فیس بوک تحقیقات داخلی در مورد تأثیرات روانی اینستاگرام را منتشر کرد – TechCrunch

برای دریافت خلاصه ای از بزرگترین و مهمترین داستانهای TechCrunch که هر روز ساعت 3 بعد از ظهر به وقت عمومی به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود ، اینجا را مشترک شوید.

سلام و به Daily Crunch برای 30 سپتامبر 2021 خوش آمدید. این آخرین روز سه ماهه سوم است! بله ، این بدان معناست که فصل سود در حال آمدن است ، همراه با مجموعه ای از داده های سرمایه گذاری خطرپذیر – بیشتر در یک لحظه – اما مهمتر اینکه چگونه به جهنم Q4 هست؟ قبلا، پیش از این؟

از جنبه های TechCrunch ، بلیط های ارزان به Sessions ما: رویداد SaaS در مدت کوتاهی از بین می رود. بنابراین ، اگر می آیید آنها را بکشید. من میزبانی می کنم و حتی یک یا دو پنل را انجام می دهم. آنجا میبینمت! – الکس

TechCrunch Top 3

  • فیس بوک تحقیقات خود را می چرخاند: تنها راهی که فیسبوک می تواند داده ها و تحقیقات مربوط به پلتفرم خود را که از طریق لوایاتان روابط عمومی فیلتر نشده است منتشر کند ، این است که فاش شود. سپس فیس بوک ممکن است آن را آزاد کنید ، اما با دوز عظیمی از چرخش خود. البته این دقیقاً همان نوع شفافیتی است که غول اجتماعی به آن شهرت دارد و امروز در مجلس سنا مورد بحث قرار گرفته است.
  • بازار استارتاپ های هند در سه ماهه سوم سرسام آور پیش می رود: نگاه اولیه به بازار سرمایه گذاری خطرپذیر به سرعت در حال گسترش هند نشان می دهد که این کشور می تواند رکوردهای جدیدی را در سه ماهه سوم به ثبت برساند. رقابت هند و چین که در بسیاری از حوزه ها شاهد آن هستیم ، اکنون دارای زاویه راه اندازی نیز می باشد. ما در یادداشت های راه اندازی خود اطلاعات بیشتری در مورد هند داریم!
  • آلیاژ 100 میلیون دلار برای کارهای ضد کلاهبرداری جمع آوری می کند: در حالی که ما اغلب در مورد استارتاپ های fintech که مصرف کنندگان را به عنوان پایگاه مشتری خود معرفی می کنند ، می نویسیم ، اما هر فناوری مالی تازه کار نمی خواهد به شما یا من بفروشد. TechCrunch گزارش می دهد که آلیاژ نمونه ای از راه اندازی fintech B2B است که بر اتوماسیون “تصمیمات هویتی در حال انجام” و “نظارت بر معاملات” متمرکز شده است. ارزش این شرکت در حال حاضر 1.35 میلیارد دلار است.

استارتاپ ها/VC

قبل از شروع ، TechCrunch’s برایان هیتر برای این عنوان 47 امتیاز کسب می کند

همانطور که در بالا وعده داده شد ، بیایید کار راه اندازی خود را با دو داستان از هند شروع کنیم:

  • اولا الکتریک 200 میلیون دلار افزایش می دهد: استارتاپ مستقر در بنگلور ، که اسکوتر برقی می سازد ، بخشی از امپراتوری بزرگتر Ola است ، یک استارتاپ بزرگ در بازار هند که خدمات تردد سواری را در این کشور ارائه می دهد. کسب و کار Ola’s Electric در حال حاضر 3 میلیارد دلار ارزش دارد ، در حالی که دو سال پیش 1 میلیارد دلار بود.
  • و صحبت از استارتاپ های هندی که اکنون 3 میلیارد دلار ارزش دارند ، سرمایه گذاری ببر در OfBusiness: دور 207 میلیون دلاری سری F ارزش OfBusiness را تنها در دو ماه دو برابر می کند و در حال حاضر مبلغ مرتب 3 میلیارد دلار است. استارتاپ چه می کند؟ طبق TechCrunch ، این یک “استارتاپ تجاری است که کالاهای صنعتی می فروشد و به کسب و کارهای کوچک اعتبار می دهد.” با توجه به تعداد SMB های کوچک در هند ، این استارتاپ نباید مدتی برای رشد باقی بماند.

