ما فقط به یک انقلاب AV نیاز نداریم – ما به یک تکامل طراحی نیاز داریم – TechCrunch

بیش از یک قرن پیش ، ظهور موتور احتراق داخلی ما را از عصر کالسکه اسب سواری خارج کرد و وارد عصر خودرو شد. با خروج اسب از معادله ، طراحی وسایل نقلیه شروع شد که بر راحتی و ایمنی رانندگان متمرکز بود.

از آن زمان ، جامعه نوع خاصی از طراحی خودرو را پذیرفته است: گازسوز ، بی اعتنا به عابران پیاده و سایر کاربران جاده ، و اغلب توسط یک انسان حواس پرت رانده می شود. امروزه تحرک در حال تحول بزرگ دیگری است و ما در حال ساختن موارد بعدی هستیم: خودروی برقی کاملاً خودران.

وسایل نقلیه خودران (AVs) اکنون با تصور مجدد در مورد نحوه طراحی وسایل نقلیه ، نحوه استفاده آنها و خدمات به چه کسانی یک فرصت نادر برای تغییر دگرگون کننده ارائه می دهند.

برای حمایت از این تحول ، ما راه اندازی ائتلاف برای وسایل نقلیه خودران ایمن و برق (SAVE) را اعلام می کنیم. اعضای بنیانگذار SAVE – Zoox ، Nuro و Local Motors – بر اساس سه اصل اصلی متحد شده اند: ایجاد سیستم های رانندگی خودکار ایمن ، استقرار AV ها بر روی سکوهای کاملاً برقی و ترکیب طرح های جدید خودرو که تحرک و دسترسی را برای همه بهبود می بخشد.

طراحی خودروهای سنتی به اندازه کافی کار نخواهد کرد

امروزه ما با ازدحام ناشی از سفرهای تک سرنشین ، آلودگی ناشی از اتومبیل های گازسوز ، دسترسی نابرابر و افزایش تلفات رانندگی مواجه هستیم. SAVE سیاستگذاران ، رهبران صنعت و حامیان را برای بهبود جوامع ما با خودمختاری گرد هم می آورد – و این شامل تجدید نظر در خودرو می شود.

پس از همه ، ساختن AV بدون هیچ گونه تغییری در طراحی خودرو مانند ساختن یک تلفن همراه با صفحه چرخشی است.

اعضای SAVE در حال طراحی خودروهایی برای آینده تحرک هستند که به همه خدمات می دهد. Zoox یک وسیله نقلیه مستقل طراحی کرده است که به صورت مشترک طراحی شده است و شامل بیش از 100 نوآوری ایمنی است که در اتومبیل های معمولی ارائه نشده است.

Nuro در حال ساخت AV های تحویل بدون سرنشین است که برای ایمنی افراد خارج از خودرو طراحی شده است ، که می تواند دسترسی به مواد غذایی را در بیابان های غذایی بهبود بخشد.

Local Motors در حال ساخت یک شاتل است که ارتباطات اولین و آخرین مایل را برای حمل و نقل فراهم می کند ، با نوآوری های طراحی که می تواند دسترسی افراد معلول را بهبود بخشد.

AV ها منجر به طراحی خودروهایی می شوند که برای همه ایمن تر هستند

بحران بهداشت عمومی در جاده های ما منجر به مرگ 38680 نفر در سال گذشته شد. AV ها می توانند 94 درصد تصادفات مرگبار را که عامل اصلی آن خطا یا انتخاب راننده است – رانندگی در حالت مستی ، سرعت غیرمجاز و حواس پرتی – کاهش دهد ، اما اگر خودمختاری با طراحی خودروهای جدید جفت شود ، AV ها به پیشرفت های بیشتری کمک می کند.

امروزه ، جاده های ما برای عابران پیاده از سال 1989 خطرناک تر است. خودروها در طول تاریخ برای ایمنی و راحتی رانندگان طراحی شده اند تا افراد بیرون ، که باعث افزایش ابعاد وسایل نقلیه شده است که برای آنها کشنده تر است. عابران پیاده و دوچرخه سواران وانت ها و SUV ها در حال حاضر تقریباً 70 درصد از فروش خودروهای جدید را سالانه به خود اختصاص می دهند و دو تا سه برابر بیشتر در تصادفات عابران پیاده را می کشند.

