مایک شبانک و مت کینگ پروژه دسترسی W3C را در Sight Tech Global 2021 به اشتراک گذاشتند – TechCrunch

میلیون ها نفر از افراد نابینا یا کم بینا از فناوری شناخته شده به عنوان صفحه خوان برای دسترسی به وب استفاده می کنند. با این حال ، تعداد کمی از وب سایت ها کدگذاری شده اند تا با خواننده های صفحه به درستی کار کنند. استانداردهای جهانی وب که نحوه پشتیبانی از کاربران صفحه خوان و سایر افراد دارای معلولیت را مشخص می کند از سال 1999 در دسترس است ، اما تخمین زده می شود که 70 درصد وب سایت ها هنوز قابل دسترسی نیستند. چرا اینطور است؟ و مهمتر از همه ، چه کاری می توان انجام داد؟

در Sight Tech Global (1-2 دسامبر ، امروز ثبت نام کنید!) ، یک رویداد مجازی رایگان ، با محوریت فن آوری های پیشرفته و دسترسی برای نابینایان و کم بینایان ، مایک شبانک و مت کینگ از فیس بوک سال ها پروژه W3C را در حال توسعه خواهند داشت. محدودیت های فنی بزرگی را که دسترسی وب را برای صفحه خوان ها محدود کرده است ، برطرف می کند. حتماً در این جلسه بسیار مهم به Sight Tech Global بپیوندید.

برای درک چالش فنی دسترسی ، مقایسه خوانندگان صفحه با مرورگرهای وب مفید است. بیش از 20 سال است که توسعه دهندگان وب در مورد چگونگی تفسیر و نمایش کد وب توسط مرورگرها توافق دارند ، بنابراین هر صفحه وب صرف نظر از مرورگر یا دستگاهی که برای مشاهده آن استفاده می شود ، می تواند یکسان به نظر برسد. شرکت هایی که مرورگرها و سایر ذینفعان اصلی در صنعت وب را توسعه می دهند ، سرمایه گذاری زیادی برای ایجاد استانداردها و ایجاد زیرساخت های عظیم انجام داده اند که روزانه میلیون ها آزمایش را اجرا می کند. این آزمایشها هزاران توافقنامه کوچک کد نویسی را تضمین می کند که امکان می دهد “یکبار کد بنویسید و سپس آن را در همه جا اجرا کنید”. وقتی کد در دو مرورگر مختلف به طور یکسان عمل می کند ، “قابلیت همکاری مرورگر” نامیده می شود. قابلیت همکاری مرورگرها یکی از عناصر کلیدی در انفجار وب است.

متأسفانه ، در مورد قابلیت همکاری با صفحه نمایش خوان ، هرگز اجماع مشابهی وجود نداشته است. افرادی که از خواننده های صفحه استفاده می کنند ، بسته به نوع صفحه خوان ، مرورگر و دستگاهی که استفاده می کنند ، یک وب سایت متفاوت را تجربه می کنند. برعکس ، هیچ راهی برای توسعه دهندگان وجود ندارد که یکبار برای همه خوانندگان صفحه کدگذاری و آزمایش کنند. آنها باید هر ترکیبی را آزمایش کرده و سپس انتخاب های دشواری را انجام دهند ، زیرا انواع زیادی از تجربیات وجود دارد که نمی توان در همه خوانندگان صفحه نمایش به همان اندازه خوب عمل کرد. بنابراین ، علاوه بر این که توسعه وب قابل دسترسی گران و بیهوده خسته کننده است ، عدم قابلیت همکاری صفحه خوان در ذات خود مستثنی است. اگر به خواننده صفحه نیاز دارید اما از یکی از خواننده های صفحه ای که توسعه دهنده وب استفاده می کند استفاده نمی کنید ، به احتمال زیاد اگر موانع کاملی نداشته باشید با چالش هایی روبرو خواهید شد.

عدم قابلیت همکاری نه تنها برای خواننده های صفحه ، بلکه برای همه فناوری های کمکی ، یکی از مهمترین موانع ایجاد یک وب جامع تر است. این مسئول بسیاری از ناسازگاری در کیفیت دسترسی است و توضیح می دهد که چرا اتوماسیون بسیار کمی وجود دارد تا دسترسی را سریعتر و آسان تر برای توسعه دهندگان ، تولیدکنندگان محتوا و حسابرسان دسترسی بسازد.

