که متعلق به آمازون است ، یکسان عمل خواهد کرد. خریداران می توانند هنگام ورود به فروشگاه با اسکن برنامه ، درج کارت اعتباری مرتبط با حساب آمازون خود یا قرار دادن کف دست خود بر روی سیستم اسکن کف دست Amazon One ، از فناوری استفاده کنند.

اتحادیه ها اعلام کرده اند که فناوری بدون صندوقدار آمازون برای کارگران هزینه خواهد داشت ، اما آمازون گفت که مکان های جدید Whole Foods “تعداد قابل توجهی از اعضای تیم را به عنوان فروشگاه های موجود Whole Foods با اندازه های مشابه استخدام می کند.” آمازون در یک بیانیه مطبوعاتی گفت ، بلکه ، کارکنان قادر خواهند بود “زمان بیشتری را صرف تعامل با مشتریان و ارائه تجربه خرید عالی کنند”.

یادداشت ویراستار: این پست در ابتدا در Engadget ظاهر شد.