فورد ماوریک 2022 یک کامیون جمع و جور است که از نظر قابلیت و به طور کامل دارای پتانسیل است – TechCrunch

سری فورد F وانت کامیون آمریکا است حداقل ، این چیزی است که اعداد به ما می گویند.

این خودرو نزدیک به نیم قرن پرفروش ترین خودرو آمریکا بوده است. در حالی که سری وانت شورولت سیلورادو و رام رقبای شایسته ای هستند ، فورد هنوز ده ها هزار دستگاه بیشتر از هر کدام به فروش می رساند.

اگر زمانی را با یکی از آنها بگذرانید ، ممکن است درخواست تجدیدنظر را تشخیص دهید. کامیون بزرگ و قدرتمند می تواند هم به عنوان دفتر تلفن همراه و هم به عنوان میز کار عمل کند. این می تواند تقریباً با هر شغلی و همچنین اکثر زمین ها مقابله کند. و با این وجود ، فورد تشخیص می دهد که این وسیله نقلیه همه کاره برای همه مناسب نیست.

برای مخالفان ، سری F بسیار بزرگ ، دست و پاگیر و بیهوده است. حتی ممکن است کمی ناخوشایند به نظر برسد. فورد برای کشته شدگان در برابر فروشنده شماره 1 فورد به یک کامیون احتیاج داشت – وسیله ای که برخلاف معمول عمل کند و از انتظارات معمولی که یک وانت می تواند و باید باشد دور شود.

وارد فورد ماوریک شوید.

ماوریک بازگشت فورد به بازار کامیون های جمع و جور آمریکای شمالی پس از رها کردن آن در قسمت بهتر یک دهه است. مدل قبلی آن ، Ranger ، به تازگی با ارتقاء به یک کامیون متوسط ​​بازگشته است ، در حالی که Maverick کاملاً جدید از جایی که متوقف شده است حرکت می کند (هه). به جا ، پلاک “Maverick” برای اولین بار توسط Ford در دهه 1970 برای مجموعه ای از سدان های جمع و جور استفاده شد.

پیچ و مهره

کامیون هیبریدی فورد ماوریک 2022 فورد

اعتبار تصویر: الکس کالوگیانی

این کامیون کاملاً جدید یک ساختار یکپارچه با یک پیکربندی ارائه شده است ، یک کابین چهار دری “SuperCrew” که پنج نفر را در خود جای می دهد و یک تخت کامیون در حدود 54.4 اینچ یا فقط یک باریک بیش از 4.5 فوت طول دارد. برای مقایسه ، این نیم پا از جعبه رنجر با کابین SuperCrew کوتاه تر است.

ماوریک ، که TechCrunch فرصتی برای آزمایش آن داشت ، به صورت استاندارد با موتور 2.5 سیلندر 2.5 سیلندر هیبریدی 4 سیلندر تولید می شود که 191 اسب بخار قدرت و 155 پوند فوت گشتاور تولید می کند. این موتور با یک گیربکس متغیر پیوسته ازدواج کرده و نیرو را به چرخ های جلو می فرستد.

در این پیکربندی استاندارد ، کامیون کوچک با صرفه جویی در مصرف سوخت بالا ، با تخمین زده شده که 40 مایل بر کیلوگرم در مایل شهری و 500 مایل برد در یک مخزن واحد قرار دارد. این دستگاه می تواند 1500 پوند بار حمل کند و 2000 پوند از هر چیزی را که می خواهید در پشت خود بکشد.

هرکسی که کمی غرغر کند ، می تواند به موتور 2.0 لیتری EcoBoost اختیاری که 250 اسب بخار قدرت و 277 پوند فوت گشتاور دارد ، ارتقا دهد. این موتور به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک سنتی متصل است و می تواند جلو یا هر چهار چرخ را حرکت دهد. از نظر قابلیت ، تعداد بار آن ثابت است ، اما 2000 پوند بار را به تنهایی حمل می کند ، یا دو برابر این مقدار با بسته 4W Tow Package (فقط مدلهای AWD).