وارد گروه اجتماعی W3C ARIA-AT شوید که به شدت بر حل این مشکل عمیق تمرکز کرده است. مخفف مخفف عبارت World Wide Web Consortium Accessible Rich Internet Application and Assistive Technology (ARIA-AT) است که شامل استانداردهای کار متخصصان W3C که در این پروژه همکاری می کنند ، می شود. فیس بوک هزینه پروژه را پذیرفته و مت کینگ ، مدیر برنامه فنی دسترسی به فیسبوک را وام می دهد تا این تلاش را هدایت کند.

در Sight Tech Global ، مت کینگ به مایک شبانک فیس بوک و مایکل فیرچایلد ، مشاور ارشد دسترسی در Deque Systems ملحق می شود تا توضیح دهد که چگونه پروژه ARIA-AT در حال ایجاد یک گام در دسترسی به وب با ایجاد اجماع در مورد رفتار خواننده صفحه است. انتظارات و توسعه تست ها ، فناوری های اتوماسیون و زیرساخت های آزمایش مورد نیاز برای به کارگیری قابلیت همکاری صفحه خوان در دنیای مهندسی وب.

کینگ می گوید: “پروژه ARIA-AT رویایی را به وجود می آورد که به سالها کار دامن زده است.” “این اساساً نحوه مهندسی دسترسی به وب را تغییر می دهد بنابراین در نهایت ایجاد تجربیاتی که برای کاربران فناوری کمکی به همان اندازه قابل اعتماد و لذت بخش است که برای دیگران مفید باشد. ARIA-AT برای افرادی که به فناوری های کمکی تکیه می کنند ، سنگ بنای حقوق صاحبان سهام را از دست داده است. “

گرداننده این بحث Chancey Fleet ، هماهنگ کننده فناوری کمکی در کتابخانه عمومی نیویورک است ، “هدف او نوشتن ، سازماندهی و حمایت از تحقیق اساسی در مورد چگونگی منفعت و آسیب ابزارهای دسترسی متصل به ابر ، توانمندسازی و افشای جوامع معلول است. ”

Sight Tech Global یک رویداد رایگان ، باز و مجازی است. امروز ثبت نام کنید.

مایک شبانک و مت کینگ نیاز به آشنایی کمی با جامعه دسترسی دارند. Shebanek رئیس Accessibility در فیس بوک است و در توسعه VoiceOver ، فناوری خواننده صفحه نمایش که در همه محصولات اپل تعبیه شده است ، یکی از بازیگران اصلی اپل بود. کینگ مدیر برنامه های فنی در تیم دسترسی فیس بوک است و قبلاً در IBM رهبری دسترسی شرکت ها را بر عهده داشت. مایکل فیرچایلد ، که به همراه کینگ ریاست گروه اجتماعی W3C ARIA-AT را برعهده دارد ، در صحنه اصلی به آنها ملحق می شود و به عنوان مشاور ارشد دسترسی در Deque Systems کار می کند.

با توجه به اهمیت پروژه ARIA-AT برای صنعت و جامعه قابلیت دسترسی ، و همچنین عمق فنی موجود ، تیم Sight Tech Global تصمیم گرفت یک جلسه شکست را برای عمیق تر شدن پروژه و تأثیر آن بر آینده دسترسی دیجیتال به آینده اضافه کند. به

این شکست جزئیات فنی ARIA-AT را بررسی می کند. سخنرانان شامل King و Fairchild و همچنین سینا بهرام ، بنیانگذار Prime Access Consulting و Jes Daigle ، مدیر مهندسی در Bocoup خواهند بود.

جلسه برک آوت زنده خواهد بود و شرکت کنندگان می توانند از طریق مجری س questionsالات خود را مطرح کنند.

Sight Tech Global محصول مرکز ویستا برای نابینایان و کم بینایان است. ما از حامیان فعلی Ford ، Yahoo ، Google ، Humanware ، Microsoft ، Mojo Vision ، Facebook ، WordPress و Vispero سپاسگزاریم. اگر مایل به حمایت از رویداد هستید ، لطفاً با ما تماس بگیرید. همه درآمدهای حمایتی به مرکز غیر انتفاعی نابینایان و کم بینایان ویستا تعلق می گیرد که 75 سال است در منطقه سیلیکون ولی خدمت می کند.

لطفاً برای Sight Tech Global ثبت نام کنید. این رویداد به صورت مجازی و رایگان ، 1 و 2 دسامبر از ساعت 8 صبح تا 12 شب به وقت اقیانوس آرام است.