فیس بوک می داند که اینستاگرام به نوجوانان آسیب می رساند. در حال حاضر ، برنامه آن برای باز کردن برنامه برای بچه ها بدتر از همیشه به نظر می رسد – TechCrunch

فیس بوک دوباره در صندلی داغ قرار گرفته است.

وال استریت ژورنال این هفته مجموعه قدرتمند چند قسمتی را در مورد این شرکت منتشر کرد و از اسناد داخلی همه چیز ، از روش مخفیانه شرکت در لیست سفید افراد مشهور گرفته تا این که اینستاگرام بر سلامت روانی دختران نوجوان تأثیر جدی می گذارد.

هجوم قطعات تحقیقاتی به وضوح نشان می دهد که آنچه فیس بوک در ملاء عام می گوید همیشه نشان دهنده دانش شرکت در مورد مسائل شناخته شده در پشت صحنه نیست. با وجود اینکه فیس بوک سالهاست در مورد بیماریهای مختلف اجتماعی که می کارد احمقانه عمل می کند ، این افشاگری ها هنوز هم می تواند شوکه کننده باشد. (یادتان باشد زمانی که مارک زاکربرگ این ایده را که فیس بوک بر انتخابات 2016 تأثیر گذاشته بود “دیوانه؟” رد کرد.

همه اینها خوب است تا کسی از تحقیقات داخلی مطلع شود.

یکی از بزرگترین افشاگری ها از گزارش WSJ: این شرکت می داند که اینستاگرام خطرات جدی برای سلامت روان دختران نوجوان به همراه دارد. یک اسلاید تحقیقاتی داخلی از سال 2019 تأیید کرد که “ما از هر سه دختر نوجوان مسائل مربوط به بدن را بدتر می کنیم” – اقدامی تکان دهنده برای شرکتی که برنامه های خود را برای توسعه حتی در گروه های سنی جوانتر و آسیب پذیر تر دنبال می کند.

در ماه مه ، آدام موسری ، اینستاگرامی نگرانی ها در مورد تأثیر منفی برنامه بر نوجوانان را “بسیار کوچک” دانست.

اما از نظر داخلی ، تصویر داستان متفاوتی را بیان کرد. طبق گزارش WSJ ، از سال 2019 تا 2021 ، این شرکت به طور کامل به سلامت روان نوجوانان از جمله نظرسنجی های آنلاین ، مطالعات روزانه ، گروه های متمرکز و پرسشنامه های در مقیاس بزرگ پرداخت.

بر اساس یک اسلاید داخلی ، یافته ها نشان داد که 32 درصد از دختران نوجوان گزارش داده اند که اینستاگرام باعث بدتر شدن تصویر بدن آنها شده است. از بین شرکت کنندگان در تحقیقات که افکار خودکشی را تجربه کرده بودند ، 13 درصد از نوجوانان انگلیسی و 6 درصد از نوجوانان آمریکایی علاقه خود را برای کشتن خود به طور مستقیم با اینستاگرام مرتبط کردند.

در یک اسلاید داخلی دیگر آمده است: “نوجوانان اینستاگرام را مسئول افزایش میزان اضطراب و افسردگی می دانند.” “این واکنش بدون هیچ تردیدی و در همه گروه ها ثابت بود.”

به دنبال گزارش WSJ ، سناتورهای مارشا بلکبرن (R-TN) و ریچارد بلومنتال (D-CT) از تحقیق درباره عدم شفافیت فیس بوک در مورد تحقیقات داخلی خبر دادند که نشان می دهد اینستاگرام خطری جدی و حتی کشنده برای نوجوانان است. کمیته فرعی سنا در زمینه حمایت از مصرف کننده ، ایمنی محصول و امنیت داده ها تحقیقات را آغاز می کند.

سناتورهای بلکبرن و بلومنتال نوشتند: “ما با یک افشاگر فیس بوک در تماس هستیم و از هر منبعی که در اختیار داریم برای تحقیق در مورد آنچه فیس بوک می دانست و چه زمانی آنها را می شناسیم – از جمله جستجوی اسناد بیشتر و پیگیری شهادت شهدا استفاده خواهیم کرد.” گزارش پرفروش وال استریت ژورنال ممکن است تنها نوک کوه یخ باشد. “

بلکبرن و بلومنتال تنها قانونگذاران آمریکایی نبودند که از گزارش جدید نگران شدند. سناتور اد مارکی (D-MA) ، نماینده کتی کاستور (D-FL) و لوری تراهان (D-MA) با ارسال نامه ای به فیس بوک خواستار این شرکت شدند که از برنامه خود برای راه اندازی اینستاگرام برای کودکان دور شود. قانونگذاران می نویسند: “کودکان و نوجوانان به طور منحصر به فرد جمعیت آنلاین آسیب پذیری هستند و این یافته ها تصویری واضح و ویرانگر از اینستاگرام به عنوان برنامه ای است که تهدید قابل توجهی برای رفاه جوانان است.”

در ماه مه ، گروهی از 44 دادستان کل ایالت به اینستاگرام نامه نوشتند تا شرکت را تشویق کنند تا برنامه های خود را برای ارائه اینستاگرام به کودکان زیر 13 سال کنار بگذارد. این پلت فرم در درجه اول برای کودکانی که در غیر اینصورت حساب اینستاگرام ندارند یا نمی خواهند جذاب است. ” آنها هشدار دادند که اینستاگرام برای کودکان “به دلایل بی شمار” مضر خواهد بود.

در آوریل ، مجموعه ای از همین قانونگذاران دموکرات در مورد تأثیر احتمالی اینستاگرام بر رفاه کاربران جوان “نگرانی های جدی” را ابراز کردند. در همان ماه ، ائتلافی از سازمان های حمایت از مصرف کنندگان نیز از شرکت خواستند تا نسخه ای از اینستاگرام برای کودکان را بررسی کند.

طبق اسناد به دست آمده توسط WSJ ، همه این نگرانی ها بسیار معتبر به نظر می رسند. علی رغم تحقیقات گسترده داخلی و یافته های بسیار نگران کننده آنها ، فیس بوک دانش خود را در سطح عمومی کم رنگ کرده است ، حتی در حالی که نهادهای نظارتی به طور منظم شرکت را تحت فشار قرار می دهند.

موسری اینستاگرام ممکن است روز پنجشنبه اوضاع را بدتر کرده باشد ، زمانی که او تمسخر آمیز نبود قیاس بین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی و وسایل نقلیهبه موسری در پادکست رسانه ای Recode به پیتر کافکا گفت: “ما می دانیم که بیشتر از موارد دیگر به دلیل تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند ، اما به طور کلی ، اتومبیل ها ارزش بیشتری در جهان ایجاد می کنند تا تخریب کنند.” “و من فکر می کنم رسانه های اجتماعی مشابه هستند.”

موسری علی رغم تأثیرات اعتیادآور مورد تحقیق در رسانه های اجتماعی ، هرگونه مقایسه بین رسانه های اجتماعی و مواد مخدر یا سیگار را رد کرد و به جای آن بسترهای اجتماعی را به صنعت خودرو تشبیه کرد. به طور طبیعی ، بسیاری از منتقدان این شرکت به مقایسه خودرو پرداختند و به کشنده بودن گسترده آنها و این واقعیت که صنعت خودرو به شدت تحت کنترل است اشاره کردند – برخلاف رسانه های اجتماعی.