در مرحله بعد ، اخبار سرمایه گذاری خطرپذیر:

  • BGV چهارمین صندوق به ارزش 110 میلیون دلار را می بندد: Benhamou Global Ventures که بیشتر با نام BGV شناخته می شود ، صندوق چهارمی برای سرمایه گذاری در حال حاضر دارد و 60 درصد بزرگتر از ابزار سرمایه گذاری قبلی است. تا کنون BGV در 28 شرکت سرمایه گذاری کرده است و پیش بینی می کند که این تعداد با صندوق جدید خود بیش از 12 شرکت افزایش یابد.
  • Counterpart Ventures همچنین 110 میلیون دلار افزایش می دهد ، اما برای اولین صندوق خود: وقتی دو سرمایه گذار سابق سرمایه گذاری شرکت های بزرگ را جذب می کنید و آنها را به صندوق شخصی خود می برید ، چه چیزی به دست می آورید؟ حامیان Counterpart در حال کشف این موضوع هستند. این دو در نقشهای قبلی خود در Noom و DataRobot سرمایه گذاری کردند.

و سرانجام ، خلاصه ای از سرمایه گذاری:

  • تراشه های تخصصی تجارت بزرگی هستند: این شرط پشت Speedata است ، که به تازگی از مخفی کاری بیرون آمده و 70 میلیون دلار پشتوانه مالی اعلام کرده است. شرکت افسانه ای در حال ساخت چیزی است که به عنوان “اولین پردازنده اختصاصی جهان برای بهینه سازی پایگاه داده مبتنی بر ابر و حجم کار تحلیلی”. با توجه به گستردگی بازار مرکز داده و میزان تقاضا برای کار علم داده ، این شرکت می تواند بازار بسیار عظیمی را در پیش بگیرد.
  • Voodoo Beach Bum را خرید: نه ، این کد یا عامیانه نیست. این خلاصه ای از بخش مورد علاقه من از M&A در مدتی است. بر اساس Romain Dillet ما ، شرکت بازی سازی تلفن همراه فرانسوی Voodoo در حال خرید Beach Bum مستقر در اسرائیل است که “متخصص[s] در بازی های رومیزی و کارتی. ” می بینید که چگونه دومی می تواند با ایده ها و IP به اولی تغذیه کند. به عنوان یک نکته در مورد میزان بزرگ بودن بازار بازی های معمولی ، Voodoo در هر وب سایت خود 300 میلیون MAU درخواست می کند. بازی های گاه به گاه است بزرگبه
  • Forta 23 میلیون دلار برای امنیت قرارداد هوشمند جمع آوری می کند: با رشد اقتصاد بلاک چین (بازار؟) ، نیازهای امنیتی آن نیز همزمان با آن در حال گسترش است. و با تبدیل شدن قراردادهای هوشمند به یک عملکرد مهم در دنیای رمزنگاری ، نیازهای امنیتی آنها نیز افزایش می یابد. Forta ، با پشتیبانی سرمایه گذاران متمرکز بر رمزنگاری که در مورد آنها شنیده اید ، فکر می کند که راه حلی برای این موضوع دارد.
  • سرمایه بیشتر برای هدیه B2B: با حمایت 100 میلیون دلاری استارتاپ هدایتی Sendoso در هفته گذشته ، Reachdesk 43 میلیون دلار برای تلاش های خود در این فضا جمع آوری کرده است. هدیه دادن تجارت الکترونیک ، ابزار فروش و اشیاء IRL را در یک بسته منظم گرد هم می آورد.
  • و برای بستن ما ، تیم Accel و Tiger 23 میلیون دلار به پلت فرم پرداخت B2B مکزیکی Higo اختصاص می دهندبه این شرکت تنها نیم سال پیش مبلغ بسیار کوچکتر 3.3 میلیون دلار جمع آوری کرد و Higo را به عنوان یادداشت دیگری در مورد گسترش بازار استارتاپ مکزیک ، به ویژه معامله کوچکتر از Tiger ، جمع آوری کرد و همچنین با توجه به نزدیک شدن آن به شرکت قبلی سرمایه گذاری ، چیزی بسیار لحظه 2021.

مقیاس بندی در سری A تا C

یافتن توصیه های عملی و اثبات شده برای مقیاس بندی استارتاپ ها دشوار است.

