فیس بوک صفحه نمایش هوشمند باتری را به خط Portal-TechCrunch اضافه می کند

خط پورتال همیشه نوعی اردک عجیب و غریب در دنیای صفحه نمایش های هوشمند بوده است. تقریباً مهمترین سهم فیس بوک در این دسته دوربین هوشمند است که از هوش مصنوعی برای ردیابی یک موضوع و حرکت و بزرگنمایی برای حفظ آنها در قاب استفاده می کند. این اولین خط بزرگی بود که این ویژگی هوشمند را به بازار عرضه کرد ، اگرچه گوگل ، آمازون و حتی اپل از آن زمان پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه کرده اند.

جذابیت اصلی دیگر پورتال (در مقابل Nest یا Echo) ادغام آن با نرم افزار خود فیس بوک مانند Messenger و WhatsApp است. فراتر از این ، این خط تلاش کرده تا خود را از آمازون و سرآغاز گوگل در دنیای سخت افزارهای متصل به خانه و دستیاران هوشمند متمایز کند.

اعتبار تصویر: فیس بوک

اخبار امروز ، با ورود Portal Go ، یک صفحه نمایش هوشمند پورتال با باتری ، یک لایه جدید جالب را به گفتگو می آورد. دستگاه 10 اینچی دارای دسته ای در پشت برای گرفتن سریع و باتری است که وعده پنج ساعت استفاده معمولی و حداکثر 14 ساعت پخش موسیقی با خاموش بودن صفحه را می دهد (در حال حاضر حالت خاصی برای ذخیره باتری وجود ندارد).

این یک اضافه هوشمندانه به خط است. ما بدون شک در اینجا به قلمرو تبلت فشار می آوریم ، اما من این انگیزه را احساس کرده ام که بیش از یک بار Nest Home خود را برداشته و به اتاق دیگر بیاورم. مسافت پیموده شده شما متفاوت خواهد بود.

اعتبار تصویر: فیس بوک

من هنوز شخصاً آن مورد را ندیده ام ، اما طرح را کاوش می کنم. این لبه های گرد در اطراف برخی از حاشیه های بزرگ مشکی و پشتی با روکش پارچه ای وجود دارد که چند سالی است که در رده خانه های هوشمند مورد توجه قرار گرفته است. Go با طراحی گوه دار ، دارای دو بلندگوی جلویی و ووفر عقب است.

این دوربین دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی جلویی فوق عریض است که قابلیت پانوردهی هوشمند فوق را دارد ، به همراه یک روکش فیزیکی لنز برای حفظ حریم خصوصی. صفحه را می توان برای زاویه دید بهینه بالا و پایین عنوان کرد. این سیستم در حال حاضر از فناوری دوربرد برای راه اندازی چند بلندگو پشتیبانی نمی کند ، که می تواند کارها را در حین حرکت در خانه پیچیده کند.

همچنین نسخه جدیدی از Portal+وجود دارد که دارای تنظیمات مشابه دوربین است ، همراه با صفحه نمایش نازک 14 اینچی که می تواند تا 25 نفر را در یک تماس زوم در یک زمان مشاهده کند. قیمت Portal Go 199 دلار است ، در حالی که Portal+ جدید 349 دلار است. هر دو دستگاه از امروز برای پیش خرید در دسترس هستند و حمل و نقل آنها از 19 اکتبر آغاز می شود.

اعتبار تصویر: فیس بوک

اخبار امروز همچنین نشان می دهد که Faceboook Portal for Business را راه اندازی کرده است ، که هدف آن صفحه نمایش های هوشمند به عنوان محصولات کنفرانس از راه دور است. در هر نسخه:

SMB ها با استفاده از Portal for Business قادر خواهند بود حساب کار Facebook را برای تیم های خود ایجاد و مدیریت کنند. این یک نوع حساب جدید است که به مشاغل اجازه می دهد از آدرس ایمیل شرکت خود برای راه اندازی پورتال استفاده کنند. این حساب های کار همچنین در سال آینده دسترسی به سایر محصولات کاری محبوب فیس بوک را نیز فراهم می کند.

با استفاده از Portal Device Manger ، دپارتمان های IT می توانند ماشین های کارمند را راه اندازی کرده و از راه دور پاک کنند. این سیستم اکنون به صورت بتا بسته در دسترس است.