فیس بوک برنامه انتشار اینستاگرام برای کودکان را متوقف کرد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 27 سپتامبر 2021 خوش آمدید. اخبار امروز TechCrunch این است بزرگ اخبار ، بنابراین به جای جا زدن آن در مقدمه ، ما فقط قصد داریم در آن شیرجه بزنیم! – الکس

TechCrunch Top 3

  • به TechCrunch+سلام کنید: محصول Extra Crunch TechCrunch اکنون به دلایل بسیار خوبی TechCrunch+ نامیده می شود. این تغییر نام تجاری چیزی است که مدتهاست در کار است و صادقانه بگویم من از آن بسیار هیجان زده هستم. در لینک اول بیشتر بخوانید ، یا در اینجا به ما پول بدهید. (از روزنامه نگاری حمایت کنید!)
  • فیس بوک اینستاگرام کودکان را متوقف کرد: امروز دیگر اخبار مهمی از فیس بوک می آید ، شرکتی که اخیراً اندکی در اخبار بوده است. اکنون ، پس از پژمردن بازخورد در مورد کار خود برای ساختن اینستاگرام برای کودکان ، این شرکت در حال توقف است. هنوز فکر می کند این محصول ایده خوبی است ، ذهن. فقط می خواهد ابتدا بازار را متقاعد کند. بیایید ببینیم چگونه پیش می رود.
  • Coinbase شرط بندی روی رمزنگاری را آسان تر می کند: TechCrunch گزارش می دهد که با اجازه دادن به شما بخشی از حقوق و دستمزد خود را در خدمت آن قرار دهید. علاوه بر سرمایه گذاران محافظه کارتر در میان ما ، این حرکت منطقی است. این استاندارد است که بخشی از درآمد خود را به حسابهای سرمایه گذاری وارد کنید ، شاید برای بازنشستگی تنظیم شده باشد. اگر فکر می کنید که سولانا واقعاً آینده است ، چرا نمی خواهید درصدی از درآمد خود را به آن دارایی دیجیتال اختصاص دهید؟ به هر حال ، مانند بودجه نمایه من ، این فقط یک عدد روی صفحه است.

استارتاپ ها/VC

قبل از اینکه به اخبار راه اندازی روز بپردازیم ، TechCrunch امروز کمی وقت گذاشت و به مشکل قیمت گذاری IPO و نحوه لیست مستقیم پرداخت. ممکن است کشف قیمت را برای تک شاخ ها بهبود بخشید ، و ما همچنین در بحث ارزش گذاری استارتاپ های علاقه مند بحث کردیم!

  • Malloc می خواهد به شما در مبارزه با جاسوس افزارهای تلفن همراه کمک کند: تلفن همراه شما ممکن است مرکز زندگی شما باشد. نوعی دستگاه برنامه ریزی-ارتباطات-بازی-دوستیابی که همه عکس های شما را نیز در خود دارد. و به لطف شرکت هایی که تمرکز بیشتری بر سود بر حریم خصوصی دارند و حتی بازیگران بدتر ، این امر چندان امن نیست. Malloc با پشتیبانی Y Combinator و سرویس آن Antistalker به مصرف کنندگان در مقابله با آنها کمک می کند.
  • EdSights 5 میلیون دلار جمع آوری می کند تا به دانش آموزان کمک کند تا نگران نباشند: مطمئناً ممکن است کمی عجیب به نظر برسد که دانش آموزان را به عنوان دارایی های درآمد زایی در نظر بگیریم که می توانند رشد کنند ، اما اینطور است و اینطور است. بنابراین ، ما اینجا هستیم. در حال حاضر با افزایش 6 برابری درآمد ، سرویس edtech در حال آماده شدن برای توسعه است.
  • بولتن گوشت جعلی: دو داستان گوشت جعلی برای شما امروز ، اولین مورد آن این است که New Age Meats 25 میلیون دلار برای محصولات گوشتی پرورده خود جمع آوری کرده است. دوم: مناقصه های “مرغ” فراتر از گوشت به فروشگاه های مواد غذایی می آید. عصبانی هایی که وزن شما را زیر نظر دارند ، خوشحال باشید. (این فقط نمی تواند من باشم؟)
  • Astera Laba نشان می دهد که سرمایه ای در بازار استارتاپ های تراشه وجود دارد: حتی نگرانی های افسانه ای مانند آسترا. این شرکت فقط 50 میلیون دلار با یک میلیارد دلار ارزش گذاری کرد. استارتاپ ها ، لطفاً کمبود تراشه را برطرف کنید و متشکرم.
  • Flat6Labs 10 میلیون دلار برای استارتاپ های تونسی جمع آوری می کند: صحبت از استارتاپ ها ، فروشگاه های فناوری پیشرفته در جمهوری تونس یک صندوق سرمایه گذاری جدید دارند. به نظر می رسد که خبرهای خوب بیشتری از آفریقا وجود دارد ، حداقل از دیدگاه دسترسی به سرمایه. در بحث جمع آوری کمک های مالی ، این قاره سال داغی را سپری کرده است.

