متا آواتارهای خود را با فرم بدن، مو و لباس جدید به روز می کند

متا امروز اعلام کرد که فرم‌های جدید بدن، بافت‌های بهبود یافته مو و لباس را به آواتارهای خود معرفی می‌کند. این شرکت همچنین اعلام کرد که بیش از یک میلیارد آواتار در پلتفرم‌هایش ایجاد شده است.

از این ماه، کاربران می‌توانند از میان طیف وسیع‌تری از گزینه‌های شکل بدن، از جمله دو فرم بدن منحنی‌تر، انتخاب کنند. متا می گوید که در حال به روز رسانی برخی از گزینه های موجود خود است تا به متمایز کردن آنها نیز کمک کند. اگرچه متا قبلاً به شما اجازه داده بود که نوع بدنه آواتار خود را انتخاب کنید، اما این شرکت می‌گوید که گزینه‌های قدیمی همه کاملاً مشابه بودند، به همین دلیل است که گزینه‌های جدیدی را عرضه می‌کند.

علاوه بر این، متا نحوه ظاهر شدن مو، لباس و چشم‌های آواتار در استیکرها، عکس‌های نمایه، عکس‌های جلد و موارد دیگر را بازبینی کرده است.

«بدون اینکه شما را از خرابی فنی بی‌حساب در امان بگذاریم، جزئیات و واقع‌گرایی بیشتری را هم به مو و هم به لباس اضافه کرده‌ایم – به این معنی که چه در حال رنگ پریدگی و کت و شلوار تمیز باشید، چه سر تخت و عرق کنید، آواتار شما باید کمی بهتر از قبل ظاهر شود. این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت. «درخشش جامد، درست است؟ ما همچنین مدل نورپردازی خود را بهینه‌سازی کرده‌ایم تا کمی درخشش بازتابنده به چشمان شما بیافزایید و آنها را درخشان کرده و شخصیت شما را زنده کند.»

متا همچنین با PUMA همکاری کرده است تا هفت لباس جدید را به فروشگاه متا آواتارها بیاورد، فروشگاهی که سال گذشته راه اندازی شد و به شما امکان می دهد لباس های دیجیتالی را برای آواتارهای آنها بخرید.

این شرکت برای اولین بار آواتارها را در سال 2020 به عنوان راهی برای رقابت با بیتموجی اسنپ معرفی کرد و از آن زمان به طور مداوم آنها را به روز می کند. اخیراً متا عبارات، چهره ها، رنگ پوست و دستگاه های دسترسی بیشتری را به آواتارها اضافه کرده است.

اعلام امروز در حالی منتشر می شود که متا اخیراً Horizon Worlds را به روی کاربران نوجوان در ایالات متحده و کانادا باز کرده است، پس از اینکه قبلاً پلت فرم اجتماعی VR را برای کاربران 18 سال و بالاتر محدود کرده بود. این اقدام در حالی صورت گرفت که قانونگذاران و فعالان حقوق کودک از متا خواسته بودند که از برنامه های خود برای باز کردن این پلتفرم برای کاربران جوان چشم پوشی کند.

این جدید همچنین یک روز پس از آن منتشر شد که علیرغم ضررهای بزرگ در سرمایه‌گذاری‌های متاورس، مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت، به سرمایه‌گذاران گفت که او به سمت خط هوش مصنوعی نمی‌چرخد. در عوض، او هوش مصنوعی را فناوری‌ای می‌داند که همگام با متاورژن کار می‌کند.