قیمت و خرید سیسمونی نوزاد و کودک 2021 – نی نی لازم

سیسمونی نوزاد شامل ست کالسکه و ست سرویس خواب نوزاد و وسایل بهداشتی و شوینده ها و سرویس غذاخوری و پوشاک نوزاد و ست حوله حمام و اسباب بازی و … از آنجایی که حمام کردن یک پروسه پرتکرار است و از چندروزگی بعد از تولد هم آغاز می گردد پس شاید بد نباشد که خرید وان مخصوص بچه را در بخشی از لیست سیسمونی که قرار است قبل از زایمان تهیه و آماده کنید قرار دهید چرا که در شش ماه اول شاید بیشترین کارآیی را داشته باشد .

بعضی مادران شاید تمایل داشته باشند پروسه حمام را در سینک آشپرخانه انجام دهند برای همین موضوع برخی برندها تولیدات خود را برای این بخش نیز بهینه نموده اند یا حتی مدلهای اختصاصی مخصوص سینکی طراحی نموده اند . از نوع جلو دکمه دار باشد می تواند او را در این مهم راحت تر سیسمونی چهاردانگه یاری دهد . پیشبند نوزاد : از وقتی که می خواهید قاشق قاشق حریره یا سوپ یا غذا به نوزادتان بدهید کارآیی پیشبند ظاهر می شود چرا که از ریخت و پاش و کثیفی لباس و اطراف کودک جلوگیری کرده و تا مدت ها یاری دهنده پروسه تغذیه کودک است حتی وقتی خودش بخواهد غذا بخورد .

در لباسهای نوزاد، این وسایل باید وجود داشته باشد: بلوز آستین بلند، شورت پادار، جوراب و پاپوش نوزاد، ژاکت، لباس آستینکوتاه، سرهمی دکمهدار، لباس بیرون، کلاه نخی، دستکش، شلوار، رکابی زیر دکمهدار و بدون دکمه. بگ ها چند سالی ست که بخوبی در این بخش از لوازم پس از زایمان جای خود را باز کرده اند . آبمیوه گیری : یکی از بهترین مواد نوشیدنی مغذی که در شش ماهه دوم تولد می توان دادن آنرا به کودک شروع کرد آب میوه های طبیعی ست که بخصوص در منزل تهیه شده باشند . لیوان آبمیوه خوری : برای سنین مختلف – ما لیوان را جزء وسایل ضرور به حساب آوردیم چون مادران بهتر از ما میدانند که از حدود 6 ماهگی و شاید هم زودتر کوچولویشان تمایل اش از شیشه شیر به سمت لیوان دیر یا زود خواهد رفت و میخواهد که آب و آبمیوه را با چیزی بنوشد که خوب لیوان بهترین گزینه برای این کار است.

بشقاب ، کاسه ، قاشق و چنگال کودک : فرزند شما از چند ماهگی مثلا” حدود ماه ششم به بعد کم کم به حریره ، پوره و غذاهای سبک خوردن با نظر پزشک معتمد شما روی خواهد آورد و از اینجاست که دیگر تا سالها کودک هم بمانند بزرگسالان باید با کاسه ، قاشق و چنگال مانوس شود . حالا شما می توانید برای سیسمونی بچه از این دست ظروف غذاخوری که برای نوزادان بهینه شده تهیه و استفاده کنید یا اینکه با همان وسایل در دسترس موجود در منزل به کودک غذا دهید ولی خوب یکسری ابزار مثل قاشق یا چنگال واقعا” تهیه اش الزامیست چرا که یک قاشق بزرگسالی از نظر سایز مناسب دهان کودک نیست و بهتر است یک ست کارد ، چنگال و قاشق بچگانه لااقل در سیسمونی نوزاد دختر یا پسر شما باشد .

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از سیسمونی منطقه 4 تهران ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.