لیست 50 فیلم برتر IMDb بر اساس امتیاز ؛ از رستگاری در شاوشنک تا یادگاری

فیلم سینمایی ترکی عاشقانه Aci Tatli Eksi در مورد دختر و پسر جوانی است که در شهر ازمیر ترکیه زندگی می کنند. یکی از بهترین فیلم های سینمایی ترکیه عاشقانه که ژانر درام و رمانتیک دارد Aci Tatli Eksi می باشد. بهترین فیلم ترکی عاشقانه کوه The Mountain را حتما مشاهده کنید. البته گفته میشود با اجازه فاشیست مجازید کار را تعطیل کنید و کودکانی را می بینیم که با خوشحالی به دنبال ماشینی که حامل این خبرست میدوند بدون اینکه از آینده مبهمشان اطلاعی داشته باشند. در این فیلم ترکی عاشقانه و رمانیتک زندگی پرماجرای این دختر و پسر عاشق پیشه را می بینیم که روز ولنتاین به طور اتفاقی همدیگر را ملاقات میکنند. در حالی که هر دوی آنها میخواهند آخرین وظیفه شان در حق پدرشان را به جا آورده و هر چه سریعتر به زندگی عاشقانه و رمانتیک خودشان برگردند، وصیت نامه ای که از پدرشدن برجا مدنده، همه چیز رو عوض خواهد کرد و توصیه می کنیم فیلم ترکی عاشقانه برادر من را ببینید.

فیلم سینمایی عاشق قدیمی محصول کشور ترکیه است که با ژانر رمانتیک و عاشقانه ای که دارد شما ممکن است پس از یکبار دیدن این فیلم محو تماشای آن شوید. عثمان که بخاطر اثبات کردن خودش به بابای دختری که عاشقانه دوستش دارد باید پولدار شود تا بتواند عشق رمانتیک خود را به دخترک ترک ثابت کند و به همین دلیل وارد ماجراهای مختلفی میشود، در کنار خودش بزرگترین دستیاران او که شامل ارکان و دختر دوست خانوادگی شان، سونگول است رو دارد. مراسم تشییع جنازه پدرشان تنها چیزی است که بعد از سال ها دو برادر رو کنار هم می آورد. فیلم سینمایی ترکی عاشقانه dedemin fişi اعضای خانواده که به 4 طرف پخش شدن و هر کدوم برای خودشون آرزوهایی دارن ، کنار هم میان و دعواهاشون بر سر ارث و میراث که قبل از کشیدن شدن دوشاخه دستگاه شروع شده بود ، باعث به وجود اومدن اتفاقات کمیک و رنگارنگی می شود. همدیگه رو آروم و بی صدا دوست داشتن وقتی که حتی خودشون از از این که همدیگه رو دوست دارن خبر نداشتن. آنا از بی توجهی به حرفهایش ناراحت می شود، اما وقتی در رویا میبیند که در آینده ای نزدیک خانواده اش دجار مشکل شده خواهد شد، خودش برای حل مشکل اقدام می کند.

خلاصه داستان : آلیسون و کارلوس تصمیم می گیرند که یک روز را به عنوان روز بله گویی انتخاب کنند و در این روز، فرزندانشان به مدت 24 ساعت، اجازه دارند هر کار می خواهند انجام دهند و … داستان فیلم ترکیه ای عاشقانه عشق بی نهایت در مورد یک دکتر مشهور و پولدار است که عاشق زنی بیپول میشود و زندگی مشترک شان را پس از گذراندن کمی مشقت شروع می کنند. آدرین برودی با کسب اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای این فیلم، تبدیل به جوانترین بازیگری شد که جایزه اسکار را کسب کرده است. یکی از بهترین فیلم های ترکی عاشقانه که در سال 2018 بسیار پرفروش بوده است فیلم ترکیه ای زمان خوشبختی با ژانر عاشقانه و رمانتیک می باشد. این فیلم دومین فیلم پرفروش غیرانگلیسیزبان در آمریکا است. فیلم ترکیه ای عاشقانه چکاوک محصول کشور ترکیه است که چکیده ای از یک تمام قسمت های سریال ترکیه ای چکاوک است که در خلاصه داستان بعضی انسان ها از سر تا پا از امید، از سر تا پا صبر و برای طی کردن راه های دراز آفریده شده اند، مثل فریده.

بعضی انسان ها بی انتهان. انسان ها عاشق داستان هستند. در خلاصه داستان فیلم سینمایی ترکیه ای Eski Sevgili آمده است که فریده عشق سابق پسری به اسم باریش است که تاکنون 63 بار از او قهر کرده اما هیچ وقت نتوانسته فراموشش کند. این فیلم در imdb نمرهی ۸٫۴ و در متاکریتیک نمرهی ۶۳ را کسب کرده است. یکی از جذاب ترین فیلم سینمایی ترکیه ای عاشقانه، فیلم عثمان بازاریاب Osman Pazarlama که در یکی از محله های متوسط شهر استانبول زندگی میکند، یک بازاریاب و کاسب خرده پا است و در حالیکه از یک طرف مشغول فروختن اجناسی است که از شرق دور آورده، از طرف دیگر هم در تلاش است تا برای اجناس منفجره ای که اختراع و حق ثبتش متعلق به خودش است، سرمایه گذار پیدا کرده و پولدار شود. در همین دوران هم پدرشان تمام مسئولیت های برادر کوچکتر اوزان را به برادر بزرگتر هاکان می سپارد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دانلود فیلم چند متر مکعب عشق دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.