فین ، ایوان کامک ، مدیر اجرایی سابق Twilio را به عنوان مدیرعامل معرفی می کند و 20 میلیون دلار افزایش می یابد – TechCrunch

پلتفرم بینش های کاری Fin 20 میلیون دلار در سری A جمع آوری کرد و ایوان کامک ، مدیر سابق Twilio را به عنوان مدیر اجرایی جدید خود آورد.

شرکت مستقر در سانفرانسیسکو داده های گردش کار کارکنان را از برنامه های مختلف جمع آوری می کند و آنها را به بینش بهره وری تبدیل می کند تا نحوه کار و مشارکت تیم های سازمانی را بهبود بخشد.

فین در سال 2015 توسط اندرو کورتینا ، بنیانگذار Venmo و معاون سابق محصول فیس بوک و شریک Slow Ventures سام لسین تأسیس شد. در ابتدا ، شرکت در حال انجام فناوری دستیار صوتی بود – فکر کنید الکسا اما از نیروی انسانی و یادگیری ماشینی استفاده می کند – و سپس نرم افزار تجزیه و تحلیل محل کار. شما می توانید در مورد منشاء فین در لینک زیر بیشتر بخوانید.

در سال 2020 ، این شرکت دوباره به شرکتی که امروز است متمرکز شد. دور جدید توسط Coatue و با مشارکت First Round Capital ، Accel و Kleiner Perkins رهبری شد. کامک گفت ، تیم اصلی با استعداد بود ، اما کوچک بود ، بنابراین بودجه جدید تیم های فروش ، بازاریابی و مهندسی را ایجاد می کند.

کومک گفت: “در آن زمان ، کار درست جمع آوری پول بود ، بنابراین در پایان سال گذشته ، شرکت 20 میلیون دلار سری A جمع آوری کرد و همچنین تصمیم گرفته شد که یک تیم رهبری پیدا شود که می داند چگونه یک شرکت بسازد.” به TechCrunch گفت. “این شرکت” Analytics “را به طور کامل محول کرده و از نام ما حذف کرده است زیرا شامل کارهایی که ما انجام می دهیم نبود.”

نرم افزار فین میزان بهره وری را اندازه گیری می کند و بینش هایی را درباره روش هایی که مدیران می توانند فرآیندها را بهینه کنند ، کارکنان خود را آموزش دهند و ببیند تیم ها در واقع چگونه از فناوری برای انجام کار خود استفاده می کنند ، ارائه می دهد. در عین حال ، کارکنان قادر به مدیریت گردش کار خود و برجسته کردن مناطقی هستند که ممکن است تنگناها وجود داشته باشد. کامک گفت ، همه اینها منجر به عملکرد بهتر و تجربه مشتری می شود.

گرافیکی نشان می دهد که چگونه کار واقعا انجام می شود. اعتبار تصویر: پایان

دیدگاه فین این است که با اتوماسیون بیشتر ، شرکت به دنبال “احیای کار انسان” است. وی افزود: مشاغل بیشتر و انواع مشاغل بیشتر خواهد بود ، اما مردم قادر خواهند بود آنها را به طور مثرتری انجام دهند و کار رضایت بخش تر خواهد بود.

او به ویژه با استفاده از فناوری ، خاطرنشان می کند که در عصر قبل از رایانش ابری ، تعداد کمی از فروشندگان نرم افزار وجود داشت. در حال حاضر با داشتن یک شرکت فناوری معمولی از بیش از 130 برنامه SaaS ، به کارآفرینان زیادی اجازه داده می شود و از بهترین برنامه ها استفاده می کند تا یک شرکت زنده بتواند با تعداد انگشت شماری افراد شروع به کار کند و از این برنامه ها برای به دست آوردن مشتریان بزرگ استفاده کند.