Maverick مجهز به EcoBoost با AWD واجد شرایط بسته FX4 است که حفاظت زیر بدنه را برای فعالیت های خارج از جاده ، و همچنین تنظیمات تنظیم سیستم تعلیق و حالت های رانندگی متمرکز و خارج از جاده اضافه می کند.

تریم های XL ، XLT و Lariat کرایه خانواده فورد آشنا هستند. در Maverick ، ​​XL و XLT تفاوت فاحشی ندارند ، زیرا دومی به سادگی قفل مشتی لوازم جانبی مرتب را باز می کند. هر دو صندلی های پارچه ای دارند و هر کدام از تنظیمات پیشرانه برای شما جذاب هستند.

تریم Lariat دارای چند زنگ و سوت دیگر است ، به همراه یک ماده مصنوعی “activeX” که به کابین کمی حس برتر می بخشد. در پیکربندی ترکیبی پایه ، قیمت اولیه ماوریک زیر 20000 دلار است و بقیه تریم ها بین 20 تا 30 هزار دلار هستند. به طور کامل بارگذاری شده ، قیمت نهایی ماوریک در محدوده 35،500 دلار است.

فن آوری

فورد ماوریک داخلی 2022

اعتبار تصویر: الکس کالوگیانی

کامیون جمع و جور مانند خواهران و برادران بزرگتر خود دارای اکثر فناوری های ایمنی و راحتی مدرن است ، هرچند موارد چشمگیرتر تا حد زیادی اختیاری است. ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده و هشدار تصادف استاندارد است ، اما رانندگانی که خواهان کروز کنترل تطبیقی ​​، کمک به حفظ مسیر و حتی کنترل فرود در تپه هستند ، به علاوه تعداد انگشت شماری دیگر از وسایل کمک رانندگی مفید ، باید آنها را به عنوان بخشی از فناوری اضافی اضافه کنند. بسته

در داخل کابین ، مسافران با یک صفحه نمایش لمسی 8 اینچی که با Apple CarPlay و Android Auto سازگار است برخورد می کنند. یک نقطه اتصال WiFi داخلی از طریق FordPass Connect به 10 دستگاه دسترسی به اینترنت می دهد که قبل از نیاز به اشتراک ، سه ماه آزمایشی رایگان دارد.

اما سایر امکانات FordPass مکمل یکدیگر هستند ، مانند دسترسی به خودرو از طریق یک برنامه تلفن هوشمند. از اینجا رانندگان می توانند برای راه اندازی اتومبیل خود از راه دور متصل شوند ، قفل درها و به روز رسانی وضعیت خودرو را باز کنند.

ترفند مهمانی واقعی Maverick “Flexbed” آن است ، یک تخت کامیون استاندارد که برای برآوردن بسیاری از نیازهای مختلف ساخته شده است. این کار را با چند ترفند ظریف مانند داشتن یک درب عقب چند موقعیتی ، یک کابین ذخیره سازی داخلی ، شکاف هایی برای کفهای کاذب و چندین نقطه اتصال برای بستن بار عقب انجام می دهد.

انعطاف پذیری نام بازی Maverick به عنوان یک کل است ، زیرا هر جنبه ای از خودرو به منظور حداکثر استفاده در کل طراحی شده است. به عنوان مثال ، ساختار یکپارچه اجازه می دهد تا مخزن سوخت به اندازه کافی به عقب منتقل شود تا فضای قابل توجهی در زیر صندلی های عقب ایجاد شود. درها با در نظر گرفتن بطری های چند منظوره آشامیدنی در نظر گرفته شده اند و هر فضای آزاد فضا به نوعی از عملکرد ذخیره سازی تبدیل شده است.

هنگام طراحی Maverick ، ​​روحیه DIY صاحبان کامیون های فورد در ذهن بود.

پس از مشاهده راه حل های منحصر به فرد که کاربران برای استفاده بیشتر از کامیون خود به دست آوردند ، Maverick برای سهولت کار برنامه ریزی کرد و باعث شد مشتریان مجبور نشوند چراغ های عقب را برای سیم کشی راه حل ها و یا تخت کامیون را برای نصب براکت ها هک کنند. کدهای QR در سراسر ماوریک صاحبان مفید Maverick را به سایتی پر از چندین دستورالعمل ویدئویی سوق می دهند ، بعلاوه فایلهای CAD از اجزای خاص در نهایت بارگذاری می شوند تا چاپگرهای سه بعدی بتوانند لوازم جانبی خود را تهیه کنند.

