فولکس واگن و Argo AI اولین خودروی آزمایشی ID Buzz را برای رانندگی خودران معرفی کردند – TechCrunch

Volkswagen Commercial Vehicles ، یک برند مستقل VW که مسئول توسعه و فروش خودروهای سبک تجاری است و Argo AI ، یک شرکت فناوری رانندگی خودران ، روز یکشنبه از اولین نسخه ID Buzz AD (رانندگی خودران) رونمایی کردند.

این دو شرکت در آزمایش و مقیاس تجاری ون کاملاً توسعه یافته و کاملاً برقی خودران طی چهار سال آینده در رویداد شب VW پیش از رویداد تحرک IAA 2021 در مونیخ ، به اشتراک گذاشتند. آزمایش نمونه اولیه ، یکی از پنج وسیله نقلیه آزمایشی اولیه ، در حال حاضر آغاز شده است و در مرکز توسعه Argo در Neufahrn ، نزدیک مونیخ ، و همچنین در مسیر بسته 9 هکتاری Argo در نزدیکی فرودگاه مونیخ ، که انواع مختلفی را آزمایش می کند ، ادامه خواهد داد. موقعیت های ترافیکی منحصر به شرایط رانندگی اروپا و مسیر آزمایشی Argo در ایالات متحده.

“با توجه به پنج سال پیشرفت و آموخته های خود از عملیات خود در شهرهای بزرگ و پیچیده ایالات متحده ، ما مشتاق هستیم که به زودی آزمایش ها را در خیابان های مونیخ برای آماده سازی برای راه اندازی سرویس سوارکاری تجاری خودران با MOIA آغاز کنیم.” برایان سالسکی ، بنیانگذار و مدیر عامل Argo AI ، در بیانیه ای.

در سال 2025 ، MOIA ، زیرمجموعه گروه VW که با شهرها و ارائه دهندگان حمل و نقل عمومی محلی در زمینه راه حل های حمل و نقل کار می کند ، ID Buzz را به صورت تجاری در هامبورگ به عنوان بخشی از سیستم استخرهای سواری خودران راه اندازی می کند. سرویس استخر سواری به منظور استفاده از قدرت سیستم های خودران برای از بین بردن ازدحام درون شهری طراحی شده است.

در این رویداد ، Volkswagen Commercial Vehicles ، که یک واحد تجاری جداگانه برای رانندگی خودران ایجاد کرده است و سهمی در Argo AI به دست آورده است ، نشان داد که چگونه سوار شدن از طریق یک سیستم خودران می تواند به مدیریت جریان ترافیک کمک کند.

کریستین سنگر ، سرپرست رانندگی خودران فولکس واگن در وسایل نقلیه ، گفت: “یک سیستم تشخیص محیط از شش لیدار ، یازده رادار و چهارده دوربین ، که در کل خودرو توزیع شده است ، می تواند بسیار بیشتر از هر راننده انسانی از روی صندلی خود ضبط کند.” رویداد

VW برای اولین بار ID Buzz را به عنوان یک خودروی مفهومی در سال 2017 معرفی کرد ، تصویری آینده نگرانه از میکرو اتوبوس کلاسیک که نوستالژی را به عنوان یک وانت کامپر خانوادگی برمی انگیزد. محصول نهایی کمی متفاوت از اردوگاه های نمادین است ، در حال حاضر شامل همه زنگ ها و سوت های خودمختاری است ، مانند حسگر اختصاصی Argo Argo Lidar ، که در بالای سقف Buzz قرار دارد. به گفته Argo AI ، لیدار آن می تواند اجسام را از فاصله بیش از 1300 فوت یا 400 متر تشخیص دهد. چهار سال پیش ، Argo شرکت لیدار Princeton Lightwave را خریداری کرد ، که به این شرکت اجازه داد این سنسور جدید و بسیار دقیق را با فناوری ثبت شده در حالت Geiger تولید کند که می تواند یک فوتون کوچک ، کوچکترین ذرات نور را تشخیص دهد ، به طوری که می تواند ضبط ، تشخیص دهد. و دقیقاً اجسامی با انعکاس کم را مانند وسایل نقلیه سیاه نشان می دهد.

کل سیستم Argo AI متشکل از حسگرها و نرم افزاری است که به کامپیوتر 360 درجه از محیط خودرو آگاهی می دهد و به آن اجازه می دهد “اقدامات عابران پیاده ، دوچرخه سواران و وسایل نقلیه را پیش بینی کرده و موتور ، سیستم ترمز و فرمان را طوری هدایت کند که خودرو حرکت کند. طبق بیانیه VW ، با خیال راحت و طبیعی ، مانند یک راننده با تجربه “.

این اولین بار نیست که از فناوری Argo برای انتقال انسان به جایی که نیاز دارد استفاده می شود. در ماه ژوئیه ، آرگو و فورد اعلام کردند که قصد دارند حداقل پنج هزار وسیله نقلیه خودران را در پنج سال آینده در شهرهایی مانند میامی و آستین در شبکه Lyft راه اندازی کنند. در همان ماه ، کمیسیون خدمات عمومی کالیفرنیا مجوز خلبان Argo a Drivered AV را صادر کرد تا بتواند آزمایش را در جاده های عمومی کالیفرنیا آغاز کند. Argo AI اخیراً 7.5 میلیارد دلار ارزش گذاری کرده است ، تقریباً دو سال پس از آنکه گروه VW سرمایه گذاری 2.6 میلیارد دلاری خود را در این شرکت به پایان رساند.