مایکروسافت شروع به آزمایش برنامه های Android در ویندوز 11 – TechCrunch کرد

هنگامی که مایکروسافت ویندوز 11 را اعلام کرد ، چیزی در مورد چگونگی آزار کاربران با نوار وظیفه با عملکرد کمتر ذکر نکرد ، اما در مورد نحوه عملکرد سیستم عامل جدید خود برای پشتیبانی از برنامه های Android صحبت کرد. با این حال ، به سرعت مشخص شد که نسخه اول ، که فقط چند هفته پیش منتشر شد ، در واقع از برنامه های Android پشتیبانی نمی کند. اما اکنون ، مایکروسافت – با همکاری آمازون و فروشگاه برنامه های آن – زیرمجموعه کوچکی از حدود 50 برنامه اندروید را به برنامه Insider Windows 11 آورده است.

اگر از نسخه بتا استفاده می کنید (نه توسعه dev ، زیرا در چرخه توسعه متفاوتی قرار دارد) ، اکنون می توانید برنامه هایی مانند برنامه Kindle خود آمازون ، برنامه واشنگتن پست ، Clash of Kings ، Coin Master و Lego Duplo World را امتحان کنید.

همه اینها باید روی دستگاه های AMD و Intel کار کنند ، با برنامه هایی که مایکروسافت آن را “زیر سیستم Windows برای Android” می نامد ، که خود از فناوری Intel Bridge اینتل پشتیبانی می کند. شایان ذکر است که مایکروسافت از کرنل لینوکس و سیستم عامل اندروید بر اساس نسخه منبع باز اندروید 11 استفاده می کند. با این کار ، تقریباً تمام قابلیت های اندروید را بدست می آورد ، اما برخی از برنامه ها و قابلیت های اضافی که گوگل برای اندروید خود به ارمغان می آورد. ساختن. از آنجا که آمازون تقریباً این کار را انجام می دهد ، شاید تعجب آور نباشد که برنامه های Amazon Appstore باید در زیر سیستم ویندوز نیز به خوبی کار کنند.

رایانه شما باید مجازی سازی را فعال کرده و الزامات کلی مایکروسافت برای اجرای ویندوز 11 را برآورده کند. همچنین برای دسترسی به فروشگاه به حساب آمازون نیاز دارید.

اعتبار تصویر: مایکروسافت

آیا هیچ کدام از اینها تغییر دهنده بازی است؟ من نمی دانم. من هیچ مشکلی با خواندن واشنگتن پست در وب ندارم – و فکر می کنم بسیاری از والدین ترجیح می دهند اگر بچه هایشان به هر حال Lego Duplo World را با یک تبلت ارزان قیمت بازی کنند. اگر Clash of Kings یا Coin Master را بازی می کنید ، به هر حال س otherالات دیگری وجود دارد که باید ابتدا از خود بپرسید.

حالا اگر مایکروسافت به من اجازه دهد نوار وظیفه ام را دوباره به بالای صفحه منتقل کنم ، جایی که به آن تعلق دارد ، هرچند خوب خواهد بود.