فیسبوک گزارش از دست دادن درآمد خود را اعلام کرده و قصد دارد خطوط برتر AR/VR را معرفی کند – TechCrunch

غول شبکه اجتماعی ایالات متحده فیس بوک نتایج مالی سه ماهه سوم خود را امروز پس از این زنگ اعلام کرد. این گزارش 29.0 میلیارد دلار درآمد کل و سود هر سهم 3.22 دلار را گزارش کرد که بر اساس رقیق محاسبه شده است. سرمایه گذاران انتظار داشتند که شرکت درآمد 29.58 میلیارد دلاری به ازای هر داده جمع آوری شده توسط Yahoo Finance و سود هر سهم 3.19 دلار را گزارش کند.

سهام فیس‌بوک در معاملات پس از ساعت کاری نسبتاً افزایش یافته است، که نشان می‌دهد که خیابان از اینکه اندکی در تاپ لاین قرار گرفته است شوکه نشده است.

این عدم تعجب ممکن است به این دلیل باشد که گزارش فیس بوک در پی خلاصه Snap ، که هفته گذشته کاهش یافته است ، می آید. سهام اسنپ پس از آنکه این شرکت اعلام کرد که انتظار می رود Q4 بسیار متوسط ​​تری نسبت به بازار داشته باشد ، سقوط کرد و اپل و مشکلات زنجیره تامین را برای مشکلات رشد درآمد خود مقصر دانست.

فیس بوک در نامه خود به سرمایه گذاران راهنمایی برای سه ماهه چهارم سال 2021 ، شامل درآمدهای بین 31.5 تا 34 میلیارد دلار را ارائه کرده است. انتظار بازار 34.89 میلیارد دلار است که بیشتر از آنچه فیس بوک اعلام کرده بود.

به نظر می رسد شکاف بین پیش بینی های فیس بوک و انتظارات بازار از منابع مورد انتظار ناشی می شود. این غول اجتماعی در یادداشت درآمد خود در رابطه با راهنمای Q4 خود نوشت:

چشم انداز ما عدم قطعیت قابل توجهی را که در سه ماهه چهارم با آن روبرو هستیم ، با توجه به تداوم موج ناشی از تغییرات iOS 14 اپل و عوامل کلان اقتصادی و مرتبط با COVID نشان می دهد. علاوه بر این، انتظار داریم درآمد غیر تبلیغاتی نسبت به سال گذشته در سه ماهه چهارم کاهش پیدا کند، زیرا در طول فصل خرید تعطیلات سال گذشته، Quest 2 را راه اندازی کردیم.

تغییراتی در نحوه عملکرد تلفن همراه اپل با حریم خصوصی و اثرات پایین دست مرتبط با آن ، همراه با مسائل ناشی از COVID ، پیش بینی می شد.

فیس بوک همچنین در گزارش سرمایه گذاران خود گزارش داده است که “آزمایشگاه های واقعیت فیس بوک یا FRL را به عنوان یک بخش گزارش جداگانه” خواهد شکست. ” این شرکت با استناد به اینکه “منابع قابل توجهی را برای محصولات و خدمات واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ما خرج کرده است”، فکر می کند که زمان آن رسیده است که دسته دوم درآمد داشته باشد.

از سه ماهه آینده ، فیس بوک دارای دو بخش است. اولین گروه، گروه‌بندی «خانواده برنامه‌ها»، نتایج «فیس‌بوک، اینستاگرام، مسنجر، واتس‌اپ و سایر خدمات» را نشان می‌دهد. در مقابل، FRL شامل «سخت‌افزار، نرم‌افزار و محتوای مصرف‌کننده مرتبط با واقعیت مجازی و افزوده می‌شود».

این خوب است. شاید حتی خوب. اما من خداوند، فیس‌بوک، چرا گزارش‌های مربوط به برنامه‌های اجتماعی خود را به سطل‌های دقیق‌تر نیز تقسیم نکنید؟ که می توانست سهامدار پسند باشد.

بیشتر در راه است. ما هنوز در حال خواندن هستیم