فید خرید Inspire مانند TikTok آمازون اکنون برای همه مشتریان در ایالات متحده در دسترس است

طبق وب سایت این شرکت، فید خرید درون برنامه ای آمازون مانند TikTok اکنون برای همه مشتریان در ایالات متحده در دسترس است. این ویژگی در ماه دسامبر پس از اینکه آمازون در تابستان گذشته در حال آزمایش فید خرید مشابه TikTok بود، برای مشتریان منتخب ایالات متحده عرضه شد.

فید ویدیویی و عکس کوتاه فرم جدید به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا محصولات و ایده ها را بررسی کنند و از محتوای ایجاد شده توسط تأثیرگذاران، مارک ها و سایر مشتریان خرید کنند.

برای شروع کار با Inspire، باید برنامه خرید آمازون را باز کنید، وارد حساب خود شوید و سپس روی نماد Inspire “لامپ” در نوار ناوبری پایین ضربه بزنید. سپس از شما خواسته می شود که از بین بیش از 20 مورد علاقه انتخاب کنید، از جمله دسته بندی هایی مانند آرایش، مراقبت از پوست، حیوانات خانگی، بازی، گیاهان، پیاده روی، طراحی داخلی، مسافرت، دویدن و موارد دیگر برای شخصی سازی فید Inspire خود.

برای لایک کردن محتوایی که می‌بینید، می‌توانید روی هر نقطه از صفحه دوبار ضربه بزنید. در مورد تجربه اسکرول، مانند استفاده از فید ویدیوی عمودی TikTok است که برای دیدن ویدیوی بعدی، انگشت خود را از پایین به بالا بکشید. دکمه های تعامل درست مانند TikTok در سمت راست صفحه قرار دارند.

اگر چیزی را می‌بینید که دوست دارید، می‌توانید به صورت افقی در میان دکمه‌های کوچکی که محصولات موجود در ویدیو را در پایین صفحه نمایش خود نمایش می‌دهند، حرکت کنید. وقتی روی یک محصول کلیک می کنید، در یک پنجره همپوشانی بالای ویدیو ظاهر می شود. می‌توانید دکمه «مشاهده همه جزئیات» را انتخاب کنید تا به صفحه محصول محصول منتقل شود، جایی که می‌توانید خرید کنید یا آن مورد را به فهرست اضافه کنید.

Amazon Inspire روی 4 صفحه گوشی هوشمند

اعتبار تصویر: آمازون

سازندگانی که در برنامه اینفلوئنسر آمازون ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند محتوا را به Inspire ارسال کنند. وقتی مشتریان از محتوای سازنده خرید می‌کنند، سازنده واجد شرایط دریافت کمیسیون است. مشتریان نمی توانند در Inspire پست بگذارند، اما می توانند یک بررسی محصول ارسال کنند که ممکن است در Inspire ظاهر شود. اگر بررسی محصول مشتری در فید Inspire ظاهر شود، او کمیسیون دریافت نخواهد کرد. علاوه بر این، مارک‌ها می‌توانند به Inspire پست کنند، از جمله فروشندگان و فروشندگانی که در ثبت نام تجاری با فروشگاه مارک فعال ثبت نام کرده‌اند.

الیور مسنجر، مدیر خرید آمازون در بیانیه ای ایمیلی گفت: “ما هر روز اختراع می کنیم تا خرید را آسان و سرگرم کننده کنیم.” «Inspire تجربه خرید جدید ما است که مشتریان آمازون را با محتوای قابل خرید ایجاد شده توسط سایر مشتریان، جدیدترین تأثیرگذارها و طیف گسترده ای از مارک ها مرتبط می کند. فقط با چند ضربه، مشتریان می‌توانند محصولات جدید را کشف کنند یا الهام بگیرند که چه چیزی بخرند، همگی متناسب با علایق آن‌ها، و سپس برای آن کالاها در آمازون خرید کنند.

راه اندازی اینسپایر در سطح ایالات متحده در حالی صورت می گیرد که آمازون سابقه طولانی در ترکیب قالب های محبوب از رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای جذب خریداران و خریدهای الهام بخش داشته است. به عنوان مثال، غول تجارت الکترونیک در سال 2016 یک ویژگی شبیه به پینترست به نام ویژگی یافته‌های جالب را راه‌اندازی کرد. چند سال بعد، آمازون یک شبیه‌سازی اینستاگرام به نام آمازون اسپارک را راه‌اندازی کرد اما در نهایت پس از چند سال برنامه را در سال 2019 متوقف کرد.

برخلاف پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند TikTok، برداشت آمازون از فرمت‌های محبوب، ارائه محصولات است. مردم در پلت فرم رسانه های اجتماعی بیشتر از جستجوی ایده هایی در مورد خرید هستند، زیرا آنها می خواهند چیزهای جدیدی یاد بگیرند و سرگرم شوند. اگرچه آمازون ویدیوهای فرم کوتاه را ترکیب می کند، مشخص نیست که آیا می تواند محصولی را ارائه دهد که در هنگام خرید هم سرگرم کننده و هم ارزشمند باشد.

Amazon Inspire در حال حاضر از طریق برنامه تلفن همراه آمازون در iOS و Android در دسترس همه مشتریان در ایالات متحده است. Inspire از طریق دسکتاپ در دسترس نیست.