فیلم Marvel’s Spider-Man 2 مایلز با بال های وب و پیتر در لباس سیمبیوت را به نمایش می گذارد

سونی روز چهارشنبه نمایشگاه پلی استیشن خود را برگزار کرد و برای اولین بار 10 دقیقه از گیم پلی بازی مورد انتظار Spider-Man 2 را فاش کرد. طرفداران همچنین یک کلیپ کوتاه را دیدند که به شخصیت شرور اصلی بازی، Kraven the Hunter اختصاص داشت.

تریلر گیم‌پلی، پیتر پارکر بسیار عصبانی‌تر را در لباس همزیستی سیاه نشان می‌دهد که در کنار مایلز مورالس برای مقابله با کرایون و جلوگیری از دستگیری دکتر کرت کانرز (معروف به The Lizard) کار می‌کند. همچنین به نظر می رسد که Venom در نقطه ای از بازی ظاهر می شود.

در بازی، بازیکنان می توانند بین پیتر و مایلز سوئیچ کنند که هر کدام دارای توانایی های حماسی خاص خود هستند. به عنوان مثال، بازیکنان از اینکه مایلز دارای بال‌های وب زیر بغل است، هیجان‌زده می‌شوند و به او اجازه می‌دهند تا به سرعت در شهر نیویورک بچرخد.

Spider-Man 2 که توسط Insomniac Games ساخته شده است، پس از بازی ویدیویی مرد عنکبوتی 2018 رخ می دهد. همچنین یک بازی ویدئویی اسپین آف به نام Marvel’s Spider-Man: Miles Morales وجود دارد که در سال 2020 منتشر شد.

پس از تماشای تریلر، به جرات می توان گفت که Spider-Man 2 برای پلی استیشن موفقیت آمیز خواهد بود، به خصوص که سایر بازی های Spider-Man بسیار خوب عمل کرده اند. در مجموع، مجموعه بازی های ویدیویی بیش از 33 میلیون نسخه فروخته است.

Spider-Man 2 یک بازی انحصاری برای پلی استیشن 5 است و قرار است در پاییز منتشر شود.