قیمت زودهنگام را در کارتهای تخفیف گروهی به TC Sessions دریافت کنید: SaaS 2021-TechCrunch

سپتامبر در یک چشم بر هم زدن وارد شد و 27 اکتبر – TC Sessions: SaaS 2021 به طور دقیق – داغ است. اکنون زمان آن است که تیم خود را جمع آوری کرده و نحوه پوشش رویداد یک روزه را تدوین کنید تا ارتباطات بیشتری برقرار کرده و فرصت های بیشتری را کشف کنید.

مرحله 1: از تخفیف گروه پرندگان اولیه استفاده کنید. وقتی برای چهار نفر یا بیشتر کارت خرید می کنید ، هر کدام فقط 45 دلار می پردازید – این مبلغ 30 دلار تخفیف برای هر گذرنامه است. شیرین!

به صورت شلیک کننده یا شیلوشال انجام ندهید. قیمت پرنده اولیه 1 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر منقضی می شود (PT)به

پاس شما ممکن است تخفیف داشته باشد ، اما شما تجربه کامل TC Session – همه بلندگوها ، نسخه های نمایشی ، شبکه و جلسات برک آوت را دریافت خواهید کرد. به علاوه ، ویدیو در صورت تقاضا به این معنی است که می توانید هر چیزی را که بعداً از دست داده اید ، زمانی که متناسب با برنامه شما باشد ، جبران کنید.

دستور کار رویداد را بررسی کنید یا در مورد برخی از افراد و شرکت های زیادی که به TC Sessions مراجعه می کنند بیشتر بخوانید: SaaS. توجه داشته باشید: ما هر هفته سخنرانان و ارائه های جدید را به دستور کار رویداد اضافه می کنیم ، و شما می توانید برای به روز رسانی در اینجا ثبت نام کنید.

به عنوان یک تیم ، می توانید زمین بیشتری را پوشش دهید. در حالی که یکی از همکاران خود در یک جلسه شکست شرکت می کند و دیگری یک نسخه نمایشی محصول 1: 1 را تنظیم می کند ، یا CrunchMatch را برای ارتباط با سرمایه گذاران بالقوه تنظیم می کند ، وارد یک بحث اصلی شوید. ممکن است به تنهایی سریعتر پیش بروید ، اما با هم جلوتر بروید.

می توانید شرط بندی کنید که متخصصان برتر صنعت در خانه مجازی هم مزایا و هم چالش های SaaS: The Next Generation را پوشش می دهند. در اینجا فقط دو نمونه ذکر شده است.

SaaS Security ، امروز و فردا: شرکت ها با جریان مداوم تهدیدها ، از دولت های ملی گرفته تا مجرمان سایبری و خودی شرکت ها روبرو هستند. پس از یک سال که میلیاردها نفر از خانه کار می کردند و ابر برتری داشت ، استارتاپ ها و شرکت ها به طور یکسان نمی توانند از ضربان امنیت دور بمانند. ادنا کانوی ، معاون رئیس جمهور ، مدیر ارشد امنیت و ریسک ، Azure ، مایکروسافت و اولیویا رز CISO ، معاون فناوری اطلاعات و امنیت ، Amplitude درباره آنچه استارتاپ های SaaS باید در مورد امنیت در حال حاضر و در آینده بدانند بحث می کنند.

چگونه استارتاپ ها داده ها را به طلای نرم افزاری تبدیل می کنند: دوران داده های بزرگ پشت سر ماست. استارتاپ های پیشرو SaaS امروزه به جای جنگیدن برای کمک به مشتریان در جمع آوری اطلاعات ، با داده ها کار می کنند. جین نایت (AgentSync) ، بار موسی (مونت کارلو) و دن رایت (DataRobot) ، رهبران سه استارتاپ مبتنی بر داده ، در مورد چگونگی استفاده شرکت های SaaS از داده ها برای ایجاد شرکت های جدید ، حمله به مشکلات جدید و البته مقیاسی مانند دیوانه

جلسات TC: SaaS 2021 در 27 اکتبر برگزار می شود. منتظر نباشید-قیمت اولیه تخفیف گروه به پایان می رسد 1 اکتبر ساعت 11:59 بعد از ظهر (PT)به

آیا شرکت شما به حمایت یا نمایشگاه در TC Sessions: SaaS 2021 علاقه مند است؟ با تیم فروش حامی ما تماس بگیرید پر کردن این فرمبه