مایکروسافت با Shopify همکاری می کند تا فهرست های تجاری را به Bing ، Edge و Microsoft Star – TechCrunch برساند

در اوایل سال جاری، گوگل از شراکتی با Shopify رونمایی کرد که به بیش از 1.7 میلیون تاجر پلتفرم تجارت الکترونیکی این امکان را داد که از طریق جستجوی Google و سایر خدمات به مشتریان دسترسی پیدا کنند. اکنون، مایکروسافت در حال اعلام یک معامله مشابه است. این شرکت اخیراً اعلام کرده است که با Shopify همکاری می کند تا محصولات خود را در موتور جستجوی خود ، Microsoft Bing ، و همچنین در برگه خرید در مرورگر Microsoft Edge و در سرویس خبری جدید خود ، Microsoft Start ، گسترش دهد.

این ادغام از طریق برنامه به‌روزرسانی‌شده کانال مایکروسافت در اختیار بازرگانان Shopify قرار می‌گیرد که در آن آنها می‌توانند چند تنظیمات را برای گسترش دسترسی خود در سراسر شبکه مایکروسافت انجام دهند. پس از راه‌اندازی، محصولات بازرگانان در سراسر برگه خرید در Bing، Microsoft Edge و Microsoft Start به‌عنوان فهرست‌های محصول رایگان نشان داده می‌شوند.

اعتبار تصویر: مایکروسافت

درآمدهای تبلیغاتی مایکروسافت مانند Google ممکن است تحت تأثیر تبلیغات رو به رشد آمازون در طول زمان قرار گیرد.

گوگل در تلاش است تا این چالش را با بهبود سرویس Google Shopping خود ، که در تبلیغات آنلاین خود در کنفرانس توسعه دهندگان Google I/O در بهار امسال ارائه کرده بود ، حل کند. سپس شرکت “نمودار خرید” خود را توصیف کرد ، که اطلاعات را در وب سایت ها ، بررسی قیمت و داده های محصول جمع آوری می کند تا به مصرف کنندگان کمک کند اقلام موردنظر را پیدا کنند ، که بهترین قیمت را دارند و موارد دیگر. این شرکت همچنین سال گذشته فروش تجار خود را در Google برای تجار رایگان کرده بود-تغییری که گوگل اعلام کرد باعث افزایش 80 درصدی بازرگانان در Google شده است ، که “اکثریت قریب به اتفاق” مشاغل کوچک و متوسط ​​هستند.

در همین حال، مایکروسافت شاهد رشد درآمد تبلیغات جستجوی خود در سه ماهه اخیر بوده است، زیرا بازار کلی تبلیغات مجدداً بهبود یافته است. اما آمازون به سرعت در حال افزایش سهم خود از بازار است. در نیمه اول سال 2021 ، آمازون 14.82 میلیارد دلار فروش تبلیغات گزارش کرد که 82 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است.

با توجه به اینکه مصرف کنندگان بیشتری جستجوهای خود را مستقیماً در آمازون و نه در وب شروع می کنند ، موتورهای جستجو و پورتال های صفحه اصلی را دور می زنند ، درآمد گوگل و مایکروسافت می تواند ضربه بزرگی به همراه داشته باشد. مشارکت با Shopify برای رقابت بیشتر پیشنهادات مربوطه ، به هر دو غول فناوری دسترسی مستقیم تری به مجموعه ای از موجودی آنلاین برای نمایش و بازار می دهد ، از جمله بسیاری از لیست هایی که ممکن است آمازون نداشته باشد.

مایکروسافت هنگام اعلام پیوند ، گفت که ادغام Shopify با مایکروسافت همچنین به تجار اجازه می دهد تا کمپین های تبلیغاتی جدیدی ایجاد کرده و عملکرد بازاریابی را از طریق گزارش های زمان واقعی در فروشگاه Shopify خود مشاهده کنند. این شرکت همچنین خاطرنشان کرد که “پیشرفتهای خرید” دیگری برای آینده برنامه ریزی شده بود ، اما جزئیات آن ویژگیهای جدید را شامل نمی شود.

مایکروسافت یکی از ادغام های زیادی است که Shopify طی سال گذشته اعلام کرده است. همچنین به تازگی با Spotify همکاری کرده است تا به هنرمندان اجازه دهد از طریق پروفایل Spotify خود کالا بفروشند و با تجارب تجارت الکترونیک با TikTok همکاری می کند.