قانونگذاران فردا Snap ، TikTok و YouTube را در مورد کودکان و ایمنی بررسی می کنند – TechCrunch

کنگره پس از آنکه بارها و بارها همان شرکت ها و مدیران خسته و تحت فشار را تحت تأثیر قرار داد ، توجه خود را به دو چهره تازه اما مهم صنعت فناوری معطوف کرده است: TikTok و Snap.

در روز سه‌شنبه، قانون‌گذاران کمیته فرعی سنا در مورد حمایت از مصرف‌کننده، ایمنی محصول و امنیت داده، سرنخ‌های خط‌مشی این دو شرکت و یوتیوب را در مورد اینکه چگونه پلتفرم‌های آنها بر کاربران جوان آسیب‌پذیر تأثیر می‌گذارد، زیر سوال خواهند برد. افشاگر فیس بوک ، فرانسیس هاوگن ، در اوایل اکتبر ، بلافاصله پس از افشای هویت خود ، در همان کمیته درباره مسائل موازی شهادت داد.

این جلسه روز سه شنبه در ساعت 7 صبح به وقت PT پخش خواهد شد و شهادت جنیفر استوت معاون Snap از سیاست عمومی جهانی، معاون TikTok و رئیس سیاست عمومی مایکل بکرمن و لزلی میلر، که امور دولتی و سیاست عمومی در YouTube را رهبری می کند، ارائه می شود.

سناتور ریچارد بلومنتال (D-CT) ، رئیس کمیته فرعی ، جلسه را رهبری می کند که بر تأثیرات مخرب رسانه های اجتماعی بر کودکان و نوجوانان متمرکز است. بلومنتال ، گزارش های مربوط به خطرات اینستاگرام برای نوجوانان را بیشتر به رسانه های اجتماعی متصل می کند و می گوید: “گزارش های بمب گذاری شده در مورد فیس بوک و اینستاگرام – تأثیرات سمی آنها بر کاربران جوان و عدم وجود حقیقت یا شفافیت – نگرانی های جدی را در مورد رویکرد Big Tech نسبت به بچه ها ایجاد می کند.” به طور گسترده. مارشا بلکبرن (R-TN) جمهوریخواه رتبه بندی کمیته فرعی نشان داده است که او به ویژه به نگرانی های مربوط به حریم خصوصی در مورد TikTok علاقه مند است.

ما انتظار داریم موضوعاتی مانند اختلالات خوردن، آزار و اذیت، قلدری، امنیت آنلاین و حریم خصوصی داده ها مطرح شود، زیرا اعضای کمیته فرعی به نوبت سه خط مشی را برای دریافت پاسخ فشار می دهند. این گروه از قانونگذاران همچنین قصد دارند در مورد قانونی که می تواند به محافظت از کودکان و نوجوانان در اینترنت کمک کند ، بحث کنند ، هرچند که نحوه رسیدگی به راه حل ها چگونه خواهد بود. برخی از این راه حل های بالقوه شامل قانون KIDS (طراحی و ایمنی اینترنت کودکان) می شود که برای افراد زیر 16 سال محافظت آنلاین جدیدی ایجاد می کند. بلومنتال و سناتور دموکرات اد مارکی ماه گذشته این لایحه را دوباره ارائه کردند.

سلامت روان کودکان و نوجوانان تنها بحران فشرده اجتماعی نیست که در حال حاضر بسترهای اجتماعی در آن دخیل هستند ، اما این یکی از جمهوری خواهان و دموکرات ها است که هر دو دور هم جمع شده اند. برای اولین بار ، این یک میدان انتقادی نادر است که همپوشانی سیاسی زیادی برای هر دو طرف دارد. به نظر می رسد هر دو طرف توافق دارند که بزرگترین شرکت های فناوری باید به نحوی کنترل شوند ، هرچند که آنها به طور کلی قسمت های مختلفی از دلیل را بیان می کنند: برای محافظه کاران این است که این شرکت ها هنگام تصمیم گیری در مورد محتوای پاک شده از قدرت تصمیم گیری زیادی برخوردارند. سکوهای آنها در طرف مقابل، دموکرات‌ها عموماً بیشتر نگران نوع محتوایی هستند که رها می‌شود، مانند افراط‌گرایی و اطلاعات غلط.

جلسه سه شنبه همچنین به احتمال زیاد در مورد نحوه تقویت محتوای مضر الگوریتم ها بحث می کند. از آنجا که شرکت های رسانه های اجتماعی هنگام کار با الگوریتم های خود کارت های خود را نزدیک می کنند ، جلسات فرصتی نادر برای عموم است تا درباره نحوه ارائه این شرکت ها به محتوای شخصی شده کاربران خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. در حالت ایده‌آل، در جلسات استماع فناوری اغلب طولانی و تکراری که کنگره در چند سال اخیر برگزار کرده است، اما بین قانون‌گذارانی که سئوالات ناآگاهانه یا نامربوط را مطرح می‌کنند و مدیران فناوری طفره‌جو با ساعت‌ها آموزش رسانه‌ای، چیزهای زیادی در مورد این نوع چیزها یاد می‌گیریم. در زیر کمربند آنها ، بهترین چیزی که معمولاً می توانیم به آن امیدوار باشیم ، چند چیز تازه از اطلاعات است.

در حالی که فیس بوک در این جلسه خاص ظاهر نمی شود ، منتظر افشاگری های اخیر در اطراف آن شرکت و اینستاگرام باشید تا آنچه در روز سه شنبه اتفاق می افتد را اطلاع دهند. هر سه شرکت رسانه‌های اجتماعی که قرار است شهادت دهند، به واکنش عمومی به اسناد فاش شده فیس‌بوک و گزارش‌های بیشتر درباره آن داده‌ها که روز دوشنبه منتشر شد، توجه داشته‌اند.

درست پس از گزارش‌های اولیه مبنی بر اینکه اینستاگرام از خطراتی که برای کاربران نوجوان ایجاد می‌کند آگاه است، TikTok مجموعه جدیدی از اقدامات ایمنی شامل راهنمای سلامتی، مداخلات جستجوی بهتر و پنجره‌های بازشو برای عبارات جستجوی حساس را معرفی کرد. هفته گذشته ، اسنپ مجموعه جدیدی از ابزارهای ایمنی متمرکز بر خانواده را معرفی کرد تا به والدین اجازه دهد تا از نحوه استفاده فرزندانشان از این پلتفرم مطلع شوند. هر دو شبکه اجتماعی در مقایسه با پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و توییتر به‌شدت به سمت کاربران جوان‌تر گرایش پیدا می‌کنند و ابزارهای ایمنی قوی را بیش از پیش ضروری می‌سازند. یوتیوب پیش از شروع جلسه ، برخی تغییرات خود را در مورد نوع محتوای کودکان واجد شرایط کسب درآمد اعلام کرد ، در حالی که سایر اقدامات ایمنی کودک محور خود را نیز برجسته کرد.