مایکروسافت سازنده نرم افزار ایجاد و ویرایش ویدئو Clipchamp – TechCrunch را خریداری کرد

نرم افزار ویرایش ویدئو ممکن است بعنوان یک ابزار اضافی بزرگ در مجموعه ابزارهای بهره وری مایکروسافت باشد. روز سه شنبه ، مایکروسافت اعلام کرد که Clipchamp را خریداری می کند ، شرکتی که نرم افزار ایجاد و ویرایش ویدئوهای مبتنی بر وب را ارائه می دهد که به هر کسی امکان می دهد ارائه های ویدئویی ، تبلیغات یا فیلم هایی را که برای مقاصد رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام و یوتیوب در نظر گرفته شده است ، جمع آوری کند. به گفته مایکروسافت ، Clipchamp برای توسعه تجربیات بهره وری خروجی خود در مایکروسافت 365 برای خانواده ها ، مدارس و مشاغل “مناسب است”.

این خرید به دلایل مختلفی مورد توجه مایکروسافت قرار گرفت. امروزه افراد بیشتری به لطف مجموعه رو به رشد ابزارهای جدیدی که به هر کسی-حتی افراد غیرحرفه ای-اجازه می دهد به سرعت و به راحتی ویرایش های پیشرفته را انجام داده و محتوای ویدئویی با کیفیت تولید کنند ، ایجاد می کنند و از آن استفاده می کنند. مایکروسافت توضیح می دهد که این امر به ویدئو اجازه می دهد تا خود را به عنوان یک نوع “سند” جدید برای مشاغل برای انجام کارهایی مانند ارائه ایده ، توضیح فرایند یا ارتباط با اعضای تیم معرفی کند.

این شرکت همچنین Clipchamp را به عنوان یک هدف خرید جالب به دلیل نحوه ترکیب “سادگی یک برنامه وب با قدرت محاسباتی کامل یک کامپیوتر با شتاب واحد پردازش گرافیکی (GPU)” در نظر گرفت. این باعث می شود که نرم افزار مناسب پایگاه مشتری مایکروسافت ویندوز باشد.

Clipchamp خود تعدادی ابزار آنلاین در ایجاد و ویرایش ویدئو ایجاد کرده است ، از جمله سازنده ویدیو Clipchamp Create ، که ویژگی هایی برای برش ، برش ، برش ، چرخش ، کنترل سرعت و اضافه کردن متن ، صدا ، تصاویر ، رنگها و فیلترها همچنین ابزارهای دیگری را ایجاد می کند که ایجاد ویدئو را آسان تر می کند ، مانند الگوها ، کتابخانه های ویدیویی و صوتی رایگان ، دستگاه های ضبط صفحه ، ابزارهای تبدیل متن به گفتار و سایر ابزارها برای ساده سازی فونت ها ، رنگ ها و نشان های مارک تجاری برای استفاده در فیلم. مجموعه ای از برنامه های کاربردی متوقف شده به نام Clipchamp Utilities یک بار شامل یک کمپرسور و مبدل ویدئویی و همچنین یک ضبط وب کم در مرورگر بود. با این حال ، برخی از این قابلیت ها به برنامه جدید Clipchamp منتقل شده است.

پس از تولید ویدئوها با Clipchamp ، سازندگان می توانند بین سبک های خروجی و نسبت های مختلف برای شبکه های رسانه های اجتماعی محبوب یکی را انتخاب کنند و آن را به یک ابزار محبوب برای بازاریابان آنلاین تبدیل کنند.

اعتبار تصویر: کلیپ چمپ

Clipchamp از زمان تأسیس در سال 2013 ، بیش از 17 میلیون کاربر ثبت شده را جذب کرده و به بیش از 390،000 شرکت خدمات رسانی کرده است که نسبت به سال گذشته 54 درصد رشد داشته است. از آنجا که همه گیری سازمان های بیشتری را مجبور به کار از راه دور کرد ، استفاده از ویدئو با استفاده از رسانه ها برای آموزش ، ارتباطات ، گزارش ها و موارد دیگر افزایش یافته است. در نیمه اول سال 2021 ، کلیپ چامپ شاهد افزایش 186 درصدی صادرات فیلم بود. ویدئوهایی که از نسبت تصویر 16: 9 استفاده می کنند 189٪ رشد کردند در حالی که نسبت تصویر 9:16 برای اشتراک گذاری در مکان هایی مانند Instagram Stories و TikTok 140٪ و نسبت تصویر 1: 1 برای Instagram 72٪ افزایش یافت. ضبط صفحه نیز 57 درصد و ضبط وب کم 65 درصد رشد داشته است.