UX

هرکسی که با ویژگی های رانندگی کامیون های بزرگتر مانند F-150 خاموش شود ، ماوریک را به طرز جالبی نزدیک می کند. از نظر طراحی ، طبیعت نیمه اتومبیل/نیمه کامیون آن مانع از رانندگی مانند خواهر و برادرهای خود روی قاب می شود و بیشتر شبیه یک خودروی جمع و جور با موقعیت صندلی بلند است. ساختار یکپارچه روی سیستم تعلیق آن کاملاً محکم است و رول بدنه ای که انتظار می رود در یک وانت تامل برانگیز احساس شود به سادگی وجود ندارد. این ماشین اسپرت نیست ، اما سواری مناسب است و جاده های سرگرم کننده در این کامیون کاملاً هدر نمی رود.

هیبرید دیفرانسیل جلو در حالت عادی یا اسپرت به خوبی حرکت می کند ، دومی برای کسانی است که ممکن است از موتور چرخه اتکینسون با بهره وری بیشتر به دنبال گاز بیشتر باشند. به خوبی با گیربکس CVT جفت می شود ، که تا حد زیادی قابل توجه نیست ، اما از نظر مثبت. این در واقع می تواند بهترین راه برای خلاصه کردن تجربه رانندگی ماوریک ترکیبی باشد – توهین آمیز. ماوریک به عنوان راننده روزانه کار خود را به سادگی انجام می دهد و ناامید نمی شود ، اما در این بخش نیز استثنایی نیست ، که به نوعی برآورده شدن انتظارات است.

عملکرد آنقدر خوب بود که من هرگز مشتاق قدرت اضافی نبودم که Maverick مجهز به EcoBoost ارائه می داد ، که هنگام تعویض وسایل نقلیه تأیید شد. داشتن کمی قدرت اضافی در دست خوب است ، اما پویایی در جاده را آنقدر تغییر نداد که مجبور شوم آن را به جای هیبرید انتخاب کنم. خارج از جاده ، اگر کمی پیچیده تر باشد ، داستانی متفاوت خواهد بود.

تردید ترکیبی

زبان فورد در اطراف قابلیت های خارج از جاده Maverick با دقت انتخاب شده است. در حالی که کامیون “فورد محکم ساخته شده است” ، این بدان معناست که رانندگان را به آغاز ماجراجویی خود می رساند ، نه خود ماجراجویی. این یک روش دیپلماتیک برای بیان این است که ماوریک در پایین ترین سطح مقیاس قابلیت های خارج از جاده فورد قرار دارد.

ماجراجویان همه جا باید برونکو را جستجو کنند. حتی سرزمین های معمولی نیز بهتر است توسط Bronco Sport سرویس شوند. با وجود اینکه این پلت فرم و ماوریک از یک پلت فرم مشترک برخوردارند ، فاصله بین دو محور کوتاهتر و فاصله به تنهایی آن را جلوتر از کامیون جمع و جور قرار می دهد.

در عمل ، حالت های درایو اضافه شده برای کنترل دریچه گاز و لغزش چرخ ، همراه با لاستیک های با قابلیت بیشتر ، در قسمت آفرود درایو تست به خوبی به Maverick خدمت می کرد. این زمین ترکیبی از سنگریزه های مسطح و مسیرهای خوب پیموده شده در میان زمین های علفی بود. هیچ یک از آنها به جز برای صعود بسیار خوب از تپه های سنگی شل بزرگ ، چالش برانگیز نبود.

ماوریک هیچ مشکلی برای غلبه بر چیزهای ناهموار نداشت ، و اگرچه خود مسیر توسط آفرودرهای باتجربه سبک تلقی می شد ، مطمئناً آنقدر سنگلاخ بود که می توانست لحظه ای مکث کند ، مخصوصاً اگر در خودرویی بودند که اعتماد به نفس نداشتند. که در.

