فیس بوک وارد بازار بازی های فانتزی – TechCrunch می شود

فیس بوک در حال ورود به ورزش های فانتزی و انواع دیگر بازی های فانتزی است. این شرکت صبح امروز از راه اندازی بازی های فانتزی Facebook در ایالات متحده و کانادا در برنامه Facebook برای iOS و Android خبر داد. برخی از بازی ها به عنوان نسخه های “ساده” بازی های ورزشی فانتزی سنتی موجود در بازار توصیف می شوند ، در حالی که برخی دیگر به کاربران اجازه می دهند پیش بینی های مربوط به مجموعه های تلویزیونی محبوب ، مانند “Survivor” یا “The Bachelorette” را انجام دهند.

اولین بازی که اجرا می شود Pick & Play Sports است ، با همکاری Whistle Sports ، جایی که طرفداران برای پیش بینی صحیح برنده یک بازی بزرگ ، امتیازات کسب شده توسط یک بازیکن برتر یا سایر رویدادهایی که در طول مسابقه اتفاق می افتد ، امتیاز می گیرند. بازیکنان همچنین می توانند برای ایجاد یک سری پیش بینی های صحیح در طول چند روز ، امتیاز جایزه دریافت کنند. این بازی امروز در راه است

اعتبار تصویر: فیس بوک

در ماه های آینده ، بازیهای دیگری در ورزش ، تلویزیون و فرهنگ پاپ از جمله Fantasy Survivor دنبال می شود ، جایی که بازیکنان مجموعه ای از Castaways را از برنامه تلویزیونی محبوب CBS انتخاب می کنند تا به تیم فانتزی خود و Fantasy “The Bachelorette” بپیوندند. جایی که طرفداران گروهی از مردان را از خواستگارانی که برای قلب لیسانس رقابت می کنند انتخاب کرده و بر اساس اقدامات و رویدادهای آنها در طول نمایش امتیاز کسب می کنند. سایر بازی های آینده ورزشی متمرکز عبارتند از MLB Home Run Picks ، جایی که بازیکنان تیمی را انتخاب می کنند که فکر می کنند بیشترین ضربه ها را در خانه به ثمر برساند ، و خط پیروزی LaLiga ، جایی که طرفداران تیمی را که آن روز برنده می شود پیش بینی می کنند.

علاوه بر بازیکنان برتر در تابلوهای راهنما ، بازی ها دارای م socialلفه ای اجتماعی برای کسانی است که می خواهند با دوستان خود بازی کنند.

اعتبار تصویر: فیس بوک

بازیکنان می توانند لیگ فانتزی خود را با دوستان خود برای رقابت با یکدیگر یا در برابر سایر طرفداران ، به صورت عمومی یا خصوصی ایجاد کنند. اعضای لیگ می توانند نمرات را با یکدیگر مقایسه کنند و جایی خواهند داشت که می توانند انتخاب ها ، واکنش ها و نظرات خود را به اشتراک بگذارند. این منطقه لیگ شبیه یک گروه خصوصی در فیس بوک است ، زیرا جعبه نوشتن مختص خود را برای ارسال فقط برای اعضا و فید اختصاصی خود ارائه می دهد. با این حال ، این صفحه به گونه ای طراحی شده است که از گروه هایی با دکمه های خاص برای “پخش” یا مشاهده “رهبران” ، در میان دیگران پشتیبانی کند.

افزودن بازی های فانتزی می تواند به فیس بوک کمک کند تا زمان استفاده کاربران از برنامه خود را در زمانی افزایش دهد که این شرکت در رقابت های اجتماعی ، از جمله TikTok ، با رقابت قابل توجهی روبرو است. به گفته App Annie ، متوسط ​​زمان ماهانه سپری شده برای هر کاربر در TikTok سریعتر از سایر برنامه های اجتماعی برتر در سال 2020 افزایش یافته است ، از جمله 70 درصد در ایالات متحده ، از فیس بوک پیشی گرفته است.

فیس بوک در فکر تبدیل شدن به دومین همراه صفحه نمایش رویدادهای زنده در گذشته بود ، اما به شکلی متفاوت از ورزشها و بازیهای فانتزی. در عوض ، بخش تحقیق و توسعه آن Venue را آزمایش کرد ، که به عنوان راهی برای اظهار نظر طرفداران در مورد رویدادهای زنده که توسط افراد مشهور در برنامه میزبانی شده بود ، عمل کرد.

بازی های جدید لیگ از منوی نشانک ها در برنامه تلفن همراه و در News Feed از طریق اعلان ها در دسترس خواهد بود.