فورد هزینه ها را برای افزایش ظرفیت تولید کامیون برقی F-150 Lightning افزایش می دهد-TechCrunch

فورد روز پنجشنبه اعلام کرد که 250 میلیون دلار دیگر سرمایه گذاری می کند و 450 موقعیت را برای افزایش ظرفیت تولید F-150 Lightning آینده خود پس از دریافت بیش از 150،000 پیش خرید برای وانت تمام برقی ، افزایش می دهد.

بودجه و مشاغل اضافی در مرکز جدید وسایل نقلیه الکتریکی روژ در دیربورن ، میشیگان ، مرکز نیرو برقی ون دایک و کارخانه قطعات راوسن ویل پخش می شود. این سرمایه گذاری به فورد اجازه می دهد ظرفیت تولید سالانه خود را به 80 هزار کامیون برساند.

این اطلاعیه طی رویدادی در مرکز خودروهای برقی روژ اعلام شد ، بخشی از سرمایه گذاری 700 میلیون دلاری فورد در مجتمع روژ خود. کامیون های سری F با سوخت گاز نیز در مجتمع روژ مونتاژ می شوند.

فورد همچنین اعلام کرد که پیش تولید کامیون های Lightning را آغاز کرده است. این نمونه های اولیه برای آزمایش در دنیای واقعی استفاده خواهند شد. این کامیون در بهار 2022 به مشتریان خواهد رسید.

وانت تمام الکتریکی بخش مهمی از سرمایه گذاری 30 میلیارد دلاری شرکت در برق رسانی و یکی از سه گانه Ford EV است که در 18 ماه از جمله Mustang Mach-E رونمایی و عرضه می شود. رعد و برق ممکن است از نظر نتیجه مهمترین باشد. فورد F-150 Lightning به دنبال معرفی Mustang Mach-E تمام برقی و E-Transit ، یک وانت بار کاملا برقی قابل تنظیم با تمرکز بر مشتریان تجاری است.

F-150 Lightning در چهار تریم عرضه می شود که شامل پایه ، سری XLT ، سری Lariat و Platinum و دو گزینه باتری است. این کامیون که دارای بدنه آلیاژی آلومینیومی است ، از دو موتور الکتریکی داخلی استفاده می کند ، به طور استاندارد با چهار چرخ محرک عرضه می شود و دارای سیستم تعلیق مستقل عقب است. قیمت نسخه اصلی 39.974 دلار قبل از هرگونه اعتبار مالیاتی فدرال یا ایالتی است ، در حالی که مدل متوسط ​​XLT از 52.974 دلار شروع می شود. همه این قیمتها بدون پرداخت هزینه و مالیات مقصد است.