هیچ تردیدی وجود نداشت که نسخه AWD EcoBoost Maverick بتواند با چند موانع سبک مقابله کند. هیبرید داستان دیگری بود. در حال حاضر ، فورد هیبرید را به عنوان AWD ارائه نمی دهد. و من نتوانستم نسخه جلو را در قسمت خارج از جاده رانندگی قرار دهم.

از نظر مکانیکی ، سیستم ترکیبی ملایم تأثیر نسبتاً کمی دارد. به طور کلی ، این یک موتور کوچک است که در پیشرانه متصل شده است و با یک باتری کوچک برای بازیابی توان سبک همکاری می کند ، در مقایسه با PHEV های چند موتوره که دارای بسته های قدرت عظیم هستند. به نظر می رسد که مانع هیبرید Maverick از راه اندازی AWD خود نمی شود. آیا توانایی آن کمتر از EcoBoost Off road است و به اعداد MPG آسیب می رساند؟ مطمئناً ، هرچند احتمالاً افت قیمت در محدوده بسیار منطقی خواهد بود.

برای مثال به mpg نگاه می کنیم. فورد بسیار خوشحال است که اعلام می کند که FWD Maverick ترکیبی دارای 40 mpg است. سیستم AWD سنگین تر و قدرت بیشتر به احتمال زیاد این بازگشت را کاهش می دهد ، اما به چه چیزی؟ 30 مگاپیکسل؟ 25؟ 40 نیست ، اما برای یک کامیون جمع و جور ، هنوز هم بسیار خوب خواهد بود.

در مورد قدرت آفرود ، سخت ترین ماوریک هنوز با پذیرش خود فورد محدود است و در حالی که گشتاور 277 پوند فوت-عددی که در آفرود بیشترین اهمیت را دارد-بدون شک بهتر از 150 پوند فوت است ، این چیزی نیست ، و مطمئناً به اندازه کافی با توجه به پارامترهایی که ماوریک می تواند در آنها کار کند.

شکی نیست که EcoBoost AWD Maverick مجهز به FX4 در چنین مواردی بهتر است ، اما با توجه به اینکه سیستم ترکیبی استاندارد و جذاب ترین است ، دلیل آن این است که این نسخه Maverick است که بیشترین فروش را دارد و بنابراین یکی رانندگان می خواهند آسفالت را بردارند – یا حداقل تلاش کنند.

مدعیان

فورد ماوریک را طوری طراحی کرده است که بیشتر برای ارتقاء خودروها مورد توجه قرار می گیرد تا کامیون های کامیون ، به این معنی که اگرچه ممکن است از نظر مشتریان بین آن و رنجر متوسط ​​تداخل داشته باشد ، اما آنها کاملاً در تضاد با یکدیگر نیستند.

برای محیط های شهری و حومه بیشتر ، نزدیکترین پیکاپ رقیب ماوریک ، هوندا ریجلین خواهد بود. این سابقه به عنوان یک کامیون متوسط ​​شهری شبیه به خودرو شهری در حال حاضر بی نظیر است ، اگرچه ماوریک و هیوندای سانتا کروز کاملاً جدید می توانند پایه محکم خود را متزلزل کنند.

فورد ماوریک یک “صفحه خالی” جذاب از یک وسیله نقلیه است که بیشتر بر اساس پتانسیل آن فروخته می شود تا آنچه که در واقع است.

به تنهایی ، این وسیله نقلیه مقرون به صرفه ، کم مصرف و کم مصرف است یا یک آفرودر با توان متوسط. مطمئناً توجه خریداران را جلب می کند که به دنبال استفاده از کامیون بدون قیمت برتر و خواسته های فضایی هستند ، همانطور که کسانی که برای همراهی سگ می خواهند تریر را انتخاب کنند نه سنت برنارد.

هندلینگ اتومبیل مانند آن باعث می شود رانندگان جدید و همچنین هرکسی که با خلبانان SUV های سنگین یا وانت های بزرگ اندازه گیری می کند ، به تعویق بیفتد. آنچه فورد ماوریک است ، “خوب است” ، اما آنچه می تواند باشد ، نامحدود است.