فورد در تلاش برای توسعه نرم افزار و خدمات ، مدیر ارشد اطلاعات دیجیتالی جدید را استخدام می کند – TechCrunch

فورد موتور مایک آپمند را به عنوان مدیر ارشد دیجیتال و اطلاعات خود استخدام کرده است زیرا این خودروساز به دنبال توسعه نرم افزار ، اشتراک و اتصال داخل خودرو است. Amend ، که سه سال رئیس Lowe’s Online بود ، بر “استفاده از داده ها ، نرم افزار و فناوری” فورد تمرکز خواهد کرد – همه زمینه های اصلی استراتژی جدید Ford+ Ford ، OEM گفت.

این استخدام تنها آخرین علامت است که نشان می دهد فورد در زمینه تقویت خدمات دیجیتالی خود برای مشتریان جدی است ، زیرا این شرکت به دنبال محورهای بخش فناوری پیشرفته است. این شرکت این طرح را “فورد+” می نامد ، که اوایل امسال رونمایی شد. محور اصلی این طرح وسایل نقلیه الکتریکی است که فورد می خواهد تا سال 2030 نیمی از فروش جهانی خود را به خود اختصاص دهد و همچنین از طریق اشتراک و خدمات دیجیتالی به منابع جدید درآمد برسد.

به همین منظور ، Amend بر تعدادی از تیم ها نظارت خواهد کرد ، از جمله عملکرد فن آوری و عملکرد نرم افزار فورد و بخش بینش و تجزیه و تحلیل داده های جهانی آن.

Amend تنها استخدام اخیر فورد نیست. این خودروساز همچنین اخیراً داگ فیلد – مدیر فناوری که تیم پروژه های ویژه اپل را رهبری می کرد و همچنین توسعه مدل 3 را در تسلا رهبری می کرد – به عنوان مدیر فناوری پیشرفته و افسر سیستم های تعبیه شده شکار کرد. فورد گفت که این دو به همراه رئیس محصول Hau Thai-Tang همکاری نزدیک خواهند داشت.

حرفه Amend شامل رشد مشاغل آنلاین خرده فروشان عمده ، از جمله Lowe’s ، The Home Depot و JCPenney است. ساکیس کیتسوپانیدیس ، افسر اطلاعاتی موقت فورد ، همچنان به عنوان مدیر برنامه ریزی منابع سازمانی یکپارچه فعالیت می کند.