بر اساس یک مطالعه Dealroom ، تنها 7 درصد از استارتاپ هایی که فعالیت خود را افزایش می دهند قادرند شرکت های خود را به اندازه ای توسعه دهند تا سرمایه سری C را به دست آورند.

برای ایجاد چارچوبی برای بنیانگذاران که از 1 میلیون دلار به 25 میلیون دلار درآمد سالانه ترسیم می کنند ، آرتور نوبل ، مدیر شرکت نایت کاپیتال ، 47 مصاحبه با بنیانگذاران و سرمایه گذاران که از سری A تا C راه اندازی کرده اند ، انجام داد.

این مقاله بیش از یک مرور کلی ، رویکردهایی را برای عبور از چالش های رشد T2D3 (سه گانه ، سه گانه ، دو ، دو ، دو) ، توصیه های خاص استخدام و سایر بینش های استراتژیک ارائه می دهد.

به عنوان یک امتیاز ، این پست همچنین شامل مراحل و تجسماتی است که می توانید برای ایجاد نقشه راه مقیاس بندی خود استفاده کنید.

نوبل می نویسد: “راه حل اصلی این است که ابتدا بفهمید که شرکت و بخش های شما در چه مرحله ای هستند و فقط آنچه را که برای آن مرحله لازم است انجام دهید.”

(TechCrunch+ برنامه عضویت ما است ، که به بنیانگذاران و تیم های استارتاپی کمک می کند تا پیش قدم شوند. شما می توانید اینجا ثبت نام کنید.)

شرکت بزرگ فناوری

  • محصولات تبلیغاتی جدید از TikTok: انتظار می رود که مارک ها در آینده راه های جدیدی برای جلب توجه شما در TikTok داشته باشند ، زیرا این شرکت تلاش می کند “چندین قالب تبلیغاتی جدید و تعاملی را ارائه دهد ، از برچسب های قابل کلیک گرفته تا تبلیغات از نوع” ماجراجویی خود را انتخاب کنید “تا” پسندیدنهای فوق العاده ” ‘و بیشتر’ به خدمات اجتماعی خود. وی
  • Lordstown ممکن است کارخانه را به Foxconn بفروشد: لردستاون ممکن است یک کارخانه سابق جنرال موتورز که در سال 2019 خریداری کرده است را به فاکس کان بفروشد. لوردستاون به دلیل ساختن کامیون های EV مشهور نیست ، در حالی که Foxconn به دلیل عدم ساخت کارخانه در ایالات متحده مشهور است. بنابراین ، آن را یک جفت شدن کامل بنامید.
  • فیس بوک مسنجر را به اینستاگرام نزدیک می کند: ارسال پیام های بین برنامه ای بین فیس بوک و اینستاگرام آسان تر می شود گروه مکالمات در حال حاضر امکان پذیر است تصمیم فیس بوک برای بدتر کردن اینستاگرام برای پشتیبانی از برنامه اصلی خود یک تصمیم تجاری است که گمان می کنم در دهه های آینده در مورد آن صحبت خواهیم کرد.
  • Spotify مجموعه ابزار پادکست را تقویت می کند: سرویس پخش موسیقی Spotify می خواهد کاربران خود پادکست بیشتری مصرف کنند ، هم به منظور افزایش نمایه حاشیه ناخالص و هم به دلیل قدرت محتوا در آینده ، به دلیل قدرت محتوا. به همین منظور ، این شرکت ابزارهای پادکست شامل نظرسنجی و قابلیت پرسش و پاسخ را برای مخاطبان جهانی خود ارائه می دهد. این ویژگی ها قبلاً در حالت بتا بودند.

کارشناسان TechCrunch: بازاریابی رشد

مونتاژ تصویر بر اساس آموزش و دانش به رنگ آبی

اعتبار تصویر: SEAN GLADWELL (در پنجره جدیدی باز می شود) / گتی ایماژ

TechCrunch می خواهد به استارتاپ ها کمک کند تا متخصص مناسب برای نیازهای خود را پیدا کنند. برای انجام این کار ، ما در حال ایجاد یک لیست کوتاه از بازاریابان برتر رشد هستیم. ما از زمان شروع نظرسنجی خود توصیه های خوبی برای بازاریابان در حال رشد در صنعت استارتاپ دریافت کرده ایم.

ما مشتاق هستیم که پاسخ های بیشتری را با ورود آنها بخوانیم! نظرسنجی را اینجا پر کنید.