لیفت شقیقه – عمل جراحی در بهترین کلینیک – کلینیک تخصصی رویان سلامت

اغلب نیز با دستورات و تجویز های پزشک، این جای زخم نیز کاملا برطرف میشود. روش جدیدی که به تازگی انجام میشود کشیدن لایه های زیرین پوست برای از بین بردن چروک عمیق است. به منظور برطرف کردن اختلالات و مشکلات پوستی از قبیل اسکارها و لک ها، این امکان وجود دارد که شیوه های جراحی لیفت را با روش های غیرجراحی از قبیل تزریق ژل و بوتاکس، درمان های لیزری و لایه برداری شیمیایی پوست ترکیب کرد. معمولا پزشک در جلسه مشاوره قبل از جراحی، اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهد و او را از عوارض احتمالی درمان آگاه می کند. عوارض بعد از جراحی برای بسیاری از افراد ناامید کننده است. این جراحی نسبت به لیفت پیشانی و بسیاری از جراحی های زیبایی دیگر کم تهاجمی تر است و جای اسکار ناچیزی بر جای می گذارد. بسیاری از خانمها پس از لیفت از نتیجه کار راضی بوده و تا پایان ماندگاری لیفت از ریمل استفاده نمیکنند.

در این روش ها، علاوه بر اینکه نتیجه درمان بهتر می شود، ماندگارتر نیز خواهد بود. همچنین در صورتی که افتادگی در پلکهای شما باشد، علاوه بر زیبایی، دید بیشتری نیز خواهید داشت. علاوه بر سوابق تحصیلی، سابقه کاری جراح نیز بسیار مهم است. روش لیفت پوست شقیقه: در این روش برشها بسیار سطحی بوده و چین و چروکها تنها با کشیدن پوست برطرف میشوند. اگر در قسمتهایی از صورتتان دچار افتادگی شدهاید و برای مراسم خاص نیاز به پوشاندن آنها دارید، استفاده از چسب لیفت میتواند گزینه خوبی برای شما باشد. اما عمل زیبایی بینی تنها گزینه برای رسیدن به چهره ای زیبا و متناسب نیست. خوشبختانه میتوان پوست پیرشده را دوباره جوان کرد و زیبا ساخت. طبیعی است که شما از داشتن زیبایی و داشتن پوستی زیبا و شفاف لذت ببرید. جوانسازی میتواند این عدم رضایت را در شما برطرف کند. از آنجایی که بینی در مرکز صورت قرار دارد، تغییرات جزئی در آن میتواند در ظاهر شما تفاوت زیادی ایجاد کند. در این صورت ممکن است، باعث تحریک پوست شده و مشکلات پوستی روی بینی ایجاد شود. به طور میانگین قیمت چسب لیفت بینی در بازار حدود 20 تا 30 هزار تومان است.

پس از برداشتن چسب حتما صورت خود را کامل بشویید، تا منافذ پوست روی بینی باز شود. برخی افراد برای تاثیر بهتر لیفت صورت را در کنار لیفت گردن انجام داده و از این تغییرات راضی بودهاند. در ادامه پاسخ برخی سؤالات شما را ارائه دادهایم، تا بتوانید برای تغییر ظاهر بینی خود بهترین کش لیفت شقیقه قیمت تصمیم را بگیرید. اگر به دنبال روشهای دائمی لیفت بینی هستید، حتما با متخصص گوش و حلق و بینی مشورت کنید و در مورد جراحی زیبایی بینی از او مشورت بگیرید. هنگامی که صورت خود را در آینه میبینیم و چین و چروک های و افتادگی پوست صورت را مشاهده میکنیم به دنبال راهی میگردیم که بتوانیم با آن این افتادگی پوست و چین و چروک را رفع کرده و جوانسازی پوست را در صورت خود مشاهده کنیم. این متد به دلیل دارا بودن دورهی نقاهت کوتاه و نتایج فوقالعادهای که بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود و برای مدتی طولانی هم پایدار میماند، به یک درمان متداول و محبوب برای جوانسازی صورت تبدیل شده است. به بیمارانی که در اثر بالا رفتن سن، پوستشان بسیار نازک شده و کمبود بافت چربی دارند، توصیه میشود از این درمان خودداری کنند.

تجهیزات و امکانات کلینیک درمانی نیز از دیگر عوامل موثر بر هزینه درمان است. در صورتی که پوست شما دچار افتادگی، خط لبخند، چین و چروکهای روی پیشانی و گوشهی چشم، افتادگی سینهها، شل شدن پوست دست، افتادگی پوست ران و پیری پوست در هر قسمت دیگر بدن شدهاید، ظاهر شما دستخوش تغییر خواهد شد و این مورد میتواند باعث عدم رضایت در شما شود. با افزایش سن پوست صورت و گردن شل شده و روی گونهها، خط فک و اطراف لب چین و چروک زیاد میشود. لیفت شقیقه که به آن لیفت تمپورال (Temporal Lift) نیز میگویند یک جراحی زیبایی است که از روش معمول لیفت صورت کمتر تهاجمی است. کناره های پیشانی را شقیقه یا اصطلاحا تمپورال(Temporal) می نامیم. چین و چروک های اطراف چشم نسبت به چین و چروک های روی پیشانی چهره را پیرتر نشان می دهند. روشهای مختلف لیفتینگ چشم باعث بالا رفتن پلکها و باز شدن چشم میشود. در این صورت چسب بهتر پوشانده شده و مخفی میشود.