فورد مدیرعامل اپل را که پروژه ماشین مخفی آن را رهبری می کرد – TechCrunch – استخدام می کند

فورد موتور داگ فیلد ، مدیر مهندسی را که رهبری تیم پروژه های ویژه اپل را بر عهده داشت ، به کار گرفته است ، زیرا این خودروساز به دنبال کسب پیشرفت در نرم افزار و سایر فناوری های پیشرفته است.

فیلد ، که قبلاً معاون ارشد مهندسی تسلا بود ، روز سه شنبه به عنوان مدیر ارشد فناوری پیشرفته فورد و سیستم های تعبیه شده معرفی شد. فیلد اخیراً معاون پروژه های ویژه اپل بود ، تیمی که روی پروژه خودروی خود به نام Titan کار می کرد.

در این موقعیت جدید ، فیلد مستقیماً به رئیس و مدیرعامل فورد جیم فارلی گزارش می دهد و بر سازمان نرم افزاری و سخت افزاری تعبیه شده در شرکت نظارت می کند که امروزه شامل کنترل خودرو ، اتصال به شرکت ، ویژگی ها ، ادغام و اعتبار سنجی ، معماری و پلتفرم ، فناوری کمک راننده و ابزارهای مهندسی دیجیتال این بدان معناست که Field مسئول طراحی ، توسعه و پیاده سازی کل فناوری است که در خودروهای مارک فورد و لینکلن استفاده می شود ، از جمله اطلاعات سرگرمی ، ناوبری ، فناوری کمک راننده ، خدمات متصل و امنیت سایبری خودرو.

این استخدام می تواند برای فورد یک مزیت باشد ، زیرا می خواهد به مشتریان و سرمایه گذاران نشان دهد که می تواند خودروها ، کامیون ها و SUV هایی با سطح فناوری داخلی ارائه دهد که با تسلا و دیگر شرکت های جدید رقابت کند. تجربه فیلد در تسلا ، به ویژه با مدل 3 ، می تواند برای فورد در توسعه و عرضه خودروهای برقی جدید بسیار مهم باشد.

فورد گفت که فیلد برای ایجاد نسل بعدی محصولات و تجربیات مرتبط فورد با Hau Thai-Tang ، پلت فرم اصلی محصول و افسر عملیات همکاری نزدیکی خواهد داشت. Thai-Tang همچنان بر توسعه محصول ، خرید ، طراحی ، تحقیق و مهندسی پیشرفته ، EPLM / D-Ford ، تولید پیشرفته و Ford Ion Park نظارت خواهد کرد.

این شغل نشان دهنده بازگشت فیلد است که کار خود را در فورد به عنوان مهندس توسعه از 1987 تا 1993 آغاز کرد.

“من همیشه یک ارتباط عمیق با فورد احساس می کردم. محصولات فورد تا زمانی که به خاطر دارم در زندگی من وجود داشت-هواپیماهای F-150 در مزرعه پدرم ، یک قاره کانتیننت سال 65 ما را در مراسم عروسی من جمع کرد و وقتی به ظرافت درخشان در طراحی مدل T پی بردم ، هیجان من به وجود آمد. فیلد در بیانیه ای اعلام کرد. “من از فرصتی که به تیم برای ساختن نسل بعدی خودروهای نمادین فورد کمک کرده و فورد را برای صد سال آینده آماده می کنم ، سپاسگزارم.”