قانونگذاران مدیران آمازون را متهم می کنند که در مورد شیوه های تجاری کنگره گمراه کننده یا دروغگو است – TechCrunch

پنج عضو کمیته کنگره مدیران ارشد آمازون را متهم کرده اند که در مورد شیوه های تجاری خود گمراه کننده بوده یا به طور دروغ به آن دروغ گفته اند و در حال بررسی تحقیقات هستند. پس از انتشار دو گزارش نفرت انگیز در هفته گذشته.

رویترز و مارکاپ هفته گذشته گزارش دادند که آمازون از اطلاعات فروشندگان شخص ثالث در بستر خود برای اطلاع رسانی و ایجاد محصولات با برچسب خصوصی خود استفاده می کند. هر دو رسانه همچنین خاطرنشان کردند که وقتی مشتریان به دنبال محصولات می گردند ، آمازون سبد محصولات خود را بر سبدهای خود ترجیح می دهد.

در این نامه ، خطاب به اندی جسی ، مدیر اجرایی آمازون ، آمده است که کمیته در حال بررسی این موضوع است که آیا مناسب است که به وزارت دادگستری برای آغاز تحقیقات جنایی در این زمینه ارجاع داده شود یا خیر.

“ما شدیداً شما را تشویق می کنیم تا از این فرصت برای اصلاح پرونده و ارائه پاسخ های قسم خورده ، صادقانه و دقیق به این درخواست به کمیته استفاده کنید ، زیرا ما در نظر داریم که آیا ارجاع این موضوع به وزارت دادگستری برای تحقیقات جنایی مناسب است یا خیر. این نامه را می خواند ، که اولین بار توسط WSJ گزارش شد.

در نامه – که توسط پرامیلا جیاپال ، دیوید سیسیلین ، کن باک ، جرولد نادلر و مت گاتز امضا شده است – قانونگذاران گفته اند که گزارشات اخیر در چندین رسانه “مستقیماً با شهادت سوگند خورده و نمایندگی مدیران ارشد آمازون – از جمله مدیر عامل سابق جفری بزوس” در تناقض است. “

سال گذشته بزوس در جریان جلسه ضد انحصار خود در مجلس نمایندگان آمریکا پاسخ خاصی نداد.

“در اینجا چیزی است که می توانم به شما بگویم. ما ضمانت های خاصی را در نظر گرفته ایم. ما افراد را آموزش می دهیم و انتظار داریم مردم مانند دیگران از آن سیاست پیروی کنند.

آمازون که در حال حاضر با جنجال های زیادی برای مستند سازی دست و پنجه نرم می کند ، گفت که “کمیته را گمراه نکرده است ، و ما رد کرده ایم و به دنبال تصحیح پرونده در مقالات نادرست رسانه های مورد بحث هستیم”.

علیرغم تکذیب شرکت ، بسیاری از افراد با اقدامات خود نشان داده اند که این شرکت را باور ندارند. هفته گذشته ، سناتور آمریکایی الیزابت وارن خواستار تجزیه آمازون شد.

در گزارش رویترز ، که بر هزاران سند داخلی آمازون متکی است ، آمده است که آمازون “یک کمپین سیستماتیک برای ایجاد ناکافی و دستکاری نتایج جستجو برای تقویت مارک های خصوصی خود در هند انجام داد.”

این گزارش می افزاید که این حرکت بخشی از یک استراتژی رسمی در آمازون بود.

ADIF ، گروهی متشکل از بیش از 300 استارتاپ و کارآفرین در هند ، هفته گذشته آمازون را به دلیل “پلتفرم غارتگرانه خود در کپی ، جعل و کشتن مارک های هندی” محکوم کرد و از دولت خواست تا مداخله کند.