فناوری می تواند به حل بحران مقرون به صرفه بودن شهرهای ایالات متحده کمک کند – TechCrunch

شهرهای ایالات متحده در بحران مقرون به صرفه هستند. درست بین ماه مه 2020 و مه 2021 ، قیمت مسکن بیشترین افزایش سالانه خود را در بیش از دو دهه مشاهده کرد و قیمت مصالح ساختمانی 24 درصد افزایش یافت. هزینه اجاره به مدت 20 سال سریعتر از درآمد اجاره دهندگان افزایش یافته است. ساخت و ساز باید نقشی اساسی در رفع این مشکلات فوری ایفا کند ، اما آیا این صنعت آماده است؟

ساخت و ساز یک صنعت جهانی 10 تریلیون دلاری است که بیش از 200 میلیون نفر در سراسر جهان مشغول به کار هستند. اما با وجود اندازه و اهمیت ، بهره وری کار سالانه این صنعت از سال 1947 تنها 0.1 درصد در سال افزایش یافته است.

از سال 1947 ، ما شاهد پیشرفت های شگفت انگیز در فناوری و علم بوده ایم. صنایعی مانند کشاورزی ، تولید و خرده فروشی با افزایش بازده مهندسی و افزایش لجستیک پیشرفته ، کالاهای مصرفی مقرون به صرفه را به بازار انبوه رسانده اند و جهش کوانتومی را در بهره وری انجام داده اند. بهره وری نیروی کار در این صنایع بین سالهای 1947-2010 بیش از 8 برابر افزایش یافته است ، در مقایسه با 1 برابر در ساختمان.

چرا با وجود این همه پیشرفت و نوآوری ، هنوز میلیون ها کارگر ساختمانی در ایالات متحده مجبورند برای بخشهای مهم کار خود به فرآیندهای دستی ، قلم و کاغذ تکیه کنند؟

ما سرمایه گذاری زیادی در زمینه فناوری انجام داده ایم که می تواند ما را از بحرانی که با آن روبرو هستیم نجات دهد. از لحاظ تاریخی ، کارآفرینان ، تکنسین ها و سرمایه گذاران وقت خود را برای درک نیازها و گردش کار صنعت ساختمان صرف نکرده اند.

امروزه بیش از 800 میلیارد دلار در سال صرف ساخت و سازهای تجاری می شود ، اما بخش کوچکی از آن به فناوری ساخت و ساز اختصاص می یابد. در سالهای اخیر ، ساخت و سازها به عنوان درصدی از درآمد-که فقط 1.5-است-از همه صنایع کمترین هزینه را برای صنعت دارد-بسیار کمتر از میانگین 3.3 all در کل صنعت ، چه برسد به صنایعی مانند بانکداری که 7.2 in درآمد داشته است.

بخش بزرگی از این هزینه سالانه – بیش از 250 میلیارد دلار در سال – صرف مصالح ساختمانی می شود. و آنها فقط گران تر می شوند مواد تقریباً یک سوم هزینه پروژه را شامل می شوند ، با این حال اکثر پیمانکاران برای سفارش مواد باید به راهکارهای دستی که مدتها قبل از اختراع تلفن های هوشمند ایجاد شده است ، تکیه کنند.

این باعث می شود که هم کارگران در محل کار و هم در دفتر کار بیش از حد سنگین شده و وقت زیادی را صرف کاغذبازی کنند ، مواد را تعقیب کرده و خطاها را برطرف کنند.

تیم های اداری صدها ، اگر نه هزاران ، درخواست مواد از محل ، همه در قالب های مختلف – از جمله درخواست هایی که با نشانگر روی جعبه های پیتزا نوشته شده است ، دریافت می کنند. آنها باید به صورت دستی درخواست های دست نویس را به سفارشات خریدی که از طریق ایمیل ، صفحات گسترده و PDF به تأمین کنندگان ارسال می شوند ، تبدیل کنند ، اطلاعات سفارش را مجدداً در سیستم های حسابداری خود تایپ کرده و با تأمین کنندگان و تیم های میدانی خود تماس تلفنی داشته باشند تا وضعیت سفارشات را کنترل کنند.

متأسفانه ، همه آن هرج و مرج اغلب منجر به اشتباهات ، فرصت های از دست رفته برای خرید با بهترین قیمت و تأخیر پروژه می شود.

این ضرب وشتم برای تیم های حسابداری ادامه دارد که هیچ راهی آسان برای انطباق فاکتورهای خود ندارند یا می دانند که آیا مبلغ مناسبی را پرداخت می کنند ، چه برسد به تخفیف ها و شرایط پرداخت در بین فروشندگان مختلف.

در همین حال ، کارگران پیشرو – که زمان آنها در فشار کار کنونی از هر زمان دیگری ارزشمندتر است – اغلب کمتر از 30 درصد از وقت خود را صرف انجام کارهایی می کنند که بهترین کار را انجام می دهند: ساختمان سازی. بدون روشی آسان برای انتخاب مواد دقیق مورد نیاز آنها و ردیابی آنها تا زمان تحویل ، مواردی که مواد اشتباه در زمان نامناسب نشان داده می شود بسیار رایج است و زمان بندی پروژه را از مسیر خارج کرده و مقدار زیادی زباله ایجاد می کند.

فناوری می تواند سفارش و مدیریت مواد را بسیار ساده تر کند و به کارگران در محل و دفتر اجازه می دهد تا بر کارهای مهم دیگر تمرکز کنند. همچنین می تواند به پیمانکاران کمک کند خطاهای متداول را قبل از اینکه پروژه را از خط خارج کنند ، شناسایی کرده و به ما کمک کند تا از نظر زیست محیطی پایدارتر باشیم.

ساختمانها بیش از آجر و ملات هستند. آنها بیمارستان ها ، مدارس ، خانه ها و مشاغل کوچک هستند. ساختمانهایی که ما را احاطه کرده اند به معنای واقعی کلمه زندگی ما را شکل می دهند. جوامع ما به آنها نیاز دارند – ما به مکانهایی برای ملاقات ، یادگیری ، بازی و درمان نیاز داریم. تصور کنید اگر چیزهایی که ما برای ایجاد جوامع پر جنب و جوش به آنها تکیه می کنیم ارزان تر باشد – یا سریعتر بسازیم؟

نسل جدیدی از کارگران که با تلفن در جیب خود بزرگ شده اند ، اکنون به صنعت ساختمان می پیوندند و انتظار تغییر دارند. با رفع زنجیره تامین شکسته ، می توانیم ساخت و ساز را سریعتر ، ارزان تر و کارآمدتر کنیم.

ما می توانیم به عنوان یک جامعه پیش برویم و نیازهای فوری خود را حل کنیم – از ساختن مسکن ارزان قیمت تا رفع زیرساخت های کشورمان – و شهرهای خود را مقرون به صرفه تر و در دسترس همه قرار دهیم.