AV ها فرصتی برای تغییر ایمنی در افراد خارج از وسایل نقلیه ایجاد می کنند ، همانطور که کمربند ایمنی و کیسه های هوا ایمنی سرنشینان را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. یک مطالعه اخیر ویرجینیا تک نشان داد که AV های تحویل بدون سرنشین می توانند تصادفات و جراحات مرگبار را تنها بر اساس طراحی کاهش دهند. علاوه بر این ، نوآوری های ایمنی جدید مانند سیستم روشنایی و سیستم صوتی خارجی وسیله نقلیه Zoox به AV ها امکان می دهد تا با عابران پیاده و سایر کاربران جاده ارتباط برقرار کنند.

AVs با انتشار صفر ، انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش داده ، کارایی را افزایش می دهد

آینده حمل و نقل باید آلایندگی صفر داشته باشد ، به همین دلیل است که ما از ابتدا AV ها را کاملاً الکتریکی می سازیم.

به گفته آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده ، بخش حمل و نقل اولین عامل در انتشار گازهای گلخانه ای است و آلودگی ناشی از آن باعث افزایش شیوع آسم دوران کودکی می شود که به طور نامتناسب جوامع رنگی را تحت تأثیر قرار می دهد.

با این وجود ، خیابان شلوغ و مملو از وسایل نقلیه تک سرنشین و گاز سوز دقیقاً شبیه به وسایل نقلیه برقی است ، به همین دلیل ما همچنین باید نحوه استفاده از وسایل نقلیه را به طور اساسی تغییر دهیم.

استقرار گسترده AV های برقی در ناوگان های مشترک ، همراه با حمل و نقل ترانزیتی و حمل و نقل فعال ، می تواند منجر به کاهش 80 درصدی انتشار CO2 تا سال 2050 شود. علاوه بر این ، با تحویل الکتریکی و “دسته ای” تحویل به چند نفر ، AV های تحویل می تواند از 407 جلوگیری کند. میلیون تن انتشار CO2 از سال 2025 تا 2035 – به طور م theثر ، انتشار گازهای خروجی از تأمین برق هر خانه در چهار شهر بزرگ ایالات متحده را برای یک دهه جبران کرد.

AV ها باید گزینه های تحرک قابل دسترسی و عادلانه را ارائه دهند

دسترسی به وسیله نقلیه باعث می شود فرد چهار برابر شغل داشته باشد و دسترسی به خدمات AV با هزینه مقرون به صرفه می تواند هزینه های خانه را به میزان قابل توجهی کاهش داده و آمریکایی های کم درآمد را با فرصت های شغلی جدید مرتبط کند.

علاوه بر این ، AV های تحویل می تواند به بهبود دسترسی به مواد غذایی تازه برای 14 میلیون یا 70 درصد از 20 میلیون آمریکایی کم درآمد که در بیابان های غذایی زندگی می کنند ، کمک کند.

وسایل نقلیه به طور سنتی در اطراف افراد توانمند طراحی شده اند و گزینه های تحرک موجود برای افراد دارای معلولیت و افراد مسن را محدود می کند. معرفی AV ها فرصتی دیگر به ما می دهد تا وسایلی را طراحی کنیم که برای 25.5 میلیون آمریکایی دارای معلولیت محدود کننده سفر قابل دسترسی باشد ، که می تواند به 2 میلیون فرصت شغلی جدید برای افراد دارای معلولیت منجر شود.

مدرن سازی مقررات مزایای کامل AV ها را باز می کند

امسال ، کنگره در حال بررسی سرمایه گذاری نسلی در زیرساخت های کشور ما است که به تعمیرات بسیار مورد نیاز و تسریع در پذیرش خودروهای برقی توسط مصرف کنندگان کمک می کند. اما استفاده از جاده های جدید به همان روش کافی نخواهد بود.

کنگره باید از فرصت برای مدرن سازی سیاست های فدرال استفاده کند و نحوه استفاده از جاده های ما را تجسم کند. به روزرسانی استانداردهای خودروهای فدرال ، ضمن حفظ ایمنی آنها ، استقرار AV هایی را که در جاده های ایمن تر ، دسترسی گسترده تر و بخش حمل و نقل پایدارتر و کارآمدتری ارائه می دهند ، تقویت می کند.

در غیر این صورت ، خود را بار دیگر در حال لگد زدن قوطی در جاده های تازه آسفالت شده می بینیم.