فیس بوک یک مرکز صوتی در ایالات متحده برای پادکست ها ، صدای زنده و کلیپ های کوتاه راه اندازی می کند-TechCrunch

فیس بوک با راه اندازی مقصد جدید “صوتی” در برنامه تلفن همراه خود در ایالات متحده ، سرمایه گذاری خود را در زمینه ابتکارات صوتی افزایش می دهد ، جایی که کاربران قادر خواهند بود تمام فرمت های صوتی را که اکنون فیس بوک میزبانی می کند ، در یک مکان ، از جمله پادکست ها ، اتاقهای صوتی زنده ، کشف کنند. ، و صوت کوتاه. این شرکت می گوید همچنین رقیب Clubhouse خود ، اتاق های صوتی زنده را به طور گسترده تری در اختیار کاربران جهانی قرار داده است و در حال راه اندازی محصول جدیدی به نام Soundbites است ، نوعی TikTok برای ارائه صوت های کوتاه.

نسخه اولیه مقصد جدید صوتی در حال استفاده برای همه کاربران فیس بوک (18 سال به بالا) در ایالات متحده در iOS و Android است ، اما اکنون به طور رسمی اعلام می شود. از طریق ناوبری برتر در Watch ، مرکز ویدیویی فیس بوک می توان به آن دسترسی پیدا کرد – انتخابی که با توجه به این که محتوای صوتی باید گوش داده شود و نه “تماشا شود” کمی ناسازگار به نظر می رسد.

این شرکت می گوید مقصد جدید به سازندگان کمک می کند تا برنامه های خود را پیدا کنند ، در حالی که کاربران فیس بوک قادر خواهند بود محتوای صوتی را از سازندگان مورد علاقه پیدا کنند ، موارد جدیدی را کشف کرده و به محتوایی که بعدا ذخیره کرده اند دسترسی پیدا کنند. هنگام راه اندازی ، بخش صوتی محتوای سازندگانی را که قبلاً دنبال می کنید ، نشان می دهد و مجموعه ای از توصیه های شخصی شده و همچنین پیشنهادات صوتی دیگری که در فیس بوک محبوب است را شامل می شود.

فیسبوک خاطرنشان می کند که با توجه به محتوای صوتی و دنبال کردن سازندگان بیشتر ، مقصد با توجه به سلیقه و علایق شما به مرور شخصی تر می شود.

با شروع این راه اندازی ، فیس بوک به روز رسانی کارهایی را که برای گسترش دسترسی به بیشتر محصولات صوتی خود انجام می دهد ، ارائه کرد.

بهار امسال ، فیس بوک مجموعه ای از ویژگی های صوتی جدید را معرفی کرد ، از جمله رقیب Clubhouse خود به نام Live Audio Rooms و همچنین محصول صوتی کوتاه به نام Soundbites ، به علاوه پشتیبانی از پادکست ها. با Spotify ، با یک مینی پلیر جدید نیز مشارکت کرد که از سرویس موسیقی به کاربران در فیس بوک منتقل می شود.

اتاقهای صوتی زنده به طور رسمی در ماه ژوئن برای چهره های عمومی ایالات متحده در وضعیت خوب فیس بوک و برای انتخاب گروه های فیس بوک راه اندازی شد. از آن زمان به بعد ، فیس بوک اعلام کرد که این ویژگی به عنوان وسیله ای سبک برای ارتباط و مکالمه در بین جوامع عمل می کند ، جایی که توسط سازندگان از جمله لیل هادی ، نوا و مایلی سایرس ، مدافع راسل ویلسون ، خواننده بکی جی ، کمری شری کولا استفاده شده است. ، Mereba Music و دیگران.

اعتبار تصویر: فیس بوک

در حال حاضر ، فیس بوک می گوید اتاقهای صوتی زنده به چهره های عمومی بیشتر و سازندگان خارج از ایالات متحده و همچنین گروه های فیس بوک غیر آمریکایی منتقل می شود. علاوه بر iOS ، این ویژگی بر روی اندروید راه اندازی شده است و قابلیت گوش دادن به Live Audio بر روی دسکتاپ نیز وجود دارد ، که با گسترش آن به بازارهای دیگر ، دسترسی به آن را بیشتر می کند.

در همین حال ، محصول کوتاه Soundbites از ماه ژوئن در حال آزمایش با گروهی از سازندگان نوظهور و دیگران ، از جمله کمدین و نویسنده پرفروش Josh Sundquist است. بازیگر ، مدافع معلولیت و تأثیرگذار بر سبک زندگی لولو اسپنسر ؛ و خالق دیجیتال مولی برک. این آزمایش به تازگی گسترش یافته و شامل سازندگان بیشتری شده است و اکنون ، فیس بوک می گوید Soundbites در هفته های آینده برای افراد بیشتری در ایالات متحده منتشر خواهد شد.

این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که در پی اعلامیه های صوتی خود در اوایل سال جاری ، بر روی پشتیبانی از پادکست ها کار می کند. تابستان امسال ، پادکست ها را در اختیار کاربران آمریکایی قرار داد. اخیراً ، قابلیت اشتراک گذاری کلیپ های پادکست کوتاه در News Feed و افزودن زیرنویس های پشتیبانی در Android (با iOS هنوز در راه است) اضافه شده است. علاوه بر این به پادکسترها این امکان داده شد که فیدهای RSS خود را در صفحه دسکتاپ و موبایل خود به صفحه فیس بوک خود اضافه کنند. با این حال ، گوش دادن به پادکست هنوز در ایالات متحده باقی مانده است.

فیس بوک می گوید در حال گسترش تجربیات صوتی خود ، بر روی ابزارهایی کار می کند که به شناسایی اقدامی که استانداردهای انجمن آن را نقض می کند کمک می کند. این شامل ابزارهایی برای شناسایی خودکار محتوای مضر در فیس بوک است. علاوه بر این ، فیس بوک می گوید که هر دو فناوری و فرآیندهای خود را برای تشخیص و تعدیل محتوای صوتی متخلف ، با توجه به اطلاعات بیشتر ، تطبیق می دهد.

این گزارش جدید هفته سختی را برای فیس بوک دنبال می کند ، که نه تنها یکی از طولانی ترین وقفه های آن تا به امروز را شامل می شود ، بلکه یک افشاگر در مجلس نمایندگان آمریکا در مورد آسیب های ایجاد شده توسط پلت فرم فیس بوک ، از جمله الگوریتم های مبتنی بر تعامل ، ناتوانی در مبارزه با اطلاعات غلط ، شهادت می دهد. ، و تصمیم گیری های شرکتی که سود را بالاتر از افراد قرار می دهد. نیویورک تایمز گزارش داد که کارکنان فیس بوک اکنون در مورد شهادت افشاگر اختلاف نظر دارند. با توجه به اینکه فیس بوک در حال حاضر عمیق تر وارد صدا و پخش زنده شده است – منطقه ای که از نظر اعتدال می توان به آن رسیدگی کرد ، اگر نتواند فناوری لازم را ایجاد کند که صدا را به یک محیط امن تبدیل کند ، می تواند به بستری برای انتشار اطلاعات غلط تبدیل شود.