سرمایه خلاق سس مخفی است ، نه سرمایه خطرپذیر

قبل از اینکه یک استارتاپ اولین مشتری یا سرمایه گذار خود را به دست آورد ، بنیانگذاران آن باید زمان و انرژی خود را برای توسعه مالکیت معنوی سرمایه گذاری کنند.

در برخی موارد ، IP می تواند مانند یک ثبت اختراع ملموس باشد ، اما دارایی های استراتژیک همچنین می توانند به صورت تجسم محصول ، داده های مخاطبان مورد نظر یا نمونه های اولیه محصول/مهندسی باشند.

برت لاولادی ، بنیانگذار شرکت طراحی Astro Studios ، این دارایی های طراحی و توسعه را به عنوان “سرمایه خلاق” تعریف می کند ، که “در نهایت می تواند بیشتر طول بکشد و به طور بالقوه ارزشمندتر شود” نسبت به سرمایه گذاری خطرپذیر.

در یک پست مهمان برای TechCrunch+، او انواع مختلف سرمایه خلاق را توصیف کرده و شامل چندین مثال است که چگونه استارتاپ ها می توانند از آن برای موفقیت استفاده کنند.

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • YouTube TV ، اکنون بیشتر شبیه کابل است: من با اعتراف به اینکه مشتری عادی تلویزیون YouTube هستم ، پیشگفتار می کنم. و من بدم می آید که اگر تیم فوتبال موردنظر شما در بخش دیگری از کشور باشد ، مانند کابل ، در دوران خاموشی پوشش گیر کرده است. اما در حال حاضر YouTube TV یک نوآوری کابلی دیگر را به سرویس خود ارائه می دهد ، یعنی خاموشی محتوا به دلیل مشکلات ناشی از قرارداد. NBC Universal ممکن است 14 کانال را از محصول YouTube حذف کند. ووت پیش رفتن.
  • TikTok به 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه می رسد: اگر کنجکاو بودید که آیا TikTok هنوز خوب است یا به تدریج در رسانه دیگری برای تبلیغات و تبلیغات Coca-Cola قرار گرفته است ، پاسخ شما اینجا است.
  • انگلیس خرید فیس بوک از سازنده CRM Kustomer را فسخ کرد: یک ورودی کوچک در اینجا ، اما مهم است. نظارت بر رقابت بریتانیا با معامله فیس بوک برای خرید سازنده کوچک CRM بسیار خوب است. نه همه خرید از شرکت های فناوری بزرگ در حال مرگ است.
  • اپل در حال نمایش نمای سه بعدی به LHR ، LAX ، JFK و SFO است: اگر در یکی از آن چهار شهر زندگی می کنید خبر خوبی است. متأسفانه برای ما که دارای حیاط خلوت در مکانهایی مانند Providence هستیم ، باید منتظر بمانیم.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch از شما می خواهد به بازاریابانی که در زمینه SEO ، اجتماعی ، نوشتن محتوا و موارد دیگر تخصص دارند توصیه کنید! اگر بازاریاب رشد هستید ، این نظرسنجی را به مشتریان خود منتقل کنید. ما دوست داریم در مورد اینکه چرا آنها دوست دارند با شما کار کنند ، بشنویم.

اگر درباره این که چگونه این نظرسنجی ها پوشش ما را شکل می دهند کنجکاو هستید ، این مصاحبه ای را که هفته گذشته با آنا هایم و آممو منتشر کردیم ، بررسی کنید ، “آژانس بازاریابی رشد استرالیا Ammo به استارتاپ ها کمک می کند تا تلاش های خود را بسنجند.”