در ماه جولای ، مدیرعامل Clipchamp ، Alexander Dreiling ، در مورد این رشد اظهار نظر کرد و خاطرنشان کرد که این شرکت در سال گذشته تقریباً تیم خود را سه برابر کرده است.

“ما به طور متوسط ​​دو برابر بیشتر از یک سال قبل کاربر دریافت می کنیم در حالی که میزان استفاده را نیز دو برابر می کنیم ، به این معنی که کاربران بیشتری نسبت به قبل محتوای ویدیویی ایجاد می کنند. در حالی که ویدئوهای رسانه های اجتماعی همیشه در خط مقدم نیازهای تجاری بوده اند ، در طول یک سال گذشته نیز شاهد تصویب سریع موارد استفاده از ارتباطات داخلی بوده ایم که در صفحه ضبط صفحه و وب کم زیادی در بستر ما انجام می شود. ” به

مایکروسافت قیمت خرید را فاش نکرده است ، اما طبق گفته Crunchbase ، Clipchamp بیش از 15 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرده است.

این اولین تلاش مایکروسافت برای ورود به بازار فیلم نیست.

هنگامی که دولت ترامپ در تلاش برای فروش شبکه اجتماعی ویدئویی متعلق به چین بود که ترامپ آن را تهدید امنیت ملی نامیده بود ، این شرکت اخیراً یکی از خواستگاران پیگیری TikTok بود. (برای ادامه فعالیت TikTok در ایالات متحده ، ByteDance باید عملیات TikTok در ایالات متحده را واگذار کرده بود. اما این فروش هرگز به این دلیل انجام نشد که دولت بایدن تلاش خود را متوقف کرد.) چندین سال پیش ، مایکروسافت همچنین یک سرویس ویدیویی تجاری به نام Stream ، که هدف آن این بود که به شرکت ها اجازه دهد از ویدیو به همان راحتی که مصرف کنندگان از YouTube استفاده می کنند استفاده کنند. در سال 2018 ، پلت فرم یادگیری اجتماعی Flipgrid را خریداری کرد ، که از کلیپ های ویدیویی کوتاه برای همکاری استفاده می کرد. و با کار عادی از راه دور ، مایکروسافت قابلیت های ویدئویی بیشتری را به نرم افزار همکاری تیمی خود ، Microsoft Teams ، اضافه کرده است.

معامله مایکروسافت پس از خرید 1.28 دلاری Adobe از پلتفرم بررسی و همکاری ویدیویی Frame.io است که از زمان تأسیس آن در سال 2014 توسط بیش از یک میلیون نفر استفاده شده است. با این حال ، بر خلاف Clipchamp ، که ابزار آن برای استفاده همه در محل کار ، مدرسه است. ، یا خانه ، Frame.io مستقیماً به متخصصان خلاق اختصاص دارد.

دریلینگ گفت Clipchamp در مایکروسافت با تمرکز بر دسترسی ویرایش ویدئو برای افراد بیشتر به رشد خود ادامه می دهد.

“تعداد کمی از شرکت های فناوری دارای میراث و گستره ای هستند که مایکروسافت دارد. همه ما با محصولات نمادین مایکروسافت بزرگ شده ایم و از آن زمان تا کنون از آنها استفاده می کنیم. ” “عضویت در مایکروسافت به ما اجازه می دهد تا بخشی از میراث آینده باشیم. تحت هیچ سناریوی دیگری آینده ما نمی تواند هیجان انگیزتر از آنچه در حال حاضر در پیش داریم به نظر برسد. در Clipchamp ما همیشه گفته ایم که ما از کمبود فرصت رنج نمی بریم ، قطعاً فرصت های زیادی در ویدئو وجود دارد. ما فقط باید بفهمیم چگونه آن را به دست آوریم. در مایکروسافت می توانیم از فرصت های خود به روشهای کاملاً جدیدی استفاده کنیم. “

مایکروسافت در مورد زمان انتظار ادغام Clipchamp در مجموعه نرم افزاری موجود خود اظهار نکرد و گفت که بعداً موارد بیشتری را به اشتراک می گذارد.