مارک و لین بنیوف، Salesforce 300 میلیون دلار برای تشویق اقدامات آب و هوایی اهدا کردند – TechCrunch

مارک و لین بنیوف صبح امروز از اهدای 200 میلیون دلاری برای مبارزه با تغییرات آب و هوایی و تشویق دیگران به اقدام خبر دادند. شرکت مارک بنیوف، Salesforce، 100 میلیون دلار بیشتر برای کمک مالی 300 میلیون دلاری سرمایه گذاری کرد.

بخش Benioffs به دو بخش تقسیم می شود که 100 میلیون دلار به صندوق درختی Benioff Time و 100 میلیون دلار دیگر به Time Ventures، شرکت سرمایه گذاری این زوج، برای سرمایه گذاری در استارتاپ های امیدوارکننده ای که برای ساخت محصولات و خدماتی که با تغییرات آب و هوایی مبارزه می کنند، اختصاص می یابد. .

این سازمان در بیانیه‌ای گفت: «صندوق درختی بنیوف بر مدیریت جنگل‌های بومی و مبتنی بر جامعه و کاهش تأثیرات فزاینده تغییرات آب و هوایی بر جوامع در معرض خطر و اکوسیستم‌های طبیعی در کشورهای نوظهور و در حال توسعه تمرکز خواهد کرد».

مارک بنیوف گفت که برای مبارزه با تغییرات اقلیمی، تلاش‌های هماهنگ و ترکیبی از سوی حوزه‌های مختلف انتخاب خواهد شد و تلاش‌های درختکاری بخش بزرگی از آن است.

ما می توانیم در جلوگیری از تغییرات آب و هوایی موفق شویم اگر هر دولت، شرکت و فردی حفاظت و حفظ سیاره خود را در اولویت قرار دهد. ما باید 100 گیگاتن کربن را جدا کنیم و احیای جنگل برای تحقق آن حیاتی است.»

علاوه بر این، مؤلفه Time Ventures قصد دارد 100 میلیون دلار در استارتاپ های متمرکز بر محیط زیست سرمایه گذاری کند. به گفته این شرکت، این بیش از 100 میلیون دلار دیگر است که شرکت این زوج از سال 2014 در شرکت هایی مانند DroneSeed، Loam Bio و Mango Materials سرمایه گذاری کرده است.

Salesforce قبلاً اعلام کرده است که به Net Zero دست یافته است و تعهدات خود را برای رشد 30 میلیون درخت در سال جاری در دریم فورس، کنفرانس مشتریان این شرکت در ماه سپتامبر اعلام کرده است. این 100 میلیون دلار اضافی به چندین طرح از جمله کمک های بلاعوض در دهه آینده برای کمک به سازمان های غیرانتفاعی که در زمینه هایی مانند بازسازی اکوسیستم و عدالت آب و هوا کار می کنند، توزیع می شود. علاوه بر این، این شرکت قصد دارد فناوری اهدا کند و 2.5 میلیون ساعت داوطلبانه در سازمان‌هایی که بر روی اقدامات آب و هوایی کار می‌کنند، متعهد شود.

سوزان دیبیانکا، مدیر ارشد تاثیر در Salesforce، گفت که اقدامات شرکت برای دستیابی به Net Zero اولین گام است، اما پول اضافی با هدف کمک به سایر گروه ها است.

ما می‌خواهیم کسانی را که برای تسریع اقدامات اقلیمی تلاش می‌کنند و به کسانی که بیشتر تحت تأثیر تغییرات آب و هوایی هستند کمک کنیم. اگر می‌خواهیم انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش دهیم و جهانی سالم‌تر، انعطاف‌پذیرتر و خالص‌تر ارائه کنیم، به اقدامی جسورانه و فوری نیاز داریم.»

این شرکت از طریق ترکیبی از استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و خرید جبران کربن در حالی که این یک گزینه نیست، به انتشار خالص صفر دست یافته است.