مایکروسافت سرویس خبری شخصی ، Microsoft Start – TechCrunch را راه اندازی می کند

مایکروسافت امروز تجربه شخصی خواندن اخبار خود به نام Microsoft Start را ارائه می دهد که هم به عنوان وب سایت و هم برنامه موبایل در دسترس است ، علاوه بر اینکه با سایر محصولات مایکروسافت از جمله Windows 10 و 11 و مرورگر وب Microsoft Edge یکپارچه شده است. این منبع می گوید محتوای ناشران اخبار را ترکیب می کند ، اما این شرکت به روشی که متناسب با علایق شخصی کاربران است – یک سیستم سفارشی سازی که می تواند به مایکروسافت کمک کند تا بهتر با تجربیات خواندن اخبار ارائه شده توسط رقبایی مانند اپل یا گوگل رقابت کند. به عنوان برنامه های محبوب شخص ثالث مانند Flipboard یا SmartNews.

مایکروسافت می گوید این محصول بر اساس میراث این شرکت با خدمات مصرف کننده آنلاین و تلفن همراه مانند MSN و Microsoft News ساخته شده است. با این حال ، جایگزین MSN نمی شود. با وجود راه اندازی این رقیب جدید داخلی ، این سرویس همچنان در دسترس خواهد بود.

برای استفاده از Microsoft Start ، مصرف کنندگان می توانند از وب سایت مستقل MicrosoftStart.com که در Google Chrome و Microsoft Edge (اما نه Safari) کار می کند ، دیدن کنند ، یا می توانند برنامه تلفن همراه Microsoft Start را برای iOS یا Android بارگیری کنند.

این سرویس همچنین تجربه News and Interests را در نوار وظیفه ویندوز 10 و تجربه Widgets را در ویندوز 11 تقویت می کند. در Microsoft Edge نیز از صفحه برگه جدید در دسترس خواهد بود.

اعتبار تصویر: مایکروسافت

در نگاه اول ، وب سایت مایکروسافت استارت بسیار شبیه به هر درگاه آنلاین دیگری است که مجموعه ای از اخبار از ناشران مختلف را در کنار ابزارک هایی مانند آب و هوا ، سهام ، نمرات ورزش و ترافیک ارائه می دهد. هنگامی که برای خواندن مقاله کلیک می کنید ، به نسخه متداول منتقل می شوید که در دامنه مایکروسافت قرار دارد ، که شامل نوار پیمایش بالای Microsoft Start در بالا و دکمه های واکنش ایموجی در زیر عنوان است.

کاربران همچنین می توانند هنگام مرور خود صفحه اصلی به داستانهای دارای ایموجی واکنش نشان دهید.

این مجموعه ایموجی شبیه به چیزی است که امروزه توسط فیس بوک ارائه شده است ، با این تفاوت که مایکروسافت ایموجی بحث برانگیز چهره خنده دار فیس بوک را با چهره ای متفکر جایگزین کرده است. (شایان ذکر است که چهره خنده فیس بوک به طور فزاینده ای مورد انتقاد قرار گرفته است زیرا از آن برای تمسخر آشکار پست ها و تمسخر مردم استفاده می شود – حتی در داستانهایی که وقایع غم انگیزی را به تصویر می کشند ، مانند مرگ و میر کووید ، به عنوان مثال.)

مایکروسافت همچنین تغییراتی در شکلک های خود ایجاد کرده است: بعد از اینکه با یک ایموجی به داستانی واکنش نشان دادید ، فقط ایموجی خود را به جای سه مورد اصلی و تعداد کل عکس العمل ها مشاهده می کنید.

اعتبار تصویر: مایکروسافت

اما در حالی که پورتال های اینترنتی آنلاین تمایل به تجمیع محتوای خبری دارند ، فید مایکروسافت استارت به روش های مختلف بر اساس علایق کاربران تنظیم می شود.

کاربران می توانند روی دکمه “شخصی سازی” کلیک کنند تا به صفحه ای منتقل شوند که در آن می توانند علاقه مندی ها را از چندین دسته سطح بالا مانند اخبار ، سرگرمی ، ورزش ، فناوری ، پول ، امور مالی ، مسافرت ، سلامتی ، خرید ، اضافه و حذف کنند. و بیشتر. یا آنها می توانند دسته ها و علایقی را جستجو کنند که می تواند خاص تر یا بیشتر باشد. (به جای “والدین” ، به عنوان مثال ، “والدین نوجوانان.”) این به روز رسانی اخیر Flipboard را که در صفحه اصلی خود ، فید For You ساخته شده است ، یادآوری می کند ، که به کاربران امکان می دهد انتخاب های مشابهی انجام دهند.

هنگامی که کاربران شروع به مرور فید مایکروسافت خود می کنند ، همچنین می توانند روی دکمه ای کلیک کنند تا مقاله را بالا یا پایین بکشد تا فید مطابق با ترجیحات خود تنظیم شود. به گفته مایکروسافت ، با گذشت زمان ، هرچه کاربر بیشتر با محتوا درگیر شود ، تغذیه بهتر تصفیه می شود. این شرکت یادآور می شود که این سفارشی سازی از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی و همچنین تعدیل انسان استفاده می کند.

فید ، مانند سایر درگاه های آنلاین ، با تبلیغات پشتیبانی می شود. با پایین رفتن ، متوجه می شوید که در هر چند ردیف یک واحد آگهی وجود دارد ، جایی که نشانی اینترنتی با نشان سبز “Ad” مشخص شده است. در ابتدا ، به نظر می رسد این تبلیغات بیشتر محصولاتی بوده و آنها را از محتوای خبری متمایز می کند. از آنجا که مایکروسافت MSN را تعطیل نمی کند و این سرویس خبری را در تعدادی از محصولات دیگر ادغام می کند ، املاک تبلیغاتی موجود را که می تواند با این راه اندازی ارائه دهد ، گسترش می دهد.

وب سایت ، برنامه و ادغام از امروز در حال راه اندازی است. (اگر هنوز نتوانستید برنامه را پیدا کنید ، می توانید کد QR را از دستگاه تلفن همراه خود اسکن کنید.)