ماموریت 100 میلیون دلاری جدید HubSpot Ventures برای کمک به رشد بهتر میلیون ها سازمان – انجام می شود – TechCrunch

سه سال پس از راه اندازی ، HubSpot Ventures با یک صندوق 100 میلیون دلاری بازگشته است ، CRM Platform Fund آن است که در شرکت های فناوری در مراحل اولیه و رشد سرمایه گذاری می کند که بر نوآوری های اولیه مشتری و کسب و کار برای سازمان های مقیاس پذیر متمرکز است.

اندرو لیندسی ، نایب رئیس ارشد توسعه شرکتی و تجاری در HubSpot ، به TechCrunch گفت: “ماموریت ما این است که به سازمان ها کمک کنیم تا از طریق روابط ، دسترسی به مشتریان و خدمات بهتری رشد کنند.” “ما فرصتی برای سرمایه گذاری در مواردی داریم که به HubSpot برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک می کند.”

وی افزود: این شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر ، برای بستر مدیریت ارتباط با مشتری HubSpot ، در شرکت هایی سرمایه گذاری می کند که مشتریان HubSpot نیز هستند و بیش از 121،000 شرکت در هر اندازه و مرحله با استفاده از نرم افزار خود که می خواهد در آنها سرمایه گذاری کند ، دارد.

آخرین صندوق به دنبال صندوق 30 میلیون دلاری است که این شرکت در سال 2018 راه اندازی کرد و هدف آن تأمین منابع مالی و آموزشی استارتاپ ها برای رشد بود. در سال 2020 ، این شرکت همچنین 20 میلیون دلار به سرمایه گذاری های تأثیر اجتماعی اختصاص داد ، و اولین بودجه آن به صندوق توسعه اقتصادی سیاه شرکت حمایت از ابتکارات محلی اختصاص یافت.

همچنین با دانشگاه هوارد همکاری کرد و برای ایجاد اولین مرکز تجارت دیجیتالی دانشگاه ، که در آن دانشجویان می توانند آموزش های آکادمیک و حرفه ای را برای کمک به شروع مشاغل در تجارت و فناوری دریافت کنند ، اهدا شد.

در سال جاری ، HubSpot 12 سرمایه گذاری در استارتاپ های در حال رشد سریع مانند Clari ، Descript ، Reachdesk و QuotaPath انجام داد. در مجموع 25 سرمایه گذاری از طریق صندوق قبلی انجام شد و لیندسی انتظار دارد با صندوق جدید به همان سرعت ادامه دهد.

اندی برن ، مدیرعامل Clari ، در بیانیه ای کتبی گفت: “HubSpot و Clari هر دو برای هماهنگ سازی تیم ها برای افزایش درآمد تلاش می کنند-HubSpot از طریق پلت فرم CRM قدرتمند خود و Clari از طریق پلت فرم عملیات درآمد هدفمند ما.” “حمایت از شرکتی که تعهد ما را در جهت کمک به مشتریان برای تحقق بیشترین پتانسیل با تغییر عملکرد درآمدی آنها به اشتراک می گذارد ، طبیعی است. ما از آنچه در آینده می گذرد بسیار هیجان زده هستیم زیرا با هم کار می کنیم تا عملیات درآمدزایی را برای هر مشاغل ایجاد کنیم. “

اندرو لیندسی. اعتبار تصویر: HubSpot Venture

این شرکت معمولاً سرمایه گذاری نمی کند ، اما با سرمایه گذاران برتر مانند Andreessen Horowitz ، Sequoia Capital و Coatue مشارکت می کند.

لیندسی افزود: “این شرکت از نحوه کار ما ، به عنوان یک شرکت ، با مشتریان” بسیار قوی برخوردار است. یکی از جنبه های منحصر به فرد یک سرمایه گذاری ، ارائه ارزشی است که در هیچ جای دیگر در بستر HubSpot وجود ندارد ، مانند بینش در مورد چگونگی توسعه تجارت ، بازاریابی ، فروش ، درآمد و عملیات آنها. علاوه بر این ، نه تنها شرکت های سرمایه گذاری شده مشتریان HubSpot هستند ، بلکه شرکت به نوبه خود مشتری آنها است ، به این معنی که آنها از تخصص لازم برای ارائه مشاوره و حمایت از رشد برخوردار هستند.

لیندسی شاهد رشد سریع در میان شرکت های CRM است که از تحول دیجیتالی ناشی می شود ، و HubSpot از این مزیت برخوردار بوده است. به ازای هر دلار سرمایه گذاری شده ، این شرکت شاهد 5 دلار درآمد از اکوسیستم است. او انتظار دارد که حتی سریعتر رشد کند ، به ویژه با توجه به آمارهایی که نشان می دهد صنعت CRM جهانی تا سال 2024 به 43.5 میلیارد دلار بازار خواهد رسید.

وی افزود: “سرمایه گذاری می تواند یک نیروی چند برابر برای این رشد باشد.” “ما پلتفرمی هستیم که مشتریان دوست دارند با آن کار کنند و همکاری با آنها آسان است. همه شرکت ها یکسان نیستند. اغلب شرکت ها مجبورند سرمایه گذار خود را انتخاب کنند و آنها ما را بر اساس فرهنگ و رویکرد انتخاب می کنند. “