مبارزه حریصانه برای کاسه سالاد شما – TechCrunch

Bowery Farming TC-1 Part 4: نام تجاری، امور مالی و چشم انداز رقابتی

چند وجود دارد صدف های پلاستیکی که روبروی من روی میز اتاق کنفرانس نشسته اند – حدود 20 جعبه، برچسب ها رو به جلو، با یک بشقاب شلغم و یک وان از آن توت فرنگی های تحقیق و توسعه که در قسمت دوم دیدیم.

این یک فرصت عکس خوب است که با سیستم رشد چشمگیر Bowery Farming و یک نمایش بصری خوب از چرخه عمر محصول ارائه می شود. مهمتر از آن، یادآوری چگونگی تعامل بیشتر مردم در نهایت با شرکت است.

صدف های Bowery در پیش زمینه و سیستم رشد در پس زمینه. اعتبار تصویر: برایان هیتر

البته موقعیت من در TechCrunch تور بزرگ را برای من فراهم کرد – کل Willy Wonka، کت و شلوار تمیز و تجربه تست طعم. در سؤالات متداول شرکت، پاسخ به “آیا می توانم از مزرعه بووری بازدید کنم؟” ساده است، “در حال حاضر، ما به بازدیدکنندگان اجازه ورود به مزارع خود را نمی دهیم.”

البته قابل درک است. در حالی که مزارع خود تصویری عالی هستند، منابع و اقدامات احتیاطی بهداشتی زیادی برای نگرانی در مورد ارائه تور به افراد خارجی وجود دارد. در بازدید شخصی من، راهنماهای من در مورد آنچه که می‌توان عکس گرفت و نمی‌توان عکس گرفت – اسرار تجاری و همه چیز – بسیار محتاط بودند.

با توجه به تازگی کشاورزی عمودی، و این که برخی از ننگ ها در برابر ذائقه محصولات تولید شده در داخل خانه هنوز وجود دارد، استراتژی برندسازی Bowery تا حد زیادی حول محور ترکیب شدن می چرخد.

پوشش مطبوعاتی، مانند این ویژگی که در حال حاضر در حال خواندن آن هستید، بخشی از اطلاع رسانی است. این شرکت با دانستن اینکه قرار دادن مزارع خود در نمایش بصری راهی قدرتمند برای باز کردن داستان جذاب کشاورزی عمودی است، خود را به روی روزنامه نگاران و دوربین های ویدئویی گاه به گاه باز می کند.

قبل از دیدار خودم، طیف وسیعی از ویدئوها را تماشا کردم که مزارع عمودی را از سراسر جهان نشان می‌داد. لیست پخش من شامل همه چیز بود، از تأسیسات تازه افتتاح شده Nordic Harvest به مساحت 75000 فوت مربع در کپنهاگ گرفته تا تنظیمات مدولار کشاورزی شهری که Square Roots مستقر در بروکلین در داخل یک کانتینر حمل و نقل ایجاد می کند که می توانید فقط با 80000 دلار خریداری کنید.

اندازه، وسعت، تأثیر بالقوه – ذهن می چرخد. کشاورزی عمودی ممکن است فضای نوپایی باشد، اما به سرعت در حال رشد است و میدان سبز به سرعت در حال تصرف است.

اکثر مصرف کنندگان هرگز با مزرعه Bowery به غیر از خواندن یک مقاله یا تماشای یک کلیپ آنلاین تعامل نمی کنند، و هیچ مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد. حقیقت این است که شهرنشینان تقریباً هرگز پای خود را در مکانی که غذای ما در آن رشد می‌کند نمی‌گذارند – اینکه اصلاً یک ارتباط وجود دارد به خودی خود نوعی پیروزی است.

در نهایت، ایجاد ارتباط فردی با مصرف کنندگان، سرنوشت Bowery را در بازار محصولات فوق رقابتی تعیین می کند. برندسازی اولویت بالایی برای این شرکت است، به ویژه به دلیل مبارزه با رقبایی مانند AeroFarms، که اخیراً اعلام کرده است که از طریق SPAC قبل از عدم تأیید سرمایه‌گذاران عمومی خواهد شد.

در این بخش چهارم و پایانی TC-1، من به چگونگی تلاش شرکت برای ابداع وفاداری به برند در بخش تولید، کشف بسته بندی، طراحی زنجیره تامین خود و در نهایت، جستجوی مسیری برای سودآوری در مقابل نگاه خواهم کرد. یک چشم انداز رقابتی گسترده

کاهو طعم دارد

Bowery فرصتی را در صدف‌های تاشوی بوتیکی می‌بیند که در سال‌های اخیر شروع به انتشار در قفسه‌های محصولات کرده‌اند – ابتدا در بازارهای مجلل و سپس در فروشگاه‌های مواد غذایی رایج.