فورد تیم رهبری واحد خودروهای تجاری را قبل از راه اندازی E-Transit ایجاد می کند-TechCrunch

فورد شش مدیر ارشد اجرایی را در واحد تجاری و خدمات خودروهای تجاری تازه کار خود استخدام کرده است ، زیرا خودروساز خود را آماده عرضه وانت بار E-Transit و وانت F-150 Lightning Pro می کند-دو خودروی برقی که شرط بندی می کند تجاری خواهند شد اسب های کار جدید مشتریان

فورد از داخل و خارج از شرکت خارج شد تا تیم رهبری واحد تجاری جدید ، فورد پرو را تکمیل کند. از جمله استخدام های جدید می توان به Muffi Gadiiali ، مدیرعامل Electriphi ، راه اندازی نرم افزار مدیریت باتری و نظارت بر ناوگان اشاره کرد که فورد در ماه ژوئن خریداری کرد. غدیالی در نقش خود با Electriphi و ریاست بخش شارژ فورد پرو ادامه خواهد داد.

فورد همچنین تیم بوگمن ، کنترل کننده سابق فورد برای بازاریابی ، فروش و خدمات ایالات متحده را به عنوان مدیر کل Ford Pro North America استخدام کرد. مدیر مالی جدید فورد پرو ناوین کومار خواهد بود که قبلاً در Ford Autonomous Vehicles LLC مشغول به کار بود.

تریسی پاس ، که از شرکت والت دیزنی آمده است ، به عنوان مدیر ارشد منابع انسانی استخدام شده است ، و راهول سینگ ، که مدیر توسعه نرم افزار Ford Autonomous Vehicles LLC بود ، CTO واحد است. واندا یانگ ، مدیر بازاریابی Samsung Electronics America ، موقعیت مشابهی در Ford Pro داشته است.

فورد پیشتر اعلام کرده بود که هانس شپ مدیر کل Ford Pro Europe خواهد بود.

فورد پرو بیشتر از ون های تجاری متمرکز شده است. این بخش ، که توسط Ted Cannis هدایت می شود ، قصد دارد خدمات ناوگان ، خدمات نگهداری و شارژ ناوگان را به مشتریان تجاری نیز بفروشد. فورد پرو گفته است که انتظار دارد درآمد 45 میلیارد دلاری از سخت افزار و خدمات مجاور و جدید تا سال 2025 – از 27 میلیارد دلار در سال 2019.

این افزایش چشمگیر درآمد و هدفی است که فورد قصد دارد با فروش ترکیبی از موتورهای احتراق ، هیبریدی و به زودی تمام برقی ون های خود به آن برسد. وانتهای سایز بزرگ ؛ و ارائه شارژ انبار و خانه برای EV ، خدمات دیجیتالی برای مشتریان برای مدیریت و نگهداری ناوگان خود ، شبکه ای از مراکز خدمات ، و البته تأمین مالی.

شروع تجارت خودروهای تجاری فورد در اروپا آغاز شده است ، جایی که این شرکت شش سال متوالی پیشروترین برند خودروهای تجاری بوده است. به گفته این شرکت ، در آمریکای شمالی ، سهم فورد از کامیون ها و ون های تجاری بزرگ از کلاس 1 تا کلاس 7 بیش از 40 است.

یک فرصت جدید برای به دست آوردن سهم بیشتر از بازار ایجاد شده است ، زیرا دولت ها ، به ویژه در اروپا ، مقررات سختگیرانه ای در مورد انتشار گازهای گلخانه ای در مناطق شهری وضع کرده اند. وانت بار E-Transit ، که انتظار می رود در اواخر امسال برای مشتریان ارسال شود و نوع تجاری F-150 Lightning Pro نقش مهمی در برنامه های Ford Pro ایفا می کند. انتظار می رود وانت Lightning در بهار 2022 به بازار بیاید.