فیس بوک به دنبال تهدیدهای تجاری برای هدف تبلیغات خود – TechCrunch ، مجموعه ابزارهای تجاری خود را تغییر می دهد

فیس بوک امروز اعلام می کند که محصولات و ویژگی های جدیدی را برای صاحبان مشاغل منتشر می کند ، زیرا تهدیدی برای کسب و کار تبلیغاتی است که توسط ویژگی های جدید حریم خصوصی اپل انجام می شود ، که به کاربران تلفن همراه اجازه می دهد از ردیابی برنامه های iOS خود امتناع کنند. این غول شبکه های اجتماعی بارها و بارها استدلال کرده است که تغییرات اپل بر مشاغل کوچکی که از تبلیغات فیس بوک برای دسترسی به مشتریان خود استفاده می کنند ، تأثیر می گذارد. اما در توقف هیچ یک از تغییرات اپل موفق نبود. در عوض ، بازار در حال تغییر به عصر جدیدی است که بیشتر بر حریم خصوصی کاربران متمرکز شده است ، جایی که شخصی سازی و هدف گذاری بیشتر یک تجربه انتخابی است. این امر مستلزم آن است که فیس بوک پایگاه تبلیغات تجاری خود را به روش های جدید مورد بررسی قرار دهد.

با توجه به کاهش توانایی ردیابی مصرف کنندگان – تعداد کمی از مصرف کنندگان برای ردیابی تصمیم می گیرند ، فیس بوک در حال ارائه ویژگی های جدیدی است که به مشاغل اجازه می دهد موقعیت خود را بهتر در برابر مخاطبان مربوطه قرار دهند. این شامل به روزرسانی هایی است که به آنها امکان می دهد به مشتریان دسترسی پیدا کنند ، برای مشتریان تبلیغ کنند ، با مشتریان در برنامه های فیس بوک گپ بزنند ، مشتری ایجاد کنند ، مشتری جذب کنند و موارد دیگر.

این شرکت در اوایل سال جاری روشی را برای مشتریان برای کشف مشاغل از طریق پست های News Feed با ضربه زدن روی موضوعات مورد علاقه آنها – مانند زیبایی ، تناسب اندام و لباس و کشف محتویات سایر مشاغل مرتبط آغاز کرد. این ویژگی به افراد امکان می دهد با مشاغل جدیدی روبرو شوند که ممکن است دوست داشته باشند ، و به فیس بوک اجازه می دهد مجموعه داده های شخصی خود را از کاربران ایجاد کند که انواع خاصی از محتوا را دوست دارند. با گذشت زمان ، احتمالاً می تواند این ویژگی را به یک واحد تبلیغاتی تبدیل کند ، جایی که مشاغل می توانند هزینه بیشتری برای قرار دادن هزینه کنند.

اما در حال حاضر ، فیس بوک این ویژگی را به کاربران بیشتری در ایالات متحده گسترش می دهد و آن را در استرالیا ، کانادا ، ایرلند ، مالزی ، نیوزلند ، فیلیپین ، سنگاپور ، آفریقای جنوبی و انگلستان راه اندازی می کند.

اعتبار تصویر: فیس بوک

فیس بوک همچنین چت با مشتریان را برای مشاغل آسان می کند. آنها در حال حاضر قادر به خرید تبلیغاتی هستند که افراد را تشویق می کند تا در بسترهای مختلف چت فیس بوک – مسنجر ، اینستاگرام مستقیم یا واتس اپ به آنها پیام ارسال کنند. در حال حاضر ، آنها قادر خواهند بود همه پلتفرم های پیام رسانی که در آن در دسترس هستند را انتخاب کنند ، و فیس بوک برنامه چت نمایش داده شده در آگهی را بر اساس جایی که به احتمال زیاد مکالمه رخ می دهد ، پیش فرض می کند.

اعتبار تصویر: فیس بوک

به عنوان بخشی از این تلاش ، این شرکت WhatsApp را به اینستاگرام نیز متصل می کند. فیس بوک توضیح می دهد که بسیاری از مشاغل خود را به بازار عرضه می کنند یا مغازه هایی را در سراسر اینستاگرام راه اندازی می کنند ، اما برای ارتباط با مشتریان و پاسخ به سوالات به WhatsApp اعتماد می کنند. بنابراین ، فیس بوک اکنون به مشاغل اجازه می دهد تا دکمه کلیک به چت WhatsApp را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنند.

این تغییر ، به ویژه ، نشان دهنده حرکت دیگری است که برنامه های جداگانه فیس بوک را بیشتر به هم پیوند می دهد ، در زمانی که نهادهای نظارتی در حال تجزیه فیس بوک به دلیل نگرانی های ضد تراست هستند. در حال حاضر ، فیس بوک سرویس های پیام رسان و اینستاگرام فیس بوک را به هم متصل کرده است ، که چنین جداسازی را پیچیده تر می کند. و اخیراً ، ادغام مسنجر مستقیماً در بستر خود فیس بوک آغاز شده است.

اعتبار تصویر: فیس بوک

در یک تغییر مرتبط ، به زودی مشاغل قادر خواهند بود تبلیغاتی ایجاد کنند که کاربران را مستقیماً از برنامه Instagram به WhatsApp ارسال کند. (فیس بوک نیز در حال حاضر تبلیغاتی مانند این را ارائه می دهد.)

جدا از این اخبار ، فیس بوک از راه اندازی یک فهرست تجاری جدید در WhatsApp خبر داد که به مشتریان اجازه می دهد مغازه ها و خدمات را در بستر چت نیز بیابند.

مجموعه دیگری از تغییرات در حال ارائه شامل به روز رسانی Facebook Business Suite است. مشاغل قادر خواهند بود ایمیل ها را از طریق صندوق ورودی و ارسال ایمیل های بازاریابی مجدد مدیریت کنند. از مدیر فایل جدید برای ایجاد ، مدیریت و ارسال محتوا استفاده کنید. و دسترسی به ویژگی ای که به مشاغل اجازه می دهد نسخه های مختلف یک پست را آزمایش کنند تا ببینند کدام یک مثرتر است.

اعتبار تصویر: فیس بوک

سایر محصولات جدید شامل آزمایش ابزارهای تولید سرب پولی و ارگانیک در اینستاگرام است. درخواست های نقل قول در مسنجر ، جایی که مشتریان قبل از مکالمه به چند س answerال پاسخ می دهند ؛ و راهی برای مشاغل کوچک برای دسترسی به مجموعه ای از ابزارها برای شروع تبلیغات فیس بوک ، که شامل یک کوپن تبلیغاتی فیس بوک به همراه دسترسی رایگان به QuickBooks به مدت 3 ماه یا دسترسی رایگان به Canva Pro به مدت 3 ماه است.

اعتبار تصویر: فیس بوک

فیس بوک همچنین آزمایش چیزی به نام “حساب کار” را آغاز می کند ، که به صاحبان مشاغل اجازه می دهد جدا از حساب شخصی فیس بوک خود به محصولات تجاری خود مانند مدیر کسب و کار دسترسی داشته باشند. آنها می توانند این حساب ها را از طرف کارکنان مدیریت کرده و از ادغام های تک ورود به سیستم استفاده کنند.

حسابهای کاری تا پایان سال با گروه کوچکی از مشاغل مورد آزمایش قرار می گیرد و فیس بوک می گوید که انتظار دارد در سال 2022 میزان دسترسی را افزایش دهد.

از دیگر تلاشهای این شرکت می توان به برنامه هایی برای افزودن محتوای بیشتر از سازندگان و مشاغل محلی و ویژگیهای جدیدی اشاره کرد که به کاربران اجازه می دهد محتوای مشاهده شده را کنترل کنند ، اما این تغییرات در حال حاضر به تفصیل توضیح داده نشده است.

اکثر محصولاتی که معرفی می شوند یا امروز در حال عرضه هستند یا به زودی شروع به نمایش می کنند.