کامک اضافه می کند: “درک این موضوع برای سرمایه گذاران و سرمایه گذاری آنها متفاوت است زیرا آنها از ابزارهایی برای انجام کارهای خود استفاده می کنند.” “فشار زیادی برای بهبود تجربه مشتری و حرکت سریع وجود دارد. در حال حاضر با بسیاری از افراد که در خانه کار می کنند ، Fin به شما امکان می دهد تا به همه 130 برنامه به عنوان یک برنامه و نحوه استفاده از آنها نگاه کنید. “

در نتیجه ، مشتریان فین معیارهایی مانند افزایش 16 درصدی استفاده و مشارکت تیم ، کاهش 25 درصدی زمان رسیدگی به بلیط پشتیبانی و افزایش 71 درصدی رعایت خط مشی را مشاهده می کنند. در همین حال ، خود شرکت هر سال مشتریان و درآمد خود را دو برابر و سه برابر می کند.

کامک در حال حاضر با رهبری و افراد سرپا ، گفت که این شرکت در مقیاس بزرگی قرار گرفته است ، اگرچه در حال حاضر شروع بزرگی در زمینه یک تجارت معنی دار داشته است.

آریل زاکربرگ ، شریک Coatue ، از طریق ایمیل گفت که او بخشی از یک شرکت قبلی است که در دور بعدی فین سرمایه گذاری کرده است تا یک دستیار مجازی بسازد. او همچنین مشتری Fin Assistant بود تا اینکه قطع شد.

وقتی شنید که شرکت در حال حرکت به سمت فعالیت های تجاری است ، “بسیار هیجان زده بود زیرا فکر می کردم این یک نتیجه طبیعی از تجارت قبلی است ، دارای پتانسیل های زیادی است و من قبلاً با مدیریت آشنا بودم و به آنها بسیار فکر می کردم.”

او معتقد بود که “مغز” شرکت همیشه حول درک و اندازه گیری آنچه دستیاران برای تکمیل یک کار انجام می دهند به عنوان راهی برای ایجاد فرصت برای بهبود یا اتوماسیون می چرخید. محوریت ابزارهای روبرو شدن با عامل برای زاکربرگ منطقی به نظر می رسید ، اما تا زمان همه گیری جهانی روی آن کلیک نکرد.

او می افزاید: “تیم های خدماتی مجبور شدند یک شبه از راه دور بروند و شرکت ها تا حد زیادی متوجه کارهایی که مردم در خانه انجام می دهند ، نیستند.” “در این محیط دورافتاده ، ما فکر کردیم که محصول فین به طور فوق العاده ای مناسب برای حل چالش های مدیریت تیم پشتیبانی از راه دور در حال رشد است و با گذشت زمان ، مجموعه داده های منحصر به فرد آنها در مورد نحوه استفاده مردم از برنامه ها و ابزارهای مختلف برای انجام وظایف می تواند کمک کننده باشد. رهبران تجاری آینده کار را برای اعضای تیم خود بهبود می بخشند. ما معتقدیم که راه دور رفتن نمایندگان مرکز تماس حتی قبل از COVID اجتناب ناپذیر بود ، اما COVID یک شتاب دهنده بزرگ بود و یک لحظه قانع کننده “چرا اکنون” برای راه حل Fin ایجاد کرد. “

در ادامه ، Coatue Fin را “یک شرکت فرآیند استخراج می داند که بر تیم های خدمات متمرکز است.” زاکربرگ با تمرکز بر پشتیبانی مشتری و استفاده از مرکز تماس-شغلی که به اندازه کافی برای پشتیبانی از یک کسب و کار مستقل بزرگ است-به جای پیوستن به رقبا در پی شرکت های Fortune 500 که چرخه های پیاده سازی طولانی هستند و زمان کمی برای ارزش گذاری وجود دارد. گفت که فین بهتر می تواند “به چالش های منحصر به فرد مدیریت تیم پشتیبانی از راه دور در حال رشد با زمان نزدیک به ارزش